Kallista on jonottaa matkahuollon asiakaspalveluun puhelimitse
Jonotus on maksullinen. 2,49 euroa minuutti. Asiakaspalvelussa on aina ruuhkaa. Chat aspan jonoon harvoin pääsee kun sekin on täynnä. Jos siihen jonoon pääsee, niin aspan liittyminen keskusteluun kestää tunnin vähintään.
Olen ollut yhteyksissä sen takia, kun kotiin toimitettava paketti ei liiku eteenpäin sieltä paikallisesta terminaalista. Sovelluksessa vain lukee, että toimitusaikoja ei ole kun pitäisi valita se toimitusaika.
Tämähän pitäisi olla asiakkaalle maksuton mahdollisuus reklamaation tekemiseen.
Kommentit (10)
Pakettipalvelut (lähetykset ja vastaanotto): Puhelinnumero on 0600 11300 (ma–pe klo 8–18). Hinta on 2,49 € / min / vastattu puhelu + pvm. Jonotuksesta veloitetaan normaali paikallis- tai matkapuhelinmaksu (pvm/mpm).
Reklamaation tekeminen ei saa aiheuttaa kuluja asiakkaalle.
Kuluttajalle reklamaation tekeminen on Suomessa maksutonta. Myyjä vastaa virheen oikaisemisesta, eikä siitä saa periä erillistä käsittelymaksua tai palvelumaksua. Puhelinsoitot tai reklamaation postittaminen eivät myöskään saa maksaa normaalia puhelin- tai postimaksua enempää.
Joo, mulle on käynyt vähän sama juttu muutama vuosi sitten. Tilasin sänkyyn uuden petarin, ja ajattelin, että no otetaanpa kerrankin kotiinkuljetus, kun niin iso paketti. Lopulta jouduin sen itse naapurkaupungin lajittelukeskuksesta hakemaan, kun se ei liikkunut mihinkään. Meni yksi harvinainen vapaapäivä plörinäksi tämän takia. Yritin valittaa/tehdä huomautusta, mutta eipä onnistunut ei. Myyjäliikkeellekin laitoin viestiä, en koskaan saanut vastausta. Harmitti kyllä. Ihan käsittämätöntä, että noin iso yritys kuin Matkahuolto voi tehdä mitä huvittaa ja olla sitten asiakaspalautteen ulottumattomissa. Tsempit sulle.
Miksi sinne pitäisi soittaa, itse en ole ikinä tarvinnut mitään matkahuollosta.
Olen Lyyli 70 v. enkä hoida nykyään enää juuri mitään puhelimella vaan käytän sähköisiä välineitä ja asiat hoituvat näin jouhevasti ja nopeasti ja dokumentit käydyistä keskusteluista voi myös tallentaa.
Eiköhän nämä postin ja matkahuollon palvelut siirry kohta pohjoismaalaiselle Postnord-yhtiölle. Rahat pois suomalaisilta.
Ei ole, pelkkä ppm