Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan vauvan, mies ei. Poistanko kierukan salaa?

Vierailija
27.08.2012 |

Meillä on ennestään kaksi lasta ja olen jo vuosia halunnut kovasti kolmatta lasta. Mies ei lämpene ajatukselle lainkaan. Sanoo, että ehkä periaatteessa ok, mutta hän ei sitten osallistu hoitoon lainkaan. Ei kuulemma jaksa. En ole voinut luvata, että hoidan lapsen 100 %sti yksin, vaikka totuus on, ettei miehestä kahden ensimmäisen lapsen hoidossammekaan juuri apua ollut. Lähentelen 40-v. synttäreitäni ja totuus on, että se kolmas on tehtävä nyt jos koskaan. Rakastan itse lapsia ja perhe-elämää. Siihen en lähde, että hajottaisin perheen, pistäisin miehen vaihtoon ja tekisin sen lapsen jonkun toisen kanssa. Olen ajatellut, että jos kävisin poistattamassa kierukan vaivihkaa. Seksiä meillä korkeintaan kerran viikossa, joten en tiedä tärppäisikö raskaus ilman kunnollista yritystä. Mutta antaisi vauvan tulla jos on tullakseen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sun miehelles kuuluu? Eihän se sen lapsi ole, vaan sun.

Niin tällaisessa tilanteessa se ei ole miehen lapsi, mutta auta armias kun se ero tulee, niin kyllä sitten vaaditaan isäntää tilille siittämishommistaan.

Naiset ovat kyllä sitten superkieroja juonittelijoita. Kannattaisi pysyä kaukana...

Vierailija
2/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit ne itkee isoon ääneen, kun mies ei kanna vastuutaan ja huolehdi OMASTA lapsestaan.

Minä ymmärrän ihan täysin, jos mies vain liukenee paikalta. Tässä on sen sortin huijauksesta kyse, ettei voi vaan unohtaa.

Niin hyvät huijarinaiset, siinä on kyse elämästä. Siitä, että tämä teidän sumutuksenne tulos saattaa jäädä ilman isää ja kärsiä siitä lopun elämäänsä. Miettikää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tyytyä siihen, mitä nyt on?

Niin juuri tätä nykyaikaa. Mikään ei riitä ja aina on pakko saada lisää...

Otat kierukan pois ja ilmoitat siitä miehellesi että poistettu on. jos ukko sitä kestä, hankkikoon itselleen sterilisaation tms ehkäisyn tilalle tai tulkoon lapsi!

Ja sitten on ihan turha vinkua ja ihmetellä noita erotilastoja, kun naiset kieroilevat näin. Miehen rooli parisuhteessa on siis elää naisen käskyn alla ja siittää lisää jälkeläisiä kun näin käsketään. Huh huh sentään...

Vierailija
4/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen teet. Ihan oma valinta.

Vierailija
5/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä rakasta tuota lasta joka on tehty salaa hänen selkänsä takana. Kannatko sinä vastuun ja seuraukset siitä, että isommilla sisaruksilla on kaksi rakastavaa vanhempaa ja kuopus jää ilman isän rakkautta? Vierestä seurannut kun näin kävi.

Vierailija
6/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteenne on jo muutenkin olematon, jos tuollaista valehtelua ja petkutusta edes miettii.

Vierailija
7/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna miettisin vielä tarkasti, jos se mies ei oikeasti halua lasta, sehän voi jopa jättää sut ja kolme lasta, siinä sulla ei varmasti olisi kovinkaan hauskaa?

Vierailija
9/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteenne on jo muutenkin olematon, jos tuollaista valehtelua ja petkutusta edes miettii.

Vierailija
10/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde suht hyvällä tolalla. Kertoisin miehelleni, että kyseessä on kierukkaraskaus. Olen varma, että hän kyllä rakastaisi lasta siinä missä kahta ensimmäistäkin. Hänen mukavuudenhalunsa ei vaan anna periksi.

Vierailija
12/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet testannut plussan, haluaa sun mukaan neuvolaan jne, jossa paljastuu, ettei kyseessä ole kierukkaraskaus...? Olisiko vielä tohkeissaan?

Vierailija
13/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet testannut plussan, haluaa sun mukaan neuvolaan jne, jossa paljastuu, ettei kyseessä ole kierukkaraskaus...? Olisiko vielä tohkeissaan?

Tämä on kaukainen ajatus. Mies ei ollut neuvolassa kertaakaan mukana kahdessa ensimmäisessä raskaudessa.

Vierailija
14/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies tulee epäluuloiseksi kun noin "sopivasti" tuletkin raskaaksi ja haluaa sen takia neuvolaan mukaan? Mä veikkaan että mies kyllä rakastaisi lasta, mutta ei varmaan sinua enää.

Vierailija
15/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ennestään kaksi lasta ja olen jo vuosia halunnut kovasti kolmatta lasta. Mies ei lämpene ajatukselle lainkaan. Sanoo, että ehkä periaatteessa ok, mutta hän ei sitten osallistu hoitoon lainkaan. Ei kuulemma jaksa. En ole voinut luvata, että hoidan lapsen 100 %sti yksin, vaikka totuus on, ettei miehestä kahden ensimmäisen lapsen hoidossammekaan juuri apua ollut. Lähentelen 40-v. synttäreitäni ja totuus on, että se kolmas on tehtävä nyt jos koskaan. Rakastan itse lapsia ja perhe-elämää. Siihen en lähde, että hajottaisin perheen, pistäisin miehen vaihtoon ja tekisin sen lapsen jonkun toisen kanssa. Olen ajatellut, että jos kävisin poistattamassa kierukan vaivihkaa. Seksiä meillä korkeintaan kerran viikossa, joten en tiedä tärppäisikö raskaus ilman kunnollista yritystä. Mutta antaisi vauvan tulla jos on tullakseen.

varsinkaan , kun SINÄ et edes halua ehkäistä !!

ilmoitat miehellesi, et kierukka ei ole .. hoitakoot ehkäisyn , jos haluaa :) en usko et k´jaksaa kumia käytttä ...

olt jo vanha 40v... et tule raskaaaksi vaikka ahlauaisitkin, et todennäköisesti ehkä olleskaa. tai sit pashadat heti ;)

jäät katumaan ikuisiksi ajoiksi , jos et edes yritä.

eli teet niin kuin itse halaut, mies jos ei halua niin hoitaa itse ehkäisyn, mikä tekee hyvää miehillekin joutua kantaan vastuuta, tai sit elää ukko selibaatissa, tai käy vieraissa....valinta on hänen...

sen jälkeen sinä teet oman valintasi, eli hyväksytkö ukkosi valinan ;))))

Vierailija
16/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ilkeää toiselle, että hän joutuisi vielä temmatuksi pikkulapsiperhearkeen, mitä ei ehkä enää halua, vastoin tahtoaan ja noin vielä huijaamalla salaa.

Meillä vähän sama tilanne eli minä haluaisin vielä yhden lapsen, olen 38 v, mies on sitä mieltä että yksi kierros lapsiperhearkea noin 10 v. sitten riitti, eikä hän enää nelikymppisenä halua sitä. Mutta minä olen sitten vaan hyväksynyt että niin on asia ettei meille kolmatta tule, onhan se hieman suru minulle mutta pääsen siitä yli, miehelle olisi pidempiaikainen riesa joutua vuosiksi taas elämään jota ei enää halua.

Vierailija
17/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita mies vastuuseen toiveistaan.

Ilmoita miehelle, että se ehkäisee, joka ei lasta halua. Eli kierukka pois sinulta. Mies sitten hoitaa kondomit tilalle, jos ja kun haluaa.

Vierailija
18/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäoikeus sinulla on toimia noin, miksi et kunnoita miehesi tahtoa? Eli teillä on jo kaksi lasta, ei enää kolmatta.

Vierailija
19/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko elää jatkuvassa valheessa? Onnistuisiko se? Vai alkaisiko se näkymään suhteessanne, joka muuttuukin huonoksi? Ja vain yhden lapsen vuoksi...

Vierailija
20/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkun mä haluan, miehen halulla ei ole mitään merkitystä.

Voi, voi. Tiedän ainakin yhden salaa raskaaksi tulleen naisen, joka sitten levitteli katkerana juorua, että mies jätti heti, kun hän tuli raskaaksi yms. Itse oli jättänyt omatoimisesti ehkäisyn pois...nyt on sitten yh ja mies ei tapaa lastaan. Maksaa elatuksen, mutta se siitä.