Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan vauvan, mies ei. Poistanko kierukan salaa?

Vierailija
27.08.2012 |

Meillä on ennestään kaksi lasta ja olen jo vuosia halunnut kovasti kolmatta lasta. Mies ei lämpene ajatukselle lainkaan. Sanoo, että ehkä periaatteessa ok, mutta hän ei sitten osallistu hoitoon lainkaan. Ei kuulemma jaksa. En ole voinut luvata, että hoidan lapsen 100 %sti yksin, vaikka totuus on, ettei miehestä kahden ensimmäisen lapsen hoidossammekaan juuri apua ollut. Lähentelen 40-v. synttäreitäni ja totuus on, että se kolmas on tehtävä nyt jos koskaan. Rakastan itse lapsia ja perhe-elämää. Siihen en lähde, että hajottaisin perheen, pistäisin miehen vaihtoon ja tekisin sen lapsen jonkun toisen kanssa. Olen ajatellut, että jos kävisin poistattamassa kierukan vaivihkaa. Seksiä meillä korkeintaan kerran viikossa, joten en tiedä tärppäisikö raskaus ilman kunnollista yritystä. Mutta antaisi vauvan tulla jos on tullakseen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisi että noin vanha akka,jolla pitäisi olla elämänkokemusta miettii noin kieroa temppua! ei huhhuh..muuta voi sanoa.

Vierailija
22/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tyytyä siihen, mitä nyt on?

Miksi pitää ajatella, että meidän lapsimäärä oli nyt tässä kun toinen ei periaatteessa halua enempää. No voi hoh hoh! Jos näitä lapsen tekemisen aloittamisiakin mentäisin miesten tahdon mukaan, niin kaikki aloittaisivat lasten teon vasta nelikymppisinä, koska eihän se miehille sovi aikaisemmin!

Otat kierukan pois ja ilmoitat siitä miehellesi että poistettu on. jos ukko sitä kestä, hankkikoon itselleen sterilisaation tms ehkäisyn tilalle tai tulkoon lapsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkun mä haluan, miehen halulla ei ole mitään merkitystä.

Voi, voi. Tiedän ainakin yhden salaa raskaaksi tulleen naisen, joka sitten levitteli katkerana juorua, että mies jätti heti, kun hän tuli raskaaksi yms. Itse oli jättänyt omatoimisesti ehkäisyn pois...nyt on sitten yh ja mies ei tapaa lastaan. Maksaa elatuksen, mutta se siitä.

ainoastaan siitä, miten sairas se UKKO oli ja välinpitämätön ja idiootti!

Vierailija
24/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On raastavaa kun parisuhteessa tulee eteen tämmöistä. Siis että mielipide eroaa näin isossa asiassa. Kummalla on oikeus saada toiveensa toteutettua? Kumpi sopeutuu kumman tahtoon?

Vierailija
25/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä toimi salassa. Se on todella väärin ja kaikenlisäksi tuo hommasi on todella itsekästä.

Eikö se sitten oo mieheltä itsekästä lynkata vaimon haave?

Vierailija
26/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se sitten oo mieheltä itsekästä lynkata vaimon haave?

Lapsen saaminen on kuitenkin niin iso juttu, että eihän sitä voi kenellekään pakottaa. Jos haluaa ehdottomasti sen lapsen niin menee sit tekemään sen jonkun muun kanssa, ei se mies sitä naista ole varmaan asuntoon kahlinnut.

Vierailija
27/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ei tosiaan ole sairas, jos luottaa omaan kumppaniinsa, ei myöskään välinpitämötän saati idiootti. Vain ja ainoastaan se nainen on kaikkea näitä mitä kuvasit.

Lapsen hankkiminen on NIIN iso asia, että sillä ei leikitä.

Huvittaa nämä naiset, jotka toteavat, se joka panee kantaa vastuun :). Just joo, naisella ei ole mitään vastuuta mistään?

Vierailija
28/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita mies vastuuseen toiveistaan.

Ilmoita miehelle, että se ehkäisee, joka ei lasta halua. Eli kierukka pois sinulta. Mies sitten hoitaa kondomit tilalle, jos ja kun haluaa.

Vierailija
29/30 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ei tosiaan ole sairas, jos luottaa omaan kumppaniinsa, ei myöskään välinpitämötän saati idiootti. Vain ja ainoastaan se nainen on kaikkea näitä mitä kuvasit.

Lapsen hankkiminen on NIIN iso asia, että sillä ei leikitä.

Huvittaa nämä naiset, jotka toteavat, se joka panee kantaa vastuun :). Just joo, naisella ei ole mitään vastuuta mistään?

mikähän älämölö syntyisi,jos mies panis naisen kierosti paksuksi..?

Vierailija
30/30 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että mun ex-muija teki noin ja sain tietää matkalla neuvolaan. Ihmettelin että miten se oli mahdollista ja sanoin että kysyn lääköriltä kierukasta.. mun mielestä tosta pitäisi laittaa johonkin pakkohoitoon ja vapauttaa elatusmaksuista. Tuota nuorinta en ole koskaan rakastanut ja vihaan niitä tilanteita joissa joudun vanhempien menoja rajoittamaan kun rahat ei riitä tai nuorimman takia ei voi. Aamulla vihaan herätä aikaisin ja päiväkotiralli pänni jo vanhempien osalta. Kerron kyllä kaikille tuosta eksän tempusta. Siihen loppuu taivastelu kun erottiin pienen lapsen kanssa. Jos joku moista suunnittelee niin voi olla varma että huonosti siinä käy. Ilmeisen yleistä se on.. Muistakaa kirjauttaa kaikiin mahdollisiin papereihin tuo vaimon epävakaa käytös. Siitä on apua lastenvalvojalla ym asioissa.