Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Saatko" kieltäytyä seksistä miehesi kanssa?

Vierailija
23.08.2012 |

Menin leikilläni tekemään sopimuksen suhteen alussa, että koska mies huolehtii kaikista taloudellisista tarpeistani, minä pidän huolta hänen fyysisistä tarpeistaan. Olen opiskelija vielä muutaman vuoden. Hauskaltahan se siinä vaiheessa kuulosti.

Olemme olleet yhdessä melkein 2 vuotta ja mies haluaa edelleen seksiä joka ikinen päivä, joskus kaksi kertaa. Minulle riittäisi vähempikin, esim. muutama kerta viikossa ja menkkojen aikaan haluaisin olla ihan rauhassa (silloin esim. suuseksiä).

Joskus olen koittanut sanoa, että eiköhän sen sopimuksen voi purkaa tai olen kieltäytynyt seksistä, koska olen väsynyt. Silloin mies sanoo aika jyrkästi, että ei toimivaa suhdetta tarvitse muuttaa. Meillä on ikäeroa aika paljon, jos se vaikuttaa jotenkin asiaan. Mies on eronnut ennen minua. Onko meidän tilanne jotenkin erikoinen, vai löytyykö muita samasta tilanteesta? Onko teidän mielestä tämä reilua?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hoida "omaa osuuttani", olenko sitten vain siivelläeläjä ja hyväksikäyttäjä? -ap

joudut miettimään, on suhteessanne muutakin vikaa kuin seksi.

Onhan Ap siivellä eläjä. Hänen miehensä elättää hänet kuin lapsen. Kyllä aikuisen ihmisen omat rahansa pitää tienata.

Vierailija
42/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet tosissasi...?!!!..no totta h-vetissä kieltäydyn seksistä jos ei vaikka vaan huvita. Se olisi henkistä ja fyysistä väkivaltaa, kokisin että minua raiskattaisiin jos seksiä harrastettaisiin vasten tahtoani.

Toki joskus olen vähän liian väsynyt, varmaan mieskin saattaa joskus olla, mutta alamme silti harrastaa seksiä ja innostumme siitä kuitenkin... Eli aina ei kannata kieltäytyä kun voikin innostua.

Mutta joo. Ällöttää ajatuskin vastentahtoisesta seksistä, sellaista ei kenenkään pidä harrastaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meilläkin leikkimielellä se että joistain kotitöistä sain suikkarin tavallaan vastapalvelukseksi. Ja isommista jutuista seksiä mielihalujen mukaan. Pari suikkaria sain siinä leikkimielessä, mutta se sopimus ei pitänyt sen pidemmälle. Tietenkään se ei riittänyt mitä tein vaan ois pitäny tehdä enemmän eikä se imeminenkään mitään kivaa taida olla. Joten ei toi mitenkään erikoista ole. Mietin vaan et joka päivä oot pumpattavana.. Huh. Mie sain ne suikkarit ehkä kuukauden välein. Nykyisellään seksiä on noin kuukauden tai kahden välein ja kimpassa on oltu reippaasti yli 10 vuotta. Joku järjestely tietenkin ois hyvä olla että seksiä yleensäkään olis. Mutta pitkän parisuhteen salaisuus minun henk koht mielestä on se että tyydyt erittäin vähään ja huolehdit itse onnellisuudestasi. Mikäänhän ei kyllä riitä kun asiaa oikein miettii, mutta turhat toiveet ainakin voi unohtaa. Kyllä mies sut siis varmasti vielä elättää, en usko että siksi jättää, mutta jos ei tyydy vähään niin vieraisiin menee. Se on vain ajan kysymys. Oli se seksi sitten vastikkeellista tai ei.

Ei kenenkään pidä tyytyä siihen että saa kerran kuukaudessa. Jos itsellä on haluja monta kertaa viikossa. Parisuhteessa yleensä on sopimuksena että seksiä harrastetaan vain toisen osapuolen kanssa. Okei, mutta silloin toinen ei voi olla antamatta. Seksi on ihan yhtä tärkeä kuin vaikka sosiaalliset suhteet. Et sinäkään varmaan kiellä vaimoasi puhumasta toisten ihmisten kanssa kuin kerran kuukaudessa ja sitten et itsekkään suotu hänelle puhumaan? Tai läheisyys... Tuo teidän parisuhde kuullostaa enemmän kämppäkaveruudelta.

Vierailija
44/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies sua elättämääkin.

Siinä vaiheessa AP taitaa lentää ulos kämpästä. Miksi joku elättäisi aikuisen ihmisen joka ei tee mitään rahojen eteen?

Vierailija
45/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen ei ole siihen halukas. Kummallakin on oikeus sanoa ei.

Voi tietenkin sanoa ei. Mutta silloin ei ole myöskään oikeus vaatia uskollisuutta. Jos seksiä ei saa partnerilta niin sitä haetaan muualta. Ei voi samaan aikaan kieltää harrastamasta seksiä muiden kanssa ja kieltäytyä itsekkin siitä. Varsinkaan kun elää toisen siivellä

Vierailija
46/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän kohtelee sinua kuin maksullista naista! Jos oma tilanteeni olisi tuollainen, niin ero olisi ainoa vaihtoehto! En tosin tiedä, kumman idea tämä sopimus on ollut. Mutta IKINÄ en olisi edes alkanut suhteeseen tuollaista sopimusta ehdottavan miehen kanssa!

Vierailija
47/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi miestä, joka ei rakasta minua. Jos rakastaa toista, ei kiristä tältä seksiä. Kerro miehellesi, että on olemassa sellainen kun oma käsi, jota sopii käyttää vaikka kaksi kertaa päivässä. Kerro, että kohta menee maku kaikkeen seksiin, jos sitä ruinataan koko ajan. Tee selväksi, että haluat harvemmin kuin miehesi ja päätät itse milloin. Jos miehesi ei ymmärrä, pistä pihalle. Heti.

Pistä pihalle? AP asuu miehen siivellä. Hän ei tienaa mitään. Mies elättää hänet täysin. Kyllä siinä AP ulos lentää. Vaikka mies ei elättäisikään häntä niin seksistä kieltäytyminen poistaa myös toisen velvollisuuden uskollisuuteen

Vierailija
48/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän on ideana että laatu kormaa määrän eikä ruikita jatkuvasti

Vierailija
49/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän kohtelee sinua kuin maksullista naista! Jos oma tilanteeni olisi tuollainen, niin ero olisi ainoa vaihtoehto! En tosin tiedä, kumman idea tämä sopimus on ollut. Mutta IKINÄ en olisi edes alkanut suhteeseen tuollaista sopimusta ehdottavan miehen kanssa!

Muista että Ap tässä on se joka ei tee mitään. En edes ymmärrä miten aikuisen ihmisen moraali antaa hänen elää toisen rahoilla (huom. myös tuet ovat toisten rahoja). Mitä jos AP menisi töihin ja etsisi miehen joka ei seksiä halua. Jos on ongelmia harrastaa 4-5 kertaa viikossa seksiä miehensä kanssa niin ongelma ei ole mies.

Vierailija
50/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hoida "omaa osuuttani", olenko sitten vain siivelläeläjä ja hyväksikäyttäjä? -ap

Ei se noin ole. Sinua tässä hyväksikäytetään etkä sinä miestä. Tunnut olevan aika lailla alistetussa suhteessa.

Vierailija
51/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi miestä, joka ei rakasta minua. Jos rakastaa toista, ei kiristä tältä seksiä. Kerro miehellesi, että on olemassa sellainen kun oma käsi, jota sopii käyttää vaikka kaksi kertaa päivässä. Kerro, että kohta menee maku kaikkeen seksiin, jos sitä ruinataan koko ajan. Tee selväksi, että haluat harvemmin kuin miehesi ja päätät itse milloin. Jos miehesi ei ymmärrä, pistä pihalle. Heti.

Pistä pihalle? AP asuu miehen siivellä. Hän ei tienaa mitään. Mies elättää hänet täysin. Kyllä siinä AP ulos lentää. Vaikka mies ei elättäisikään häntä niin seksistä kieltäytyminen poistaa myös toisen velvollisuuden uskollisuuteen

En kerta kaikkiaan ymmärrä näitä viestejä, joissa sanotaan että mies on oikeutettu lähtemään vieraisiin jos nainen ei suostu seksiin. Jos tilanne on se, että seksiä on ehkä kerran kuussa tai jotain, silloin olisi keskustelun paikka enkä minä naisena suostuisi niin harvaan seksiin.

Mutta tässä on tilanne se, että ap:lta vaaditaan seksiä 1-2 kertaa päivässä, joka päivä! Myös menkkojen aikaan suihinottoa. Se EI ole ok, eikä siitä kieltäytyminen oikeutus lähteä vieraisiin.

Vierailija
52/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noin ole. Sinua tässä hyväksikäytetään etkä sinä miestä. Tunnut olevan aika lailla alistetussa suhteessa.

Miten AP:tä hyväksi käytetään? Hän on aikuinen ihminen? Täysi järkinen? Mutta hän ei tee mitään? Hän elää kuin lapsi miehensä rahoilla. Sitä paitsi seksi kuuluu ihan parisuhteen arkeen. Sitä ei pitäisi edes vaatia. Siitä kieltäytyminen on jo törkeää muutenkin.

Vierailija
53/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tunteva ihminen, et kone. Omassa ajattelutavassasi on korjaamiseen varaa jos tuollaista mietit.

Vierailija
54/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen jälkeen kun menet töihin ja tienaat? Mitä silloin tapahtuu?

Entä jos/kun saatte lapsia? Saatko kieltäytyä seksistä raskauden aikaan, jos on esim. supistuksia tai muuten huono olo? Saatko kieltäytyä synnytyksen jälkeen, vai onko silloinkin pakko ottaa suihin joka päivä? Entä kun lapsi valvottaa ja olet todella väsynyt, onko pakko suostua, vaikka uni olisi parasta?

Vierailija
55/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerta kaikkiaan ymmärrä näitä viestejä, joissa sanotaan että mies on oikeutettu lähtemään vieraisiin jos nainen ei suostu seksiin. Jos tilanne on se, että seksiä on ehkä kerran kuussa tai jotain, silloin olisi keskustelun paikka enkä minä naisena suostuisi niin harvaan seksiin. Mutta tässä on tilanne se, että ap:lta vaaditaan seksiä 1-2 kertaa päivässä, joka päivä! Myös menkkojen aikaan suihinottoa. Se EI ole ok, eikä siitä kieltäytyminen oikeutus lähteä vieraisiin.

Nainenko voi sitten itse päättää koska sitä seksiä harrastetaan? Naiset tällä palstalla toitottavat kovaan ääneen että jos mies ei anna seksiä niin sitä haetaan muualta. Vaikka seksistä kieltäytyminen johtuisi oikeasta syystä esim. Siitä että ei seiso. Mutta miehen kyllä pitää olla ilman vaikka naisella ei ole edes fyysistä syytä kieltäytyä. Järkyttävää kaksinaismoralismia.

Vierailija
56/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiutuisin eroon tuollaisesta miehestä, ja nopeasti.

Vierailija
57/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen jälkeen kun menet töihin ja tienaat? Mitä silloin tapahtuu? Entä jos/kun saatte lapsia? Saatko kieltäytyä seksistä raskauden aikaan, jos on esim. supistuksia tai muuten huono olo? Saatko kieltäytyä synnytyksen jälkeen, vai onko silloinkin pakko ottaa suihin joka päivä? Entä kun lapsi valvottaa ja olet todella väsynyt, onko pakko suostua, vaikka uni olisi parasta?

On eri asia jos on fyysinen syy kieltäytyä seksistä esim. oikeasti kipeä, erittäin kovat supistukset, loukkaantunut, lapsi valvottanut koko yön, miehellä erektio ongelmat jne. Näissä asiaoissa tietenkin saa kieltäytyä. Kun syy on fyysinen tai johtuu muutakin kuin halusta. Liitossa pitää tehdä paljon asioita mitkä ei huvita. Suurin osa toisen eteen tehtävistä asioista on sellaisia että itseä ei huvittaisi, mutta tehdään kun toinen tulee iloiseksi. Niin pitäisi olla seksinkin suhteen.

Vierailija
58/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiutuisin eroon tuollaisesta miehestä, ja nopeasti.

AP ei voi kun hänelä ei ole rahaa. AP:tä kun ei kiinnosta rehellinen työnteko niin pakko se jotenkin itsensä elättää

Vierailija
59/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn jos ei huvita, eikä miehenikään halua panna naista joka ei ole hommassa mukana. Ap:n mies vaikuttaa alistavalta pervolta. Kai se on aika normaalia miehelle olla alistava pervo. Kiva kuitenkin ettei oma mies ole sellainen.

Mitä pahaa pervossa on?

Vierailija
60/69 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta mietipä mikä olet kun teet sitä "pakosta" ja rahaa vastaan?

Olkoonkin että kulissina on avoliitto.

Mitäs sitten kun menet töihin? Lakkaatko antamasta kokonaan koska miehesi oksettaa sinua vaatimuksillaan?