Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Saatko" kieltäytyä seksistä miehesi kanssa?

Vierailija
23.08.2012 |

Menin leikilläni tekemään sopimuksen suhteen alussa, että koska mies huolehtii kaikista taloudellisista tarpeistani, minä pidän huolta hänen fyysisistä tarpeistaan. Olen opiskelija vielä muutaman vuoden. Hauskaltahan se siinä vaiheessa kuulosti.

Olemme olleet yhdessä melkein 2 vuotta ja mies haluaa edelleen seksiä joka ikinen päivä, joskus kaksi kertaa. Minulle riittäisi vähempikin, esim. muutama kerta viikossa ja menkkojen aikaan haluaisin olla ihan rauhassa (silloin esim. suuseksiä).

Joskus olen koittanut sanoa, että eiköhän sen sopimuksen voi purkaa tai olen kieltäytynyt seksistä, koska olen väsynyt. Silloin mies sanoo aika jyrkästi, että ei toimivaa suhdetta tarvitse muuttaa. Meillä on ikäeroa aika paljon, jos se vaikuttaa jotenkin asiaan. Mies on eronnut ennen minua. Onko meidän tilanne jotenkin erikoinen, vai löytyykö muita samasta tilanteesta? Onko teidän mielestä tämä reilua?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tuo ole oikein. Seksi ei ole koskaan velvollisuus. Meillä ei kummallakaan tulisi mieleenkään vaatia seksiä jos toisella ei tee mieli. Silloin otetaan omat kädet apuun.

Vierailija
2/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle toi kuulostaa kyllä aika kauheelta.

Mä rakastelen mieheni kanssa himosta, rakkaudesta yms.En toleen.Yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse harrastaa seksiä jos ei halua. On teidän tilanne erikoinen ja ei ole reilua tuommoinen.

Vierailija
4/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hoida "omaa osuuttani", olenko sitten vain siivelläeläjä ja hyväksikäyttäjä? -ap

Vierailija
5/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tuo ole oikein. Seksi ei ole koskaan velvollisuus. Meillä ei kummallakaan tulisi mieleenkään vaatia seksiä jos toisella ei tee mieli. Silloin otetaan omat kädet apuun.

Vierailija
6/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle toi kuulostaa kyllä aika kauheelta. Mä rakastelen mieheni kanssa himosta, rakkaudesta yms.En toleen.Yäk.

ja alussa halusin yhtä usein kuin miehenikin. Nykyään en halua joka kerta itse, joten keskityn sitten mieheen silloin. -ap

Vierailija
7/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hoida "omaa osuuttani", olenko sitten vain siivelläeläjä ja hyväksikäyttäjä? -ap

Näin karusti sanottuna.

Minusta et ole, koska kuitenkin myöhemmin kustannat oman osuutesi talouden menoista.

Vierailija
8/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudut miettimään, on suhteessanne muutakin vikaa kuin seksi.

Vierailija
9/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole mitään tyhmempää kuullut aikoihin.

Sopimuksen su hteen tilanne on se, että annat sitä seksiä, kun kerran olet sitä rahasta luvannut antaa.

Tai lopetat yksipuolisesti sopimuksen ja maksan oman elantosi.

Tyhmä sun mieskin kyllä on, jos tuosta sopimuksesta sua muistuttaa.

Naurettavaa touhua.

Vierailija
10/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon kamaa

Vierailija
11/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole mitään tyhmempää kuullut aikoihin. Sopimuksen su hteen tilanne on se, että annat sitä seksiä, kun kerran olet sitä rahasta luvannut antaa. Tai lopetat yksipuolisesti sopimuksen ja maksan oman elantosi. Tyhmä sun mieskin kyllä on, jos tuosta sopimuksesta sua muistuttaa. Naurettavaa touhua.

Mutta mies kyllä maksaa asumisen ja ruoan ja laskut ja antaa minulle vaate- ja käyttörahaa. Matkat ym. hän myös kustantaa. Hänellä on suuret tarpeet. Jos hänen halunsa vähenisi, niin tilanne varmasti muuttuisi. Miten voisin sitten muuttaa tilannetta nyt jo? -ap

Vierailija
12/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan naurettavalta parisuhteeseen sovellettavaksi = sinä olet huora. Jos se on sulle ok, anna toki mennä. Itse en ikinä moiseen alentuisi.

Vierailija
13/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuminen, ruoat ja käyttörahaa mieheltä?

Kyllä sun nyt on vaan pakko aina antaa, kun miestä kiinnostaa.

Ethän maksa yhtään mistään mitään!

Levitä vaan haarasi kerran tai pari päivässä, niin kaikki on ok?

Voi jumankekka, että mä vihaan ap:n kaltaisia idiootteja. Ei mitään oman arvon tunnetta.

Vierailija
14/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meilläkin leikkimielellä se että joistain kotitöistä sain suikkarin tavallaan vastapalvelukseksi. Ja isommista jutuista seksiä mielihalujen mukaan. Pari suikkaria sain siinä leikkimielessä, mutta se sopimus ei pitänyt sen pidemmälle. Tietenkään se ei riittänyt mitä tein vaan ois pitäny tehdä enemmän eikä se imeminenkään mitään kivaa taida olla.

Joten ei toi mitenkään erikoista ole. Mietin vaan et joka päivä oot pumpattavana.. Huh. Mie sain ne suikkarit ehkä kuukauden välein. Nykyisellään seksiä on noin kuukauden tai kahden välein ja kimpassa on oltu reippaasti yli 10 vuotta.

Joku järjestely tietenkin ois hyvä olla että seksiä yleensäkään olis. Mutta pitkän parisuhteen salaisuus minun henk koht mielestä on se että tyydyt erittäin vähään ja huolehdit itse onnellisuudestasi. Mikäänhän ei kyllä riitä kun asiaa oikein miettii, mutta turhat toiveet ainakin voi unohtaa.

Kyllä mies sut siis varmasti vielä elättää, en usko että siksi jättää, mutta jos ei tyydy vähään niin vieraisiin menee. Se on vain ajan kysymys. Oli se seksi sitten vastikkeellista tai ei.

Vierailija
15/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten suostut tollaseen! Mitä se äijä tekee, jos et joku ilta annakaan? Potkasee sut pihalle maksamastaan asunnosta? Laittaa sulle laskun niistä vaatteista ja matkoista? Raiskaa?

Yököttävää! Oikeesti!

Vierailija
16/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuminen, ruoat ja käyttörahaa mieheltä? Kyllä sun nyt on vaan pakko aina antaa, kun miestä kiinnostaa. Ethän maksa yhtään mistään mitään! Levitä vaan haarasi kerran tai pari päivässä, niin kaikki on ok? Voi jumankekka, että mä vihaan ap:n kaltaisia idiootteja. Ei mitään oman arvon tunnetta.

Pelkästään opintotuki. Jos asuisin yksin, saisin varmaan asumistukea tai ehkä tekisin osa-aikatöitä. Nyt on tarkoitus valmistua mahdollisimman nopeasti. Myöhemmin menen tietysti töihin, kun olen valmistunut. -ap

Vierailija
17/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn jos ei huvita, eikä miehenikään halua panna naista joka ei ole hommassa mukana. Ap:n mies vaikuttaa alistavalta pervolta. Kai se on aika normaalia miehelle olla alistava pervo. Kiva kuitenkin ettei oma mies ole sellainen.

Vierailija
18/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,nykyään nainen ei ole miehen omaisuutta vaan SAA kieltäytyä seksistä ja yleensä myös suhteessa on edes jonkinlainen tasa-arvo. Ehkä voisit huoraamisen sijasta ottaa vaikkapa viikonlopputyön opintojen ohella,niin et olisi täysin miehesi armoilla taloudellisesti?Sitten voisitte purkaa sopimuksenne?

Vierailija
19/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten suostut tollaseen! Mitä se äijä tekee, jos et joku ilta annakaan? Potkasee sut pihalle maksamastaan asunnosta? Laittaa sulle laskun niistä vaatteista ja matkoista? Raiskaa? Yököttävää! Oikeesti!

Tuskin hän minua ulos heittää, koska meillä on ihan hyvä suhde. Tämä on alkanut tökkiä vasta viime aikoina, koska itse tunnen muuttuneeni. -ap

Vierailija
20/69 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,nykyään nainen ei ole miehen omaisuutta vaan SAA kieltäytyä seksistä ja yleensä myös suhteessa on edes jonkinlainen tasa-arvo. Ehkä voisit huoraamisen sijasta ottaa vaikkapa viikonlopputyön opintojen ohella,niin et olisi täysin miehesi armoilla taloudellisesti?Sitten voisitte purkaa sopimuksenne?

ottaa asiaa esille ja alkaa tehdä uudestaan "kauppoja". Koska se tekisi minusta kauppatavaraa. Haluaisin, että mieheni ei olisi niin halukas eikä vaativa. -ap