Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: millainen nainen on hyvä sängyssä?

Vierailija
03.02.2015 |

Kun kerta kokematonkin voi olla hyvä. Niin mikä sen sitten tekee? Ja mistä esim.neitsyt voi sen tietää?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka saa lihaksillaan keskisormeni nalkkiin.

Lantionpohjalihaksillaan.

Mun mies on samaa mieltä, mutta ison O:n jälkeen kun puristan, niin kirkuu kuin nainen.

Vierailija
42/82 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioonottava, hellä ja osallistuva. Sellainen jonka kanssa voi olla ja nauttia itsenään ilman esittämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halukas ja eläytymiskykyinen, sellainen jonka kanssa menee fysiikka ja otteet yksiin. Kokemuksen määrällä ei ole mitään väliä, vain intohimolla on.

Olen täsmälleen samaa mieltä, vaikka olenkin nainen. Intohimo, halukkuus, anatomioiden sopivuus ja yhteiset mieltymykset ovat tärkeimmät asiat.

Vierailija
44/82 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuinka kokenut on ole se oleellinen juttu. Nykyinen tyttöystäväni on ehdottomasti paras sängyssä kaikista kuudesta naisesta, joiden kanssa olen seksiä harrastanut. Hänellä on ennen minua kaksi seksikumppania, toisen kanssa oli kerran sängyssä ja toisen kanssa ehkä noin 5 krt ehtivät harrastaa seksiä ennenkuin tapailusuhde loppui. Ei siis ollut mikään kokenut tavatessamme, mutta ensimmäisestä kerrasta lähtien seksi on ollut mahtavaa. Hän on alusta asti ollut sängyssä aktiivinen ja avoin (eli valmis kokeilemaan uusia juttuja, valmis puhumaan avoimesti mistä tykkää ja mistä ehkä ei yms). Myös se on tullut selväksi, että hän oikeasti haluaa minua. Tähän päälle plussana vielä kaikki ne aidot vahvat tunteet toisiamme kohtaan. Omasta mielestä seksi on parasta tunteiden kanssa.

Edellinen seksikumppanini ketä deittailin ennen nykyistä suhdettani oli aika kokenut, mutta ei silti erityisen hyvä sängyssä. Tuntui, että sain yksin tehdä oikeastaan kaiken. Lisäksi oli yllättäen epävarma kropastaan, vaikka muuten vaikutti itsevarmalta tyypiltä, ja koitti peitellä sitä parilla ekalla kerralla. Ja seuraavat kerrat jaksoi valittaa siitä ja haukkua itseään läskiksi yms mitä ei todellakaan ollut. Se latisti tunnelmaa. Tietenkin olen valmis juttelemaan epävarmuuksista ja tukemaankin niissä, mutta ei ehkä ollut oikea hetki ja oikea tapa.

M30

Vierailija
45/82 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma-aloitteinen ja kokeilunhaluinen, määrätietoiset ja varmat otteet.

Minä olen ehtinyt kokeilla jo kaikkea mahdollista ja tiedän, mistä pidän ja mistä en pidä. Enää ei kokelut nappaa. Olen huomannut, että nykyään kokeilunhalua peräänkuuluttavat miehet tarkoittavat pep puseksiä.

Vierailija
46/82 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka saa lihaksillaan keskisormeni nalkkiin.

Lantionpohjalihaksillaan.

Joko sulla on pieni elin tai et oo saanu tiukkaa naista, nimittäin sattuu, eikä se ole kivaa.

Opettele ensin esileikit ja tule sitten vasta puhumaan "tiukasta naisesta", sellaisia ei ole olemassakaan.

Vierailija
47/82 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä kroppa niin on hyvä sängyssä 👍

T: Riinis

Vierailija
48/82 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luultavasti ole olemassa naista joka on hyvä sängyssä, aina ja kaikkien kanssa. Vaan on olemassa pareja joilla on kemiaa, niin kliseistä kun se onkin ja joilla se vaan toimii.

Olen kolmekymppinen jolla yli 60 partneria.

Vierailija
49/82 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löllöpylly jota saa ja pitää piiskata

Vierailija
50/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen ulkonäkö ei miellytä ja erityisesti kasvot, en ole kiinnostunut mutta jos miellyttää niin minun matkassa naisesta tulee hyvä ’sängyssä’.

Vierailija
51/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimainen! Halukas! Kokeilunhaluinen, rohkea, mukautuvainen. Sellainen joka tykkää suuseksistä, ei häpeile itseään ja värkkiään. Tietää mistä seksissä tykkää, osaa kertoa sen ja toisaalta haluaa ottaa selvän mistä mies tykkää. Osaa ja haluaa saada myös miehen nauttimaan.

Vierailija
52/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja isotissinen 😘

Vierailija
53/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas nainen, joka tietää mitä haluaa ja ottaa ukkoa kuin raivo apina. Tykkäisin. Ja niin tiukka värkki, että taju lähtee, kun oikein puristaa.

Vierailija
54/82 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei luultavasti ole olemassa naista joka on hyvä sängyssä, aina ja kaikkien kanssa. Vaan on olemassa pareja joilla on kemiaa, niin kliseistä kun se onkin ja joilla se vaan toimii.

Olen kolmekymppinen jolla yli 60 partneria.

No ei tietenkään aina ja kaikkien kanssa. Mutta useimmiten ja useimpien kanssa, niitä tietysti löytyy. Ja löytyy semmoisia jotka ovat huonoja useimmiten ja useimpien kanssa, sekä naisia että miehiä.

Paremmaksi voi jokainen tulla, mutta se vaatii panostamista.

Vierailija
55/82 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
56/82 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitäisi olla välillä epäitsekkäästi tasa-arvoinen ja tajuta miesten halujakin. Lisäksi. Ne meikit ja hepeneet kiinnostavat miestä. Tutkimuksen mukaan kiiltävyys on miehen silmään enemmän kuin naisten. 

Vierailija
57/82 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, hoikka, kaunis ja nöyrästi tottelevainen. /M67v

Vierailija
58/82 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa miehen maata vaikka lahnana

Sitähän miehet jo nykyään tekee.