Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bentsot+alkoholi

Vierailija
05.03.2015 |

Osaako joku kertoa mistä se johtuu että kun noita ottaa sekasin niin menee muisti? Siis mulla on yks ilta ihan sumua, en muista mitään sen jälkeen juuri mitään kun hölmönä menin noita sotkemaan. Olin juonut jotain 10kaljaa ja vedin 15mg opamoxin nassuun. Sen jälkeen ei mitään muistikuvia ja olen saanut kuulla tehneeni kaikkea ihan älyttömän noloa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu! Jos sä oot noin tyhmä ni sun kannattaakin vetää bentsoja ja viinaa sekasin. Vedä niin kauan ettei yhteiskunnan tarvitse enää huolehtia. Ennen se luonto tappoi idiooteimmat, nyt jonkun muun täytyy tehdä se

Vierailija
2/6 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentsojen ja alkoholin sekakäyttö aiheuttaa m. 40 % huumeiden yliannostuskuolemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanko yllätyksenä tuli, että noinkin voi käydä? Voi luoja. Jospa juttelisit vaikka noi määränneen lääkärin kanssa.

Vierailija
4/6 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi tehostaa bentsodiatsepiinien vaikutusta, jolloin seurauksena voi olla esimerkiksi muistinmenetys. Seuraukset voivat olla myös vakavampia, alkoholia ei tule nauttia ko. lääkityksen aikana.

Vierailija
5/6 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuli kyllä ihan puskista se että noin totaalisesti muisti menee.. Mutta kiitos 3! Kiva saada tähän vastaus :) ap

Vierailija
6/6 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekkös oikeasti muka tienny et noita ei saa ottaa keskenään? Hankala kuvitella koska bentsojen ohjeissa varmasti lukee niin