Huomenna on liikaa pakkasta -15 joten olen kotona ja palstalla koko päivän.
Kommentit (15)
Mäkin haluun olla koko päivän palstalla😭😭😭😭
-Kylmät kädet
Älä jaksa puhua ainakaan politiikasta täällä. Sitä näkee ihan liikaa.
Meillä -25 ja illaksi luvattu -30, toki tuulee niin on vähän vilpoisempaa, koiran kanssa käyn lenkillä neljä kertaa kun ei tunnin lenkkejä huvita
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa puhua ainakaan politiikasta täällä. Sitä näkee ihan liikaa.
Aleksander Stubb (Kok.) on Suomen tasavallan presidentti.
Huomenna ennusteen mukaan meillä pakkasta -24, olen noin 33 prossaa työpäivästäni ulkona kekaroiden kaa😝
Vierailija kirjoitti:
Meillä -25 ja illaksi luvattu -30, toki tuulee niin on vähän vilpoisempaa, koiran kanssa käyn lenkillä neljä kertaa kun ei tunnin lenkkejä huvita
Ennustettu
Kannattaa lähteä reippailemaan. Veri lähtee mukavasti kiertämään eikä sen jälkeen palele enää kun pääsee kotiin.
Talvi on kaunis, kannattaa nauttia ja fiilistellä.
Jokainen joka on tällä palstalla koko päivän pitäisi lopettaa niskalau
kauksella.
-5 alle pitää olla että tarkenee ulkona. Pitää kai pian lähtee Thaimaahan jos ei pakkaset laske.
Muistaakseni työehtosopimuksissa on maininta, että voi pitää palkallisen vapaapäivän, jos työmatkalla voi altistua -15 tai kovemmalle pakkaselle.
ajattelin köllötellä peiton alla klko päivänja tuijotella youtubea.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ennusteen mukaan meillä pakkasta -24, olen noin 33 prossaa työpäivästäni ulkona kekaroiden kaa😝
Tovotaan että et palellu, pukeudu lämpimästi.
M50
Se on oikeasti jännää ja elämys kuin Helsingissä on 15 astetta pakkasta tai enemmänkin ja maassa lunta. Helsingissäkin on nyt siis ihan oikea talvi. Ilma tuntuu ihan erilaiselta kuin yleensä. Kylmä toki on.
-15 liikaa? Asutko siellä missä on 40 astetta pakkasta?