Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: millainen nainen on hyvä sängyssä?

Vierailija
03.02.2015 |

Kun kerta kokematonkin voi olla hyvä. Niin mikä sen sitten tekee? Ja mistä esim.neitsyt voi sen tietää?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukas oravapilluinen nainen, minkä rakastava rutistus kullia kohtaan on tulinen ja brutaali.. Mitä muuta mies voi enää kaivata.

Vierailija
62/82 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen, jonka saa sinne sänkyyn aina kun haluttaa. Muut temput nyt on sitten yks hailee. Itsellä on tällainen vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitäisi olla välillä epäitsekkäästi tasa-arvoinen ja tajuta miesten halujakin. Lisäksi. Ne meikit ja hepeneet kiinnostavat miestä. Tutkimuksen mukaan kiiltävyys on miehen silmään enemmän kuin naisten. 

Minä ainakin haluan kaunottaren juuri sellaisena kuin hän oikeasti on, eli luonnollisena. Ilman meikkiä, ilman silikonimöykkyjä, ilman ankkahuulia,ilman &c.

Vierailija
64/82 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitäisi olla välillä epäitsekkäästi tasa-arvoinen ja tajuta miesten halujakin. Lisäksi. Ne meikit ja hepeneet kiinnostavat miestä. Tutkimuksen mukaan kiiltävyys on miehen silmään enemmän kuin naisten. 

Mun miestä ei hepenet juuri kiinnosta. Se haluaa riisua heti kaikki pois, vaikka kuinka olisi mustaa pitsiä päällä.

Vierailija
65/82 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miestä ei hepenet juuri kiinnosta. Se haluaa riisua heti kaikki pois, vaikka kuinka olisi mustaa pitsiä päällä.

Oikein. Paljaana paras, ihan paljaana.

Vierailija
66/82 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halukas oravapilluinen nainen, minkä rakastava rutistus kullia kohtaan on tulinen ja brutaali.. Mitä muuta mies voi enää kaivata.

Peräaukkoa ja lopuksi mällit suuhun.

Vierailija
67/82 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräaukkoa ja lopuksi mällit suuhun.

Peraaukko ei ole kuin kalpea aavistus puristavasta oravapillusta. Mitä järkeä on rentouttaa peräaukkoa jotta mahtuu kulli sisään. Sitten höylätään avautuneessa peräaukossa missä ei tunnu enää mitään puristusta eikä voikaan kun suolessa ei ole lihaksia. Toista on lihaksikasta puristavaa pillua naidessa, joka puristaa sitä kovempaa mitä lähempänä on orgasmi. Siinä räjähtää miehellä molemmat päät. 

Vierailija
68/82 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pervompi nainen, sen parempi!

Vierailija
69/82 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Seksi on mutkatonta, ei tarvita monimutkaisia soidinrituaaleja ja "tunnelman luomista"

-Haluaa seksiä usein ja osoittaa sen

-On avoin kokeilemaan esimerkiksi uusia asentoja

-Osallistuu aktiivisesti ja on oma-aloitteinen, ts. kaikki ei ole miehen vastuulla

Vierailija
70/82 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen, aloitekyvykäs, ilmaisee mistä pitää, ottaa suihin pyytämättä, antaa palautteen esim " kiitos rakkaani, se oli ihanaa", ripaus huumoria

Vierailija
71/82 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavia toiveita! Minun vaimoni on kyllä vaitonainen rakastellessamme, ei juuri yllätä teoillaan eikä omillakaan toiveillaan... Haluaisin, että hän kertoisi niistäkin minulle, samoin joskus toteuttaisi minun toiveeni, jotka eivät mielestäni nyt niin ihmeellisiä ole.

Vierailija
72/82 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavia toiveita! Minun vaimoni on kyllä vaitonainen rakastellessamme, ei juuri yllätä teoillaan eikä omillakaan toiveillaan... Haluaisin, että hän kertoisi niistäkin minulle, samoin joskus toteuttaisi minun toiveeni, jotka eivät mielestäni nyt niin ihmeellisiä ole.

Millaisia toiveita sinulla on?

Vierailija
73/82 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on tosihuonoja sängyssä. Hoonoperse monella.

Vierailija
74/82 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi ylempänä toiveistani: erilaisia asentoja voisi kokeilla, esim. hän istuu päälläni, imisi minua, toistemme hieromista alasti...

Vierailija
75/82 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukuunottanatta femaccojen dogmat täysinoppineita, kaikki naiset ovat fyysisesti passiivisisempia, luonnostaan, luonnollisesti, kuin miehet joiden harteilla fyysinen urakka on. Aina kun on jokin kahden henkilön yhteistyö, se tuottaa parhaan tuloksen kun puikoissa on siihen työhön soveltuvin henkilö ja toinen tekee kaikkensa tukeakseen puuhaa.

Vierailija
76/82 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäni ollut yksi nainen joka jostain syystä sopi sängyssä minulle. 35 vuotta sitten seurustelin naimisissa olevan naisen kanssa. Luulin että oli eronnut vaan ei ollutkaan. Noh, sängyssä hänessä oli jotain aivan mystistä. Sain kahdeksan kertaa ottamatta munaa ulos eli orgasmi, muna kovettui saman tien ja kohta taas........ 

Vähän tämän jälkeen paljastui ettei ollutkaan eronnut ja hän suuttui minulle kun paljastui.:D

Vierailija
77/82 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukas, tissien hyväilystä tykkäävä ja nopeasti kostuva. 

Vierailija
78/82 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toisen kasvojen tai alapään päällä istuminen, imeminen, hierominen ja hidas nautiskelu ovat mielestäni mukava osa seksiä, mutta ei tietenkään kaikkien naisten mieleen. Harmi, kun et saa aivan kaikkea sitä, mitä haluaisit.

Vierailija
79/82 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia toiveita sinulla on?

Minulla on samanlainen vaimo. Hänestä ei saa ulos oikein mitään toiveita seksin suhteen vai voiko niitä sanoa toiveiden esittämiseksi, että kun ehdottelen asioita, hän ne lähes kaikki tyrmää? Ei ole varmaan ikinä kertonut suoranaisesti mistä pitää seksissä. Tuntuu aina, että seksi on sellainen välttämätön paha, joka pitää nopeasti suorittaa alta pois. 

eikä minullakaan mitään aivan ihmeellisiä toiveita olisi. Esim. se, että hän olisi joskus päällä. Ja myös sellainen, että minä saisin joskus olla se joka vain nauttii ja joku toinen tekee työt. Mutta tuohon touhuun joutunee hommaan toisen naisen.

Vierailija
80/82 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kelpaa korkeintaan petaamaan sängyn, johon miehet menevät rakastelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi