Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Hyvä et Marie lähti. Oli rasittava. Myrkytti itse tunnelmaa.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:57"]
Satu on tyrkky.
[/quote]
Satu on pantava. Saisi tulla minulle kosta tahansa tyrkyttämään. Veikkaan että on upea rakastelija.
Jotenki tuo Sami oli taas niin nolo kun sanoi "jos se pahin tapahtuu niin ootte jätkät sitten mun kans, mua ei herran jumala saa jättää sillon yksin". Myötähäpeä.
Sillä on joo kyllä välillä ihan ihmeellisiä ja noloja kommentteja. Ei vissiin ymmärrä ihan mitä on sopivaa sanoa.. Muutenkin ihan munaton mies kun ei pysty myöntämään mitä Satun kanssa todella tapahtu.. Ketuttais muaki jos olisin Satu. Enkä usko, että Satu päästään keksis tollasta "käsipeliä"
Ritalta supernoloa puolustella Akin uhoa. Aivan satavarmasti nyrkki paukuttaa pöytää kotonakin. Mutta olisihan sellaisen julkituominen noloa. Sädehtivä imagokin kärsisi turhaan.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:17"]
Mun mielestä Jere hermostu Akiin
[/quote]
Niin mäkin eka toivoin asian olevan mut sit näytti että sekin herppas naisista. Ja kyllä se pullonpyöritys mun mielestä yhtenä pätkänä näytettiin eikä mitään järjetöntä päälle käyntiä ollut naisten osalta vaan saman tasosta läpyskää kun Akin "miksette miehiä pussaa."
Chico näyttää sipulilta.
Mikä se se juttu oli kun Marie sano "Siis se oli ihan vaan läppää"? Ymmärsin, että se oli se "Itehän te ootte tänne tullu nii miks ette pussaa". yms
Mä kyllä arvostan enemmän mieheltä sellaista että sanoo suoraan päin naamaa, ja vaikka vähän hakkaa nyrkkiäkin pöytään, jos joku bimbo käy aina vaan lähenteleen, kun että alkaa jotain lepertelemään "olet tosi viehättävä ja seksikäs, jos tilanne olisi eri niin olisin heti valmis menemään sun kanssa sänkyyn..." Koska siis tuollaistahan se Mariekin odotti. Että Rita oli aivan oikeassa.
Minua alkaa jo väsyttään se jatkuva lontoosta puhuminen.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:15"]
Minusta näytti selvästi siltä että Aki sanoi siitä uima-allasjutusta ja hukkumisesta Janitalle siihen malliin siksi koska Janita oli ottanut aika paljon siinä vaiheessa kun puhe alkoi olla sopertelemista ja jos se olisi lähtenyt hoipertelemaan sinne pihalle ja altaalle vielä kun muut painuneet petiin.
En tiedä tai tajua mitä sarjaa te katsotte jos kuvittelette tuon olleen joku tappouhkaus! :-D
[/quote]
Aki on jotain 15 vuotta vanhempi kuin tuo Janita. Miksi aikuinen iso mies huutaa nuorelle naiselle tuohon malliin? Jos hän on huolissaan, että nainen hukkuu kännissä altaaseen, niin hän voisi ihan hyvin puhua asiallisesti ja vaikka kantaa naisen nukkumaan (ilman mitään käpälöintiä ja vihjailua). Niin toimii aikuiset miehet ainakin niissä piireissä missä minä liikun. Hyvin epämiellyttävää käytöstä.
[/quote]
no tykkäättekö te siitä että 15 v nuoremmat pennut alkaa hyppiin silmille kerta toisensa jälkeen, mitä häh??? *nyrkkiä pöytään eikä kettu mene koloon s-tana*
[/quote]
Heikkoa tekoa on päänuppi jos ei parin pennun silmille hyppimistä kestä ilman raivareita.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:37"]
Mikä se se juttu oli kun Marie sano "Siis se oli ihan vaan läppää"? Ymmärsin, että se oli se "Itehän te ootte tänne tullu nii miks ette pussaa". yms
[/quote]
No jos on noin sanonut, niin on kyllä tosi ärsyttävä. Hyvähän se on jälkeenpäin heittää "se oli hei läppää" ja pitää muita tyhmänä kun eivät tajunneet...
"- Nyt on se aika, kun sä lähdet siitä saman tien tai oikeasti sä oot tuolla uima-altaassa ja hukut sinne! Aki avautuu kuohuksissaan."
Aki syyllistyy uhkailemaan Janitaa kyseenalaisella tavalla:
Nelonen.fi
Toinen vielä pahempi tilanne oli ima-altaalla. Sitä ei voitu edes näyttää, olisi voinut vahingoittaa tuotantoa ehkä. Voi olla, ettei asia tähän jää.
Onneksi tytöt pääsi turvaan.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:45"]
"- Nyt on se aika, kun sä lähdet siitä saman tien tai oikeasti sä oot tuolla uima-altaassa ja hukut sinne! Aki avautuu kuohuksissaan."
Aki syyllistyy uhkailemaan Janitaa kyseenalaisella tavalla:
Nelonen.fi
Toinen vielä pahempi tilanne oli ima-altaalla. Sitä ei voitu edes näyttää, olisi voinut vahingoittaa tuotantoa ehkä. Voi olla, ettei asia tähän jää.
Onneksi tytöt pääsi turvaan.
[/quote]
Niin tai sit Janita oli niin kännissä, että sano siks, et olis korkea aika mennä nukkumaan ennenku tippuu sinne altaaseen? Mulle tuli se kyl ekana mieleen, mut voi olla että olen väärässä...
En todellakaan usko, että Aki olisi toteuttanut hukuttamis-uhkaustaan tai tehnyt muutenkaan tytöille mitään pahaa. En silti hyväksy tuollaista käytöstä, mutta ei tytöillä kyllä mitään niin isoa hätää ollut, että heidän olisi pitänyt "päästä turvaan"...
Tätä ketjua kun lukee, niin oikeasti ymmärtää, että miksi joillakin ihmisillä on ihmissuhteissa vaikeuksia. Ihan selviä lauseita ja asiayhteyksiä joko muistetaan tai ymmärretään ihan totaalisen väärin. Tai voihan olla kyse siitäkin, että ei ole sitten katsonut kaikkia jaksoja tai on ravannut sit jääkaapilla kesken jakson. Yhtä kaikki, jos on katsonut nuo jaksot, niin ei pitäisi olla epäselvää:
- mikä oli Samin ylilyönti
- miksi Aki suuttui ja kuka hänet suututti
- miksi myös Jere poistui paikalta tuolloin
- suojeliko vai uhkailiko Aki Janitaa, kun puhui uima-altaasta
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:33"]
Jotenki tuo Sami oli taas niin nolo kun sanoi "jos se pahin tapahtuu niin ootte jätkät sitten mun kans, mua ei herran jumala saa jättää sillon yksin". Myötähäpeä.
Sillä on joo kyllä välillä ihan ihmeellisiä ja noloja kommentteja. Ei vissiin ymmärrä ihan mitä on sopivaa sanoa.. Muutenkin ihan munaton mies kun ei pysty myöntämään mitä Satun kanssa todella tapahtu.. Ketuttais muaki jos olisin Satu. Enkä usko, että Satu päästään keksis tollasta "käsipeliä"
[/quote]
Jep. Hävettää jotenkin aika kun se avaa suunsa. Esim. eilisillä treffeillä hoki lausetta "vauhtia ja vaarallisia tilanteita". Yks lentävä lause koko ällötys.
Ompa viihdyttävä ketju pitkästä aikaa :D
Aki käyttäytyi huonosti mutta en itse nyt noin järkyttyisi asiasta vaan seuraavana päivänä olisi kyllä sopulle sijaa. Eli aikamoisia prinsessoja ovat. Olen itse todistanut kerran tuollaista räyhäämistä ja vielä 4 vuoden jälkeen se akka jaksaa siitä pauhata ja levittää tietoa muille. Koskaan se yksi mies ei ole räyhännyt sen jälkeen ja se akka vaan jaksaa ja jaksaa jankuttaa asiasta.
Samin "käsipeli" tais olla vaan käteenvetoa altaassa ja Satu sattui näkemään.. :D