Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:56"]
Ketä miestä Jes-sika haluaa? Jereä?
[/quote]
No insertissä näytti katselevan/kävelevän Simon perään, mutta on varmaan hämäystä. Toivottavasti.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:37"]Mä kyllä arvostan enemmän mieheltä sellaista että sanoo suoraan päin naamaa, ja vaikka vähän hakkaa nyrkkiäkin pöytään, jos joku bimbo käy aina vaan lähenteleen, kun että alkaa jotain lepertelemään "olet tosi viehättävä ja seksikäs, jos tilanne olisi eri niin olisin heti valmis menemään sun kanssa sänkyyn..." Koska siis tuollaistahan se Mariekin odotti. Että Rita oli aivan oikeassa.
[/quote]
Ei tarvi leperrellä. Voi sanoa että kiitos ei, ja jopa ihan kolmeen kertaan ilman että tarvii ottaa nyrkit ilmaisun avuksi. Vaikka menis hermo niin kyllä pitää verbaliikan riittää aikuisella ihmisellä - tai sitten poistua tilanteesta kuten Jere teki. En todellakaan arvosta noin käyttäytyvää miestä ja häpeisin silmät päästäni jos olisi kyse omasta seurustelukumppanista.
Jos kerran tiedät, niin kerrotko ystävällisesti tuon Jeren syyn paikalta poistumiseen??
[quote author="melba" time="10.04.2015 klo 00:02"]
Tätä ketjua kun lukee, niin oikeasti ymmärtää, että miksi joillakin ihmisillä on ihmissuhteissa vaikeuksia. Ihan selviä lauseita ja asiayhteyksiä joko muistetaan tai ymmärretään ihan totaalisen väärin. Tai voihan olla kyse siitäkin, että ei ole sitten katsonut kaikkia jaksoja tai on ravannut sit jääkaapilla kesken jakson. Yhtä kaikki, jos on katsonut nuo jaksot, niin ei pitäisi olla epäselvää:
- mikä oli Samin ylilyönti
- miksi Aki suuttui ja kuka hänet suututti
- miksi myös Jere poistui paikalta tuolloin
- suojeliko vai uhkailiko Aki Janitaa, kun puhui uima-altaasta
[/quote]
Ja siis mitä hittoo suojeliko Aki Janitaa.. itseltään? :D vai miltä?
Vaikutti siltä, että tuotanto pyysi Villeä jättäytymään pois treffeiltä, jotta saadaan Chico kuvioihin ja parempaa matskua iltanuotiolle?
Sarja ei kiinnosta enää pätkääkään koska en jaksa katsoa pitkäveteisiä treffejä ja surkeita bileitä enää sekuntiakaan. Puhumattakaan myötähäpeää herättävistä Akista ja Samista. Sinkkujen nimiä en vieläkään osaa, niin mielenkiintoisia hekin ovat.
MUTTA tämä palsta <3
Täällä on pakko käydä joka ilta, päivän makeimmat naurut taattu, kiitos teille!
Niin tai unohtuun sellainen asia edellisestä lauseesta, että toinen pahempi tilanne tapahtui uima-altaalla ja sitä ei näytetty.
Toinen tilanne, joka kuvattiin näkyy ihan selvästi tällä clipillä ja he istuvat tuoleilla. Ei tarvi satuilla yhtään. Sama teksti, jonka kopioin edelliseen, näkyy nyt sitten nelonen.fi sivulla ja videolla myös on tekstitys.
Itse en jäisi kokeilemaan myöskään, milloin taas järki valuisi rystysiin "herralta". Marie sanoikin, ettei tarvi sietää tuollaista käytöstä ja aivan oikein. Ei kenenkään tarvi. Laittomasta uhkailusta saa korkeintaan kaksi vuotta vankeutta, ei siis mikään vähäinen rikos. Vaikka miten päin yritätte vääntää, niin tuo lasketaan väkivaltarikokseksi. Tuomion suuruuteen vaikuttaa paljoin, jos tekijällä on samantapaista historiaa takana. Nostaako Janita syytteen, se jää nähtäväksi. Materiaali on kuitenkin tuossa osin ja toiselle tilanteellekkin on todistajat.
http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/1862339-akin-kaytos-muuttui-uhkaavaksi-se-rajahtaa-jossain-vaiheessa
Anttoni ei ole mikään tyhjäpää, hitaasta puhetyylistään huolimatta.
Minusta Krista on naisista herttaisin. En ymmärrä, miksi täällä mollataan. Tavallinen, kiltti ja ystävällinen. Ritasta en tykkää.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:09"]Anttoni ei ole mikään tyhjäpää, hitaasta puhetyylistään huolimatta.
[/quote]
You know him?
Aki on ö-luokan beetabiaatch, alfaa koittaa feikata, muttei reppana siihen yllä angussteroideistaan ja hummereistaan huolimatta..
Tähän sopii se Jonnan kasaribiisi; "Kappas vaan, Henkka sekä Ville...." :D
Oliko nämä muuten ne naiseksi pukeutuneet tyypit silloin kun heillä oli ne puku/roolibileet?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:59"]
Jotenki tuo Sami oli taas niin nolo kun sanoi "jos se pahin tapahtuu niin ootte jätkät sitten mun kans, mua ei herran jumala saa jättää sillon yksin". Myötähäpeä.
[/quote]
Ja samaan aikaan Jere on vieressä aivan palasina. Letkumiehellä ei ole näköjään hajuakaan mitä huomaivaisuus tarkoittaa. Minä, minä ja minun käsi.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:09"]
Anttoni ei ole mikään tyhjäpää, hitaasta puhetyylistään huolimatta.
[/quote]
Hänellä on aika mielettömiä kiipeilykuvia instagramissaan.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:59"]
Jotenki tuo Sami oli taas niin nolo kun sanoi "jos se pahin tapahtuu niin ootte jätkät sitten mun kans, mua ei herran jumala saa jättää sillon yksin". Myötähäpeä.
[/quote]
Ja samaan aikaan Jere on vieressä aivan palasina. Letkumiehellä ei ole näköjään hajuakaan mitä huomaivaisuus tarkoittaa. Minä, minä ja minun käsi.
[/quote]
Eikun minä ja minun letku :D
Tuo Aki naisille mitään tee, tai edes kärpäselle. On sitä tyyppiä joka huutaa ja uhoaa ja kerää sillä huomiota, muttei koskaan ryhdy tuumasta toimeen, eli liikaa puhetta muttei mitään actionia. Luikkisi varmaan pakoon jos pitäisi tapella.
Samin puhe siitä, ettei eron sattuessa saa jäädä yksin, kuulosti pysäyttävältä. Saattaa olla oikeestikin sitä tyyppiä, joka yrittäis tehdä itselleen jotain tollases tilanteessa...
Varmasti se Janita oli superärsyttävä ja yritti väkisin lähestyä Akia. Miettikää silti, nuori bimbo vastaan nelikymppinen mies... Onko riehumisen arvoinen asia? Ritan ja Akin suhde taitaa olla miehelle todella herkkä asia kun sitä ei saa yhtään uhata eikä aiheuttaa"säröä". Heti alkaa raivo.
Minusta Nina on kyllä suoraan sanottuna vastenmielinen. Ei kyllä ihmisellä hyvin mene, jos ei kestä reilua viikkoa ilman hellyyttä ja lämmittelyä, vaikka on parisuhteessa. Miten meinasi Nina selvitä siellä Lontoossa, jos eivät näe Jeren kanssa viikkokausiin?
Eniten kyllä ihmetyttää se, että Nina puhuu näistä lusikkasessioista täysin huolettomasti. Ei tuntunut yhtään huolestuttavan se, että Jere tulee näkemään pätkän, jossa hän menee toisen miehen kanssa sänkyyn ja sammuttaa valon. Ja muutenkin selittää kameralle ihan pokkana, että onpa kiva, kun Chico antaa vähän hellyyttä. Kehtaa vielä väittää, että hyväksyisi Jereltä samanlaisen käytöksen, mutta jotenkin uskallan kyllä epäillä tätä väitettä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 23:45"]"- Nyt on se aika, kun sä lähdet siitä saman tien tai oikeasti sä oot tuolla uima-altaassa ja hukut sinne! Aki avautuu kuohuksissaan."
Aki syyllistyy uhkailemaan Janitaa kyseenalaisella tavalla:
Nelonen.fi
Toinen vielä pahempi tilanne oli ima-altaalla. Sitä ei voitu edes näyttää, olisi voinut vahingoittaa tuotantoa ehkä. Voi olla, ettei asia tähän jää.
Onneksi tytöt pääsi turvaan.
[/quote]
Mikä pahempi tilanne ? Mistäs sää tiedät