Kirjoita tänne FB-päivitys tai FB-kirjoitustyyli, jota inhoat
katsotaan jos löytyisi saman laisia ärsyttävyys tekijöitä mistävoisi sitten keskustella ;))
Kommentit (106)
jatkuvasti ja varsinkin jos niissä puhutaan niistä karvaturreista kuin lapsista. Lapsiaiheiset päivitykset, joissa ei ole mitään ideaa, mutta mulla on yksi kaveri, jonka ekaluokkalaispäivitykset saa mut aina hymyilemään.
Kaikki tyhmät päivitykset yleensäkin.
AArgghh!! Tulkaa joku hakemaan noi meidän tappelevat kersat äkkiä pois!! AArghh pää hajoo! Maksan vaikka satasen!
t. tahattomasti lapseton
Yksi, mikä repii mun hermoja eniten on
"Että miulla oli taas karsee päivä! Mites siulla? Kai mieki muuten, mutta ei tullu nukuttua ku 3h"
Ja siis kun oikeasti ei puhu tuolla murteella, ainoastaan fb päivitykset???! :)
eli kirjoitetaan mitä ruokaa laitetaan/on laitettu. Eli päivästä toiseen ainoat päivitykset on "Makarooni laatikkoa ja porkkana raastetta", "Kanan koipia ja herkku salaatti" yms ja sitten poikaystävä tai mies tai lapset hymistelee kun on niin ihanaa taas ja maha täynnä ja mahtaa muiden käydä kateeksi.
hillasuolla perheen kanssa vauva kantoliinassa, pesin matot, sain valmiiksi lapsen kansallispuvun, sushi-ilta ihanien ystävien kanssa (kateuden pistos sydämessä, ei tää vanha hyvä ystävä mua ikinä kutsu :), rv 35 ja puolimaratonilla......
koirapäivitykset, elleivät ole yleismaailmallisesti hauskoja. sai näyttelyssä sen ja sen pystin.
persujen, kd:n ja uskovaisten haukkuminen joka ikinen päivä. ristiriitaisesti kuitenkin omaa vahvat muslimisympatiat. alleviivaa samalla kuinka suvaitsevainen vihervasemmistoälykkö itse on
fiksujen artikkelien postaus seinälle KOKO AJAN ja niiden kommentointi - huomiokaa kuinka tiedostava ja kantaa ottava olen
itse tiedän ärsyttäväni jatkuvilla vauvapäivityksillä. en vaan voi sille mitään että musta vauvani joka ikinen tättättää, hammas, pieru, itkukohtaus on AIVAN MIELETÖNTÄ JA MAHTAVAA
Äidit, jotka päivittelee kersojensa paskanvärejä ja vessakäynneistä oksennuksiin.
Varmaan facebookin käyttäjiä kiinnostaa toisten eritteet ja ällöttävät ja etovat asiat ylipäänsä.
Kakkaa se on vauvallakin, niinkuin aikuisillakin. Täytyy äidillä olla päässä paskaa, kun luulee heidän sontahetkien olevan muille aivan JYMYuutinen :D onneksi näitten kakkakikkareiden tilapäivityksistä harvat edes tykkää, ketä kiinnostaa jonkun pennun jokainen liikehdintä. Siis niin ihmeellistä että...joku ihminen pieras tai oppi käveleen. Oumaikaaat!!! Että on suurijuttu.
Tällaiset sonnassa pyörivät emakot ei tajua, että muita kiinnostaa niiden paskaiset jutut kuin kilo paskaa!
Erikoisia fb-kavereita sinulla. Itselläni on kymmeniä äitikavereita siellä, eikä kertaakaan kukaan ole statuksessaan kommentoinut lapsensa paskan väriä. SIis ei yhtään kertaa ja olen ollut facebookissa vuodesta 2007.
"i] Ja mulla on paljon elitistejä: Kävimme jälleen oopperassa ja surukseni on kommentoitava, että Piia-Pärnillä Möttös-Hovin alarekisteri on hieman sulkeutunut ja nasaali, ylärekisteri sävykäs ja erotteleva. Teos oli kuitenkin mielestäni moderni ja puhutteleva, jota ei voisi aina Pekka-Paukku Pata-Rummun teoksista sanoa. Ja sitten 105 yhtä elitististä asian harrastajaa aloittaa syvällisen keskustelun. Shit fin!
No voi harmi, että sulla on tuollaisia kavereita. Itsekin käyn oopperassa, enkä todellakaan koe olevani elitistinen. Satun nyt vain tykkäämään musiikista, kuten suurin osa ihmisistä. Se laji, josta minä tykkään, ei nyt vaan satu olemaan sama kuin suomalainen iskelmä, josta sinä kai tykkäät.
Onpa kamalaa, kun minä ja muut oopperasta pitävät keskustellaan oopperasta. Onko se sinulta pois? Onko sinun Kari Tapio -linkkisi jotenkin arvokkaampi?
Jos olet tyhmä, ei sitä tarvitse kaikille kuuluttaa.
nautittu kymmenen kilo metrin lenkin verran. Kala kukko uunissa, viher salaatti tehtynä. Imuroitu ja lattiat pesty koiran karvoista.
Vielä ruoka kauppaan ja alkosta sitä ihanaa puna viiniä ja kotona sohvan nurkka. Niistä on rentouttava ilta tehty!
ne "jos voisit halata minua, niin kommentoi jotain", tai "jos et kommentoi mitään, et halua olla oikeasti ystäväni" jne..
Tai no, yhtä ärsyttäviä on myös ne "jos luit tämän, mutta et lähetä sitä eteenpäin kymmenelle kaverillesi, huono onni (tms.) seuraa sinua seuraavan vuoden".
En koskaan kommentoi noihin mitään, enkä edes lue kokonaan.
"suurin osa ei ehkä laita tätä seinälleen mutta jos välität syöpäsairaista niin laitat jne"
En ikinä laita niitä seinälleni.
"i] Ja mulla on paljon elitistejä: Kävimme jälleen oopperassa ja surukseni on kommentoitava, että Piia-Pärnillä Möttös-Hovin alarekisteri on hieman sulkeutunut ja nasaali, ylärekisteri sävykäs ja erotteleva. Teos oli kuitenkin mielestäni moderni ja puhutteleva, jota ei voisi aina Pekka-Paukku Pata-Rummun teoksista sanoa. Ja sitten 105 yhtä elitististä asian harrastajaa aloittaa syvällisen keskustelun. Shit fin!
No voi harmi, että sulla on tuollaisia kavereita. Itsekin käyn oopperassa, enkä todellakaan koe olevani elitistinen. Satun nyt vain tykkäämään musiikista, kuten suurin osa ihmisistä. Se laji, josta minä tykkään, ei nyt vaan satu olemaan sama kuin suomalainen iskelmä, josta sinä kai tykkäät.
Onpa kamalaa, kun minä ja muut oopperasta pitävät keskustellaan oopperasta. Onko se sinulta pois? Onko sinun Kari Tapio -linkkisi jotenkin arvokkaampi?
Jos olet tyhmä, ei sitä tarvitse kaikille kuuluttaa.
Pata kattilaa soimaa.
Itse haukut tyhmäksi ne jotka tykkää Kari Tapiosta, ja arvostelet samalla heidän musiikkimakuaan.Ihan vaan tuli mieleen, ottamatta mitenkään kantaa siihen, onko minkään oman mielenkiinnonkohteen hehkutus/kommentointi fb:ssa tarpeen.
Itse en pidä oopperasta, enkä Kari Tapiosta, (joskin olen varmaan juntti, kun jälkimmäinen noista kahdesta iskee enemmän ;)) mutta en nyt kokisi, että noista kummastakaan tykkäävät olisi automaattisesti tyhmiä tai mitään muutakaan.
Kirjoittavat kaikkia parin sanan mystisiä päivityksiä, joilla yrittävät houkutella kavereita kommentoimaan ja kyselemään. Ihan periaatteesta en enää näihin reagoi ollenkaan tai tykkää.
En vaan jaksa enää lukea niitä. Jossain vaiheessa luin ja kyselinkin, mutta silti ei arvoitus auennut.
Esim: sain lahjaksi jotain todella upeeta jolla en tee mitään. Okei, siis mitä sait? No, eihän sitä voi kertoa!
Tai tälläinen, " tänään tsip ja jotain" ok, mitä tarkoitat? Mutta eihän se kerro, ei mulle eikä muille. Jossain vaiheessa kirjoittaa että "tehkää perässä"
Voi luoja!
joissa rivien väleistä huokuu jatkuvasti "Meillä on muuten rahaa, tolkuttomasti vapaa-aikaa ja omaisuutta". Sitten miljoona tykkäystä joka päivitykseen kun on taas ostettu uusi veska tai pariisinmatka tai sohva tai syöty gurmeeta. Siis minusta ne päivitykset tuntuu siltä että niiden on tarkoitus herättää kateutta. Ei oikein sovi mun mielestä perinteiseen uskismeininkiin.
Minä päivittelen monipuolisia tilapäivityksiä, myös iki ihanasta koirasta, joka muuten saa enemmän tykkäyksiä ja kommentteja, kuin äitien kertomukset lapsistaan ;)
Jos sua kiinnostaa sun lapsen puliukkopierut ja haisevat peräsuolet, se on sun elämää. Tuskin muita sinun vauvasi oksettavat pulsujutut kiinnostaa.
Sua vaan vituttaa, kun elukit saa niin paljon tykkäyksiä ja sun haiseva vauva pohjanoteerataan, eikä ketään kiinnosta sun vauvan ähkiminen.
jOka ikinen ilta! O_O
Ruokapäivitykset: kinkkukiusaus uunissa
Sitten tunnin päästä: olipas hyvää, nyt on maha täynnä
Ketä kiinnostaa!
mikä nyt vaan.. ja perään sitten NOMMNOMNOMM..
Hyi että mä inhoon tuota nomnottelua!
Mua ihan vilpittömästi hyvin harva asia ärsyttää fb-statuksissa mutta tää nomnottelu on kyllä yksi. Mikä vitun nomnomnom?!! Se on saatana nam nam.
Eniten ääniä sai äidit, jotka päivitteli pentujensa joka ikistä liikehdintää ja perseen pörinää, luullen voittavansa uutisoinninsa.
Sen jälkeen tuli draamakuningattaret yms. Eläimet tuli vasta jossianvaiheessa.
Vaikka suurinosalla on lapsia, silti ne äidit luulevat muiden ihailevan niiden kakaroita ja paskanjauhantaa kirjaimellisesti. Ennemminkin saa aikaan yökkäystä. Ei kyllä eroa jutusta"mummollani pääsi pieru, lapsellani pääso pieru" mir eroa, iältään erilaiset. Äidit vois vähän miettiä mitä rapaa suoltavat omista sontiaisista!
"Mun ihana Tompsukkani (Tomi) lähti nyt töihin, ja mä rakastan sitä ihan täysiä. Hyvää työpäivää rakas" Päivemmällä: "Voi v*ttu, että mä vihaan tota p*skaa. Voi ...tana, ...kele". Illalla: "Kohta mun hani raksutin ihana poksutin tulee kotiin, ja meillä on taaaas ilma täynnä rakkautta; oumaigaad kukerrus ja kiherrys".
Siis oikeasti, mua ei todellakaan kiinnosta lukea teidän tappeluistanne.
tää ei anna mun ees laittaa niitä tänne.. ei sitten. kauheet litaniat kirjotin, mutta ei tuu kun eka kohta eikä sekään kokonaan.