Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne FB-päivitys tai FB-kirjoitustyyli, jota inhoat

Vierailija
20.08.2012 |

katsotaan jos löytyisi saman laisia ärsyttävyys tekijöitä mistävoisi sitten keskustella ;))

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kaikki karppausvouhkaus ja loputon linkitysketju kaikkiin ravintouutisiin joko puolesta tai vastaan ja jos uutinen on sama kuin oma mielipide: Tätähän mä olen tolkuttanut ja jos uutinen on eri kuin oma mielipide: Miten julkisesti voidaan väittää tälläistä. Toivon, että jokainen tiedostava ruuanlaittaja tietää, että tämä teoria on teollisuuden salaliittoteoria.

Kyseisen henkilön elopaino 120 kiloa ja mä voitan sen 100 metrillä välittömästi!

Vierailija
102/106 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ärsyttää varmaankin sama asia, joka minun postauksissani ärsyttää muita, eli toisto, postaukset aina saman tyyppisiä/samasta asiasta. Olen kyllä nyt tämän huomattuani yrittänyt vähän petrata ja lisätä vaihtelevuutta. Itse siis postaan yleensä jotain yhteiskunnallisia juttuja, huomioita tietyistä ongelmista ym. Nykyään yritän laittaa jotain muutakin. En siis tee tilapäivityksiä vaan laitan lähinnä linkkejä, ja nykyään siis myös esim. hassuista jutuista enkä vaan yht.kunnallisista/eettisistä kysymyksistä.

Mutta asiaan: Itseäni ärsyttää parissa tutussa, (sen lisäksi että KAIKKI tilapäivitykset on AINA samasta jutusta, yleensä lapsista) juuri tuollaiset "elämäni on täydellistä, lapset ovat suloisia, koti siivottu ja nyt lettujs paistamaan, nam/juoksin tänään maratonin ja nyt teen suursiivousta Chisun soidessa taustalla". Tulee, kuten joku jo sanoikin, vähän sellainen olo, että onkohan se elämä nyt aivan niin ihanaa tai oletkohan nyt niin täydellinen ihminen kuitenkaan kun sitä noin pitää todistella. Toinen mikä ihmetyttää on se, että joillain ihmisillä suurin piirtein kaikki postaukset ja päivitykset käsittelevat tavaraa ja ostoksia. Nämä tyypit eivät vaikuta, ainakaan minusta, kovin mielenkiintoisilta ihmisiltä.

Onneksi mikään näistä ei kuitenkaan ärsytä niin paljon että pitäisi olla huolissaan verenpaineesta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"perunoita ja jauhelihakastiketta

Vierailija
104/106 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just nää jos sinulla on maailman ihanin tytär/poika/kissa/koira jne niin jaa tämä seinälläsi. Tai jos välität syöpäsairaista niin jaa, jos et jaa niin olet tunteeton hirviö ja kuolet tunnis sisällä.

Vierailija
105/106 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroin ääneen monelle "ärsyttävyys tekijälle"

Itse olen pysytellyt poissa naamakirjasta, enkä usko että olen ihan hirveästi menettänyt?

Vierailija
106/106 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt useamman kerran tullut vastaan yhden nätisti sanottuna tukevan ihmisen profiilissa:

Ensin postataan kuvia tai päivityksiä, jonka pointtina on se, että ei pidä katsoa ulkomuotoa vaan hyväksyä se sisin, esim. "Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan."

Menee pari tuntia ja tulee kuvia laihoista/hoikista malleista ja hirvee vuodatus: "Hyivv. En ikinä haluais olla ton näköinen. Sairaan laiha. Laihuus on rumaa."

Logiikka 10.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi