Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne FB-päivitys tai FB-kirjoitustyyli, jota inhoat

Vierailija
20.08.2012 |

katsotaan jos löytyisi saman laisia ärsyttävyys tekijöitä mistävoisi sitten keskustella ;))

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu se, että kaikkein kireimmät naiset on niitä, joiden fb-päivitykset on yhtä päivänpaistetta? Siis ne, jotka töissä on naama norsunvitulla, on fb:ssä pelkkää hymiötä. En tajua.

Vierailija
62/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään... osan viesteistä skippaan kyllä. Nuorten "tykkää tästä ja kommentoin ulkonäkösi chatissa" vietsit ja vastaavat jätän vaan huomioimatta. Kaikki päivitykset, joissa on edes jotain tolkkua ovat musta OK. Jos mä vaivaudun lukemaan facebookia, on musta myös kivaa, että mun kaverit ovat vaivautuneet luomaan mulle jotakin luettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1)Kiertoviestit (KAIKKI)

2)Ne joissa hehkutetaan uutta rakkautta (kaksi päivää sitten tavattua)

3)Tämä ei ole varsinaisesti päivitys, mutta noloa ja ärsyttävää kyllä: tyypit jotka eroaa ja palaa yhteen kerran, pari, kuukaudessa ja tietysti muokkaavat statustaan sen mukaan... Joka kerta!

Vierailija
64/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on makaroonilaatikko uunissa.

Olipas hyvää makaroonilaatikkoa.

Meidän perhe kävi lenkillä. Onpas nyt raikas olo.

Jos haluaisit halata minua ja plaap plaap

Vierailija
65/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4)Omien kommenttien tykkääminen, en vaan käsitä.

Vierailija
66/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ylivoimaisesti eniten sitä, kun vähintään joka toisen päivityksen perään pitää tunkea sydän. Niin teennäistä!

Vierailija
67/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"NIISTÄ/SIITÄ ON TÄMÄ PÄIVÄ/AAMUPÄIVÄ/ILTAPÄIVÄ/ILTA/ VAPAAPÄIVÄ LOMAPÄIVÄ/VIIKONLOPPU jne TEHTY"

sydänsydänsydän

Vierailija
68/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aika hassua, koska olen peruspositiivinen ihminen. Tekee vaan aina silloin mieli laittaa joku haistattelu-maailma murjoo-häijyily-päivitys. No en laita, koska en mielelläni näytä, jos otan Facebookissa jotain tunteella.

Noi töissä, aamuvuoro, iltavuoro, vapaa päivitykset on käteviä, kun niistä tietää, milloin voi soitella tai nähdä. Vauvat on söpöjä, koirat on kivoja, koiranäyttelytuloksia en tajua, mutta enpä tykkääkään :)

Parisuhdehehkuttelijat on suloisia, samoin ruokakuvien postaajat (oikeesti oon kade, vaikka oisin itse tehnyt tai ravintolassa saisin miten hienon annoksen, en ikinä muista nälissäni ottaa kuvaa vaan SYÖN). Ihanimpia on perheuutiset, kihlat sun muut. Kiva tykkäillä :)

Joo vielä inhojuttuja: noi salaperäiset. Jos et halua kertoa, älä aloita. Et vaikuta mystiseltä tai jännittävältä, vaan kusipäältä.

Vierailija
69/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennuksia ja sontaa. Kyllä se örisee ja märisee ja ähkii, ja sellaista oksennusta tuskin kukaan haluaa katsella. Siinä ei ole vauvalta mitään söpöä, samaa kastia pierevän vanhuksen kanssa.

yhtäkään kuvaa jossa lapsi oksentaisi, enkä videota jossa olisi kuvattu vauvan kakkaamistaXD Sulla on toooodella erikoisia tuttuja;)

Vierailija
70/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

? kullan kans varattiin just ulko maan matka Thaimaaseen! ? ihana haney moon tulossa meille ? pääsee pois Suomen paukku pakkasista!!! ?

Vierailija
71/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti tykkäyksiä, eläimet on söpömpiä, kuin jonkun vauva leipäläppä ammollaan kuolat ja oksennukset poskilla ja paska röörissä. Tosiasia :)

Äidit vaan luulee kaikkien mielestä omistavansa suloisen lapsen, mutta moni kyllä mielessä ei edes huomaakkaan örisevää vauvaa.

otatko sä omasta mielestäsi yhtään liian tosissaan tätä hommaa? relaa nyt hyvä ihminen.

Harvinaisen viihdyttävä tää viestiketju :-DDD

Vierailija
72/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tai " meillä vietetään sisäpäivää, niinpä olemmekin maalanneet ja askarrelleet ja teinpäs temppuradankin varapatjoista ja pyykkitelineestä ja kohta mennään pöydän alle retkelle ja luetaan siellä kirjaa ja syödään eväiksi vesirinkeleitä ja mummon tekemää puolukkamehua"

Loistava suorastaan!

Vierailija
73/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kiertoviestit, koirakilpailut ja päivän töide luettelemiset.

Eniten ärsyttää ja samalla huvittaa eräs pitkään sinkkuna ollut ihminen, joka joskus kirjoitti kuinka hän haluaisi kuulla kavereidensa omasta elämästä eikä heidän lapsistaan, koiristaan tai parisuhteistaan. Alkoi sittemmin seurustella, meni kihloihin ja naimisiin hyvin nopealla aikataululla ja kas kummaa, hänen omat päivityksensä ovat nykyään tyyliin "Ari, rakastan sinua niin paljon!", "Murun kanssa Ahvenanmaalla, syödään silliä samalta lautaselta

Vierailija
74/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oksentavarapaperseörisevä vauvafetisti taidat kokea jo syksyn kaamoksen eli lääkitystä kandee lisätä.

Ymmärrän et lapsettomuus satuttaa mut ei sun käytös taida auttaa edes sua itseäsi,eihän?

Vierailija
75/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oksentavarapaperseörisevä vauvafetisti taidat kokea jo syksyn kaamoksen eli lääkitystä kandee lisätä.

Ymmärrän et lapsettomuus satuttaa mut ei sun käytös taida auttaa edes sua itseäsi,eihän?

Selkokielellä kiitos!

Vierailija
76/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilitetään sitä kuinka hyvää seksi oli tyttöystävän/vaimon/satunnaispanon kanssa edellisenä yönä. Se on kauhean kiusallista luettavaa.

Vierailija
77/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä nyt vaan.. ja perään sitten NOMMNOMNOMM.. Hyi että mä inhoon tuota nomnottelua!

Mua ihan vilpittömästi hyvin harva asia ärsyttää fb-statuksissa mutta tää nomnottelu on kyllä yksi. Mikä vitun nomnomnom?!! Se on saatana nam nam.

Itseasiassa just tollanen FB-päivitys olis hauskaa luettavaa! Yllätä kaverisi ja laita toi sun seinälle, tuu sit kertoo mitä ne nomnottajat kommentoi:)

Vierailija
78/106 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu se, että kaikkein kireimmät naiset on niitä, joiden fb-päivitykset on yhtä päivänpaistetta? Siis ne, jotka töissä on naama norsunvitulla, on fb:ssä pelkkää hymiötä. En tajua.

Ja ne on niitä, jotka viljelee sydämillä, nallekarhuilla ja sateenkaarilla vuorattuja siirappisia aforismeja "Halaus pelastaa, oletko antanut halin jo tänään?" ja kertoo miten "tä on niin totta

Vierailija
79/106 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää viikko aikaa täällä sydämeni kotona ystävieni lokkien kutsuhuutojen kaikuessa, mukulakivien kaartuessa järkähtämättöminä jalkojeni alla, oranssit katokset hohtavat galaksimme keskuksen, Auringon rakastavaa loistetta, kalalta haisevan torimyyjän ahavoituneilla kasvoilla värähtää Syvän Ymmärryksen hymy... Olen löytänyt sielunkumppanin, meitä on maailmassa monta! ;) Ja meri, niin suuri, kuohuu niin valtavaa kaipuuta, joka aaltoilee samaan tahtiin sieluni tuskien ja ilon aaltojen kanssa! Oi Kauppatori, miten tulenkaan sinua kaipaamaan! Kuin lokki, joka aina uudestaan etsiytyy sinne, niin minunkin sieluni sinne aina halajaa... Mutta onneksi olemme kaikki yhtä, myös sinä ja minä, ja sydämessäni voin poissaollessakin tuntea sinun läsnäolosi!!!

Vierailija
80/106 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntaitovalmentajat ja muut positiivarit fb:ssä. Juttunne ovat ärsyttäviä ja tyhmiä, lopettakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi