Kirjoita tänne FB-päivitys tai FB-kirjoitustyyli, jota inhoat
katsotaan jos löytyisi saman laisia ärsyttävyys tekijöitä mistävoisi sitten keskustella ;))
Kommentit (106)
Kärsikää, huorat. Tajusin lopettaa FB:n käytön ajoissa. Miksi edes aloitinkaan, en tiedä. Ihmiset muuntuu FB:ssä jotenkin... hölmöiksi ja mielenkiinnottomiksi. FB korruptoi. Sinäkin, FB:n käyttäjä, saatat olla mielenkiinnoton jollekin hyvälle ystävällesi. Ajatteletko koskaan etukäteen ketkä FB-kavereistasi saattaisivat pitää postauksiasi viihdyttävinä, vai suollatko kaiken ulos mikä mielessäsi on päällimmäisenä?
En minäkään siellä. En tiedä, miksi pitäisi päivittää, siis tehdä tilapäivityksiä. Nyt kotona, tulin kaupasta, sauna päällä, nyt väsyttää, nyt menen nukkumaan... Ketä kiinnostaa? :)
Ja pitäisikö viihdyttää? Siinähän menee aikaa jos alkaa miettiä, miten viihdyttäisi! Lisäksi asiat, joista olen innoissani, ovat tylsiä useimmille. Entä jos kertoisin sairauksista, kolotuksista, jne. Auts, polvi oli vähän kipeä nyt, kun juoksin maratonib, mutta onneksi se menee aina ohi ja pääsen huomenna tennisvuorolle ja sitten golfaamaan.
No, mukava tuntuu kuitenkin päivitellä muiden päivityksiä näin täällä. :)
Tai jos vähän revittelisi ja kertoisi että tulipa leikittyä aikuisten leluilla ja tuntuipa hyvältä. ;-)
Hauskoja! Itseäni turhauttaa oikeastaan vain itseään korostavat päivitykset, joissa kerrotaan mitä kaikkea on yhdessä päivässä ehditty tekemään. Huvittavia on nämä jotka kertovat kun aikovat mennä nukkumaan, kavereissani sattuu olemaan monta öisin valvoskelevaa. Omien päivitysten ja linkkien tykkääminen on tosi outoa! Lasten kakka-päivitykset on ihan ok, kertoohan se enemmän kirjoittajasta kuin lapsesta. Itse laitoin kerran lapsenkakka-päivityksen ihan vaan huumorilla. Kaikenlaisia päivityksiä saa kuitenkin mielestäni laittaa, jokainen kertoo elämästään mitä itse haluaa. Fb:ssähän voi valita jokaisen kaverin kohdalla erikseen, haluaako nähdä tämän päivityksiä vai ei. Lukijan vastuu siis.
- kiertoviestit
- fraasit (lomalle lompsis jne)
- nomnomnom sushiii awwwwww miten söpööööö
[imelä musavideolinkki/runo/kuva] Rakas
"käytiin kirsikka-lumikin kanssa uima rannalla oli lämmin päivä kirsikka teki hiekka linnoja ja syötiin rannalla jäätelö tötteröt,,, unohettiin laittaa autinko rasvaa ja palettiin auringon paisteessa,,, pitääkin muistaa ostaa kirsikalle uusi uima puku vaikka sellainen pallo kuvioinen
oli tosikiva päivä. :))))))))))"
huvittaa pariskunnat, jotka käyvät keskustelua jomman kumman seinällä ja tykkäävät toistensa kommenteista.
mikä nyt vaan.. ja perään sitten NOMMNOMNOMM..
Hyi että mä inhoon tuota nomnottelua!
Mua ärsyttää hyvin vähän, mutta tuo OMNOMNOM saa mut ihan raivon partaalle. =) Mulla on yksi sukulainen, joka postaa jatkuvasti kuvia lapsistaan syömässä kuppikakkuja, leipää, muffinsseja jne ja kuvateksti on aina sama.
nautittu kymmenen kilo metrin lenkin verran. Kala kukko uunissa, viher salaatti tehtynä. Imuroitu ja lattiat pesty koiran karvoista.
Vielä ruoka kauppaan ja alkosta sitä ihanaa puna viiniä ja kotona sohvan nurkka. Niistä on rentouttava ilta tehty!
oikeastiko jotkut tykkää omista päivityksistään ja jutuistaan? Täytynee tutkia..
Mua ärsyttää suurin piirtein kaikki, joten en fb:tä enää juurikaan käytä, en vaan ymmärrä kuin joku jaksaa laittaa jotain niin kiinnostavaa tekstiä, että onpa nälkä, kasvispaistos uunissa, nam, tota nomia en ole kellään nähnyt - vielä.
Ja taas maanantai, plääh.
Ja näitä jokaikinen viikko aina samoilta tyypeiltä.
Erään ystäväni (livenä todella fiksu sellainen) päivitykset ovat usein super-tylsiä, ei nyt ehkä ärsyttävimmästä päästä mutta silti... tyyliin:
"Tänään pyykkitupa". Kukaan ei luonnollisestikaan ikinä noita kommentoi eikä edes tykkää. Olen usein miettinyt, että luuleeko se oikeasti, että ihmisiä kiinnostaa. Nimenomaan noita pyykkitupa-päivityksiä on usein.
- just nämä ylipositiiviset brassailijat, joiden elämä on kiiltokuvaa ja päättyy päivät aina johonkin viini-sushi-laatuaikaan
- arvuuttelijat, jotka vihjaisee jotain ja sitten ei kerro
Jonkin verran tökkii myös nämä jatkuvasti pikkuasioita raportoivat just tyyliin: "nyt tekemään makkarakeitto", "makkarakeittoa syöty", "pihatöissä", "komposti käännetty" jne. JA noita päivityksiä tulee about kerran tunnissa.
Tekisivät avauksiaan niille tahoille jotka voisivat oikeasti vaikuttaakin asioihin eivätkä turhaan kalastelisi tykkäämisiä jossain kämäsessä FB:ssa.
Ugh. Olen puhunut.
Ja mulla on paljon elitistejä:
Kävimme jälleen oopperassa ja surukseni on kommentoitava, että Piia-Pärnillä Möttös-Hovin alarekisteri on hieman sulkeutunut ja nasaali, ylärekisteri sävykäs ja erotteleva. Teos oli kuitenkin mielestäni moderni ja puhutteleva, jota ei voisi aina Pekka-Paukku Pata-Rummun teoksista sanoa.
Kohta vastaan sellaiseen tyylillä: "Kun pieraisee, se helpottaa." tai jotain muuta sopivaan. :-P
Enää viikko aikaa täällä sydämeni kotona ystävieni lokkien kutsuhuutojen kaikuessa, mukulakivien kaartuessa järkähtämättöminä jalkojeni alla, oranssit katokset hohtavat galaksimme keskuksen, Auringon rakastavaa loistetta, kalalta haisevan torimyyjän ahavoituneilla kasvoilla värähtää Syvän Ymmärryksen hymy... Olen löytänyt sielunkumppanin, meitä on maailmassa monta! ;) Ja meri, niin suuri, kuohuu niin valtavaa kaipuuta, joka aaltoilee samaan tahtiin sieluni tuskien ja ilon aaltojen kanssa! Oi Kauppatori, miten tulenkaan sinua kaipaamaan! Kuin lokki, joka aina uudestaan etsiytyy sinne, niin minunkin sieluni sinne aina halajaa... Mutta onneksi olemme kaikki yhtä, myös sinä ja minä, ja sydämessäni voin poissaollessakin tuntea sinun läsnäolosi!!!
huvittaa pariskunnat, jotka käyvät keskustelua jomman kumman seinällä ja tykkäävät toistensa kommenteista.
etenkin kun USEIN se on vain se nainen joka kommentoi miehen juttuja ja jatkaa ja jatkaa keskustelua, mutta mies ei tee niin ikinä! (Tiedän muutaman pariskunnan jolla näin, ja se mies on molemmissa tapauksissa jäänyt kiinni pettämisestä yms, yleisessä tiedossa että menee huonosti) Tulee pakosta mieleen että merkataan reviiriä tai todistellaan muille että "näin kivasti aina vitsaillaan yhdessä.."
Elämäntaitovalmentajat ja muut positiivarit fb:ssä. Juttunne ovat ärsyttäviä ja tyhmiä, lopettakaa.
jotka yrittää joka tilanteessa aivopestä fb-ystäviään! "Rakas Viiru-kissamme nukkui pois tänään :´( mutta elämä jatkuu...salaisuus on Herbalife!"
just nää jos sinulla on maailman ihanin tytär/poika/kissa/koira jne niin jaa tämä seinälläsi. Tai jos välität syöpäsairaista niin jaa, jos et jaa niin olet tunteeton hirviö ja kuolet tunnis sisällä.
pidetään facebookissa
a) Alkoholipäiväkirjaa
b) Unipäiväkirjaa
pahimmassa tapauksessa molempia.