Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne FB-päivitys tai FB-kirjoitustyyli, jota inhoat

Vierailija
20.08.2012 |

katsotaan jos löytyisi saman laisia ärsyttävyys tekijöitä mistävoisi sitten keskustella ;))

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittavat kaikkia parin sanan mystisiä päivityksiä, joilla yrittävät houkutella kavereita kommentoimaan ja kyselemään. Ihan periaatteesta en enää näihin reagoi ollenkaan tai tykkää.

Vierailija
2/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

Nyt kyllä jännittää!/Voi vitsi kun ottaa päähän :(/Odottaa perjantaita :)

joku kysyy: No mitäs?

vastaus: No en mä täällä viitti kertoa...

2.

Kaikki päivitykset koskevat lasta/hevosia/koiria tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan jos löytyisi saman laisia ärsyttävyys tekijöitä mistävoisi sitten keskustella ;))

Tyyliin "saman laisia", ärsyttävyys tekijöitä" tai "mistävoisi".

Vierailija
4/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS VOI VITTU MÄ EN KESTÄ AAARRGGGHHHHHH TAPAN!!!!

Vierailija
5/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen työpäivä, tein päivälliseksi kukkoa viinissä, käytiin lasten kanssa uimahallissa, minkä jälkeen kävin vielä lenkillä, iltapalaksi koko perheelle itse poimituista marjoista ja luomuviljasta kotitekoista mysliä, illalla suunniteltiin vielä miehen kanssa ensi kesän automatkaa Eurooppaan ja uuden talon kylpyosaston laatoituksia. Loppuun vielä päivän asut ja reseptit.

Noi on kyllä ehkä enemmän blogisteilla.. FB:tä en itse käytä.

Vierailija
6/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" se tunne, kun..."

" Lomalle lompsis"

Vierailija
7/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt tänään siivonnu kaapit, pessy ikkunat, ollut retkellä lasten kanssa, imuroinut ja valmistellut jo etukäteen huomisia juttuja. Nyt voisin olla hetken sohvalla ja nauttia ansaitun puoli pulloa siideriä.

Kyllä niin ottaa päähän kaksnaamaiset ihmiset.

?

No yks juttu vaan sattui mulle tässä eilen :/

Lapset taas herätti puoli kuusi ja kiva ruveta parin tunnin yöunilla alkaa pyörittää tätä ruljanssia. Toivottavasti nukahtavat nopeesti päikkäreille, että saan päästellä sillä aikaa parit kestikset ompelukoneella.

ym. ym. ym.

Vierailija
8/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttavat keinotekoisilta yhdys ssanavir heiltä.

Vierailija
9/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on tämän viestiketjun aloitusviesti.

Vierailija
10/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit, jotka päivittelee kersojensa paskanvärejä ja vessakäynneistä oksennuksiin.

Varmaan facebookin käyttäjiä kiinnostaa toisten eritteet ja ällöttävät ja etovat asiat ylipäänsä.

Kakkaa se on vauvallakin, niinkuin aikuisillakin. Täytyy äidillä olla päässä paskaa, kun luulee heidän sontahetkien olevan muille aivan JYMYuutinen :D onneksi näitten kakkakikkareiden tilapäivityksistä harvat edes tykkää, ketä kiinnostaa jonkun pennun jokainen liikehdintä. Siis niin ihmeellistä että...joku ihminen pieras tai oppi käveleen. Oumaikaaat!!! Että on suurijuttu.

Tällaiset sonnassa pyörivät emakot ei tajua, että muita kiinnostaa niiden paskaiset jutut kuin kilo paskaa!

Vierailija
11/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on tämän viestiketjun aloitusviesti.

Tein tuon aloitusviestin sen kirjoitusasun mukaan, mikä ärsyttää minua kanssaeläjien FB-postauksissa. Eli siis kirjoitusvirheet (yhdyssanavirheet ja yhdyssanat, jotka eivät ole yhdyssanoja) ja välimerkkien puuttuminen ja/tai niiden korvaaminen hymiöillä. Olisi kai pitänyt alleviivata, että ITSEKIN NÄIN SARKASTISESTI OSALLISTUN KESKUSTELUUN.

Vierailija
12/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Töissä raskas päivä, mutta asiakkaat oli tosi ihania

Vierailija
13/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Töissä raskas päivä, mutta asiakkaat oli tosi ihania

Vierailija
14/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Töissä raskas päivä, mutta asiakkaat oli tosi ihania. Nyt haravoimaan piha ja sitten murun kanssa grillaamaan Halloumia ja broileria, NAMS. Sen jälkeen ansaitusti pullo siideriä saunassa perjantain kunniaksi. Ah. Meillä on niin ihana koti ja elämä sydän Niin ja ystävät, tottakai sydän."

"Tänään on kansainvälinen kummitätien päivä. Jaa tämä seinällesi, jos sinun kummitätisi on sinulle rakkainta, mitä maailma voi antaa kenellekään ikinä koskaan. sydänsydänsydän!"

Vierailija
15/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, aurinkoinen päivä ystävien kanssa itse leivotusta, maukkaasta mustikkapiirakasta nauttien. Nyt lyhdyt valaisee kauniisti tien rantasaunalle. Koko rakas perhe on vieressä. Olen niin onnellinen.

Joo, eka ja vielä toka kerralla ok mut kun tätä samaa luet koko ajan, tulee mieleen että onkohan kulissien takana jotain, kun samaa hehkutusta täytyy pitää kuukaudesta ja vuodesta toiseen?!

Eikä sillä, en jaksa jatkuvaa valitustakaan, mutta tuo jatkuva ylisanoin hehkutus vaan jotenkin epäilyttää, sori vaan.

Vierailija
16/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä nyt vaan.. ja perään sitten NOMMNOMNOMM..

Hyi että mä inhoon tuota nomnottelua!

Vierailija
17/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Töissä raskas päivä, mutta asiakkaat oli tosi ihania. Nyt haravoimaan piha ja sitten murun kanssa grillaamaan Halloumia ja broileria, NAMS. Sen jälkeen ansaitusti pullo siideriä saunassa perjantain kunniaksi. Ah. Meillä on niin ihana koti ja elämä sydän Niin ja ystävät, tottakai sydän." "Tänään on kansainvälinen kummitätien päivä. Jaa tämä seinällesi, jos sinun kummitätisi on sinulle rakkainta, mitä maailma voi antaa kenellekään ikinä koskaan. sydänsydänsydän!"

Ja mulla on paljon elitistejä:

Kävimme jälleen oopperassa ja surukseni on kommentoitava, että Piia-Pärnillä Möttös-Hovin alarekisteri on hieman sulkeutunut ja nasaali, ylärekisteri sävykäs ja erotteleva. Teos oli kuitenkin mielestäni moderni ja puhutteleva, jota ei voisi aina Pekka-Paukku Pata-Rummun teoksista sanoa.

Ja sitten 105 yhtä elitististä asian harrastajaa aloittaa syvällisen keskustelun.

Shit fin!

Vierailija
18/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsikää, huorat. Tajusin lopettaa FB:n käytön ajoissa. Miksi edes aloitinkaan, en tiedä. Ihmiset muuntuu FB:ssä jotenkin... hölmöiksi ja mielenkiinnottomiksi. FB korruptoi. Sinäkin, FB:n käyttäjä, saatat olla mielenkiinnoton jollekin hyvälle ystävällesi. Ajatteletko koskaan etukäteen ketkä FB-kavereistasi saattaisivat pitää postauksiasi viihdyttävinä, vai suollatko kaiken ulos mikä mielessäsi on päällimmäisenä?

Vierailija
19/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä muutamia:

1.

"Ihania ystäviä kävi kylässä :)

Vierailija
20/106 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä muutamia: