Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ja miehen keskinäinen huumori oli liikaa kaverille

Vierailija
17.08.2012 |

Puhumme toisillemme toisinaan "rumasti", kuten mies saattaa sanoa että nostahan akka perseesi siitä ja hae mulle kalja kaapista. Mä tokaisen että hae itse fläsä. Mies kommentoi sitten, että haluutko kunnolla pataan yms. ja mä vastaan jotain nasevaa takaisin. Tosiasiassa meillä on ihana suhde, huumorimme nyt vaan on toisinaan tällaista. Kaverimme veti kuitenkin hirveät pultit meille siitä miten kohtelemme toisiamme. Hän ei ymmärtänyt millään, että tämä on meidän omanlaistamme mustaa huumoria. Kaveri oli varma että mua jotenkin kaltinkohdellaan ja raivostui ennenkaikkea miehelleni.

En arvannut noin tosikoksi. Mitä helevettiä se kuuluu kenellekään, jos meillä on hauskaa keskenämme. Toisillemme huulta joskus heitetään, ja nauretaan makeasti päälle. Suurin meitä yhdistävä tekijä on musta huumori. Eipä ole kukaan ennen tuollaisesta loukkaantunut.

Ihanko normaalia tuollainen puuttuminen pariskunnan keskinäiseen huulenheittoon? Ja emme tosiaan olleet missään gaalaillassa, vaan kolmen kesken istuttiin takapihalla.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä surkea huumori. Totta toinen puoli kenties kuitenkin?

Vierailija
2/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette kyllä kuulosta siltä, että arvostaisitte ollenkaan toisianne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tosi typerää ja lapsellista esittämistä. Mutta kyllä, äänensävystänne kai olisi voinut läpäksi sitten päätellä?

Vierailija
4/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin kuuloista läppää myös mun kaveripiirissä :D Kandee varmaan selittää kaverille tuo juttu.

Vierailija
5/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa samanlainen ronski huumorintaju mitä ei kaikki aina ymmärrä, mutta me hekotetaan makeasti. Sivalletaan sanallisesti kunnolla ja kumpikin tietää sen olevan huumoria. Ainut ero on, että useimmat meidän ystävistä ymmärtää sen ja nauraa hekottaa mukana. Osaamme kuitenkin olla "normaaleja" jos tiedämme että seurassa on herkkänahkaisempia. Rakastetaan toisiamme hirmuisesti ja tämä huumorintaju on yks iso yhdistävä tekijä.

Vierailija
6/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja me nyt vain heitetään tuollaista junttiläppää toisinaan. Jep, se mikä naurattaa yhtä ei naurata toista. Mä olen monenlaisen huumorin puolestapuhuja, kunhan huumorinheittäjillä vaan on samanlainen käsitys siitä mikä on hauskaa.

Ap

Vierailija
7/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait te oisitte voinu sanoa että toi on tsoukkia. saatan mäkin miehelle sanoa että et tee noin,tai mä lyön sua.ja enkä todellakaan oikeasti lyö.

Vierailija
8/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta juu, heittämäni esimerkki oli vielä pientä. Heitämme tosi rankkaa läppää välillä toisillemme, siltä ei säästy lapsetkaan (vaikkei heidän kuullen mitään tosi pahoja heitetäkään). Mukavaa, ja ennenkaikkea meitä yhdistävää. Tosiasiassa siis kuitenkin arvostamme ja rakastamme toisiamme syvästi, eipä riidelläkään pahemmin.

Ap

Vierailija
9/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jotkut vaan ei ymmärrä selkeää vitsailua. Ap

kait te oisitte voinu sanoa että toi on tsoukkia. saatan mäkin miehelle sanoa että et tee noin,tai mä lyön sua.ja enkä todellakaan oikeasti lyö.

Vierailija
10/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jotkut vaan ei ymmärrä selkeää vitsailua. Ap

no sitten on kyllä tosikko kaveri.mä kyllä tajuun teidän huumorin vallan hyvin!

Vierailija
11/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka "esittää" jotain hirveetä roolia ja sitten sen kolmas pyörä / muu seurue joutuu hymy huulillaan seuraamaan tätä näytöstä pakkoyleisönä vaik oikeesti olisi sellainen olo että eh-he-hee ei naurata ja voitteko lopettaa ton egoshownne.

Ai ette olleet gaalailassa. Kyllä se kolmas pyörä joutui siellä nimenomaan tahtomattaan olemaan.

been there, done that. Osanottoni ja sympatiani tälle kolmannelle pyörälle.

Vierailija
12/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät vaan sovi samaan kaveripiiriin. Tai sitten joudutte pistämään rankasti sordiinoa juttuihinne kun niiden ymmärtäminen näyttää joillekin olevan niin kovin vaikeaa. Näin olen itsekin joutunut usein tekemään.

Vierailija
13/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveripariskunta joutui jopa pariterapiaan yhden yhteisen illan jälkeen, kun heille tuli riitaa meidän käytöksestä toisiamme kohtaan.

Yksi esimerkki: Minä huudan miehelleni saunasta että toisitko yhden siiderin ja mies huutaa että hae itte lehmä.

Kyllä jo äänensävystä pitäisi ihmisen tajuta onko tosi kyseessä vai huumori.

Kun koskaan ei edes riidellä ja aina ollaan iloisia ja meneviä tyyppejä. Ollaan pitkään oltu yhdessä ja viihdytään varmaan hautaan saakka.

Arvostamme toisiamme todellakin, mutta meillä ei ole tarvetta todistella sitä jatkuvasti ääneen toisten edessä eikä muutenkaan.

Musta tuntuu että ne joilla on huono itsetunto, kauhistuvat tuollaista, siis aina pitäisi kiitellä ja kehua jokaista tiskattua tiskiä tai leipäpalasta jonka pikkuvaimo on rakkaudella pikkukätösillään aikaan saanut :D

Vierailija
14/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helevettiä se kuuluu kenellekään, jos meillä on hauskaa keskenämme

.....

kolmen kesken istuttiin takapihalla.

noita kahta lausetta, ja mieti vähän. Ettehän te ole heittämässä sitä huumorianne vaan miehen kanssa keskenänne jos siellä on kolmas osapuoli paikalla.

Ehkä kaverisi kiusaantui kielenkäytöstänne, ja ei tosiaan ymmärtänyt että kyse oli huumorista.

Vierailija
15/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen näitä läppäpariskuntia, jotka selittävät kaiken huumorilla.

Oikeasti siellä taustalla on AINA ollut jotain syviä ongelmia, sieltä ne nousee päivänvaloon ennemmin tai myöhemmin.

Siihen asti puretaan sitä katkeruutta puolisoa kohtaan tällaisella mukahauskalla läpällä. Ja erityisesti sitä viljellään silloin, kun muita on paikalla, kun silloin puolison on vähän pakkokin hekotella mukana, ettei vaan kulissit romahda.

Sitten kun vieraat lähtevät, tuskin puhuvat toisilleen, tai aloittavat raivoisan riitelyn.

Vierailija
16/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa päteä tuohon tapaanne puhua toisillenne eli oikeastaan halveksitte toisianne, mutta puette sen huumoriin. Tiedätte, että kuka muu tahansa loukkaantuisi tuollaisesta puheesta, mutta puolison on pakko kestää. Eräänlaista sairasta väkivaltaa siis.

Vierailija
17/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi seurata. Saatamme tokaista toisillemme jotain, ja kyllä pitää olla vähän urpo, jossei esim. äänensävystä ja yleisestä tunnelmasta tajua että tsoukkia tämä vain. Inhotaan juuri sellaista ihme söpöstelyä, meitä sitoo enemmän yhteinen kieroutunut huumorimme. Mutta varovaiseksi tässä oppi, pitää vain pitäytyä normissa joidenkin edessä. Onneksi muut ystävämme tajuavat homman pointin ja räkättävät mukana. Ap

Mitä helevettiä se kuuluu kenellekään, jos meillä on hauskaa keskenämme

.....

kolmen kesken istuttiin takapihalla.

noita kahta lausetta, ja mieti vähän. Ettehän te ole heittämässä sitä huumorianne vaan miehen kanssa keskenänne jos siellä on kolmas osapuoli paikalla.

Ehkä kaverisi kiusaantui kielenkäytöstänne, ja ei tosiaan ymmärtänyt että kyse oli huumorista.

Vierailija
18/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kaippa tuollaisiakin pariskuntia on. Ap

Vierailija
19/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen näitä läppäpariskuntia, jotka selittävät kaiken huumorilla. Oikeasti siellä taustalla on AINA ollut jotain syviä ongelmia, sieltä ne nousee päivänvaloon ennemmin tai myöhemmin. Siihen asti puretaan sitä katkeruutta puolisoa kohtaan tällaisella mukahauskalla läpällä. Ja erityisesti sitä viljellään silloin, kun muita on paikalla, kun silloin puolison on vähän pakkokin hekotella mukana, ettei vaan kulissit romahda. Sitten kun vieraat lähtevät, tuskin puhuvat toisilleen, tai aloittavat raivoisan riitelyn.

Sä oot reppana niiiiiin väärässä. Just sen huumorin takia meillä menee niin hyvin. Osataan ottaa rennosti ja nauraa toisillemme ja itsellemme. Sä voit painua sinne tosikoiden seuraan ja jutella "sivistyneesti" kansantaloudesta, pässi!

T. En ole aloittaja

Vierailija
20/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että sun huumorintajusi ei vain riitä? Katsos kun meitä huvittaa tuollainen huumori ihan oikeasti. Ap

taitaa päteä tuohon tapaanne puhua toisillenne eli oikeastaan halveksitte toisianne, mutta puette sen huumoriin. Tiedätte, että kuka muu tahansa loukkaantuisi tuollaisesta puheesta, mutta puolison on pakko kestää. Eräänlaista sairasta väkivaltaa siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme