Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ja miehen keskinäinen huumori oli liikaa kaverille

Vierailija
17.08.2012 |

Puhumme toisillemme toisinaan "rumasti", kuten mies saattaa sanoa että nostahan akka perseesi siitä ja hae mulle kalja kaapista. Mä tokaisen että hae itse fläsä. Mies kommentoi sitten, että haluutko kunnolla pataan yms. ja mä vastaan jotain nasevaa takaisin. Tosiasiassa meillä on ihana suhde, huumorimme nyt vaan on toisinaan tällaista. Kaverimme veti kuitenkin hirveät pultit meille siitä miten kohtelemme toisiamme. Hän ei ymmärtänyt millään, että tämä on meidän omanlaistamme mustaa huumoria. Kaveri oli varma että mua jotenkin kaltinkohdellaan ja raivostui ennenkaikkea miehelleni.

En arvannut noin tosikoksi. Mitä helevettiä se kuuluu kenellekään, jos meillä on hauskaa keskenämme. Toisillemme huulta joskus heitetään, ja nauretaan makeasti päälle. Suurin meitä yhdistävä tekijä on musta huumori. Eipä ole kukaan ennen tuollaisesta loukkaantunut.

Ihanko normaalia tuollainen puuttuminen pariskunnan keskinäiseen huulenheittoon? Ja emme tosiaan olleet missään gaalaillassa, vaan kolmen kesken istuttiin takapihalla.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hauku lehmäksi tai kusipääksi eikä muutenkaan nimittele. Vihjailuja mielenterveydestäni tai pukeutumisestani, siis jos heitän että mulla on hääpukuna sitten pinkki trikooasu, niin vastaus on että hän onkin aina halunnut mennä naimisiin marsipaaniporsaan kanssa ja mä heitän siihen, että onneks sä osaat jo kommunikoida röhkien.

Ei sanonut että olen sika tai hirveä läski. Siinä on vissi ero.

Tai jos eksyn metsässä, niin mieheni sanoo ilmoittaneensa mut suunnistuksen sm-kisoihin.

Miksi sitten avaudut mulle ja alat lässyttää jostain kermaperseilystä jos et edes kuulu niihin joiden miehet haukkuu, siis anteeksi heittää vitsiä lehmästä sun muusta? Totta kai oletin että myös teillä niin tehdään kun sen verran aggressiivisesti iskit takaisin. Tuon kaltainen huumori uppoaisi juuri meihinkin =) Mutta todellakin ilman haukkumista, siis anteeksi vitsin heittämistä.

Vierailija
62/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan PIKKUSEN eri asia mennä heittämään vastaavaa jollekin ulkopuoliselle. Uuh, mitä lukutaidottomia täällä taas vilisee. Muuten, parhaan kaverin kanssa vastataan puhelimeen, että moi lumppu tms. Ihan normaalia meille. Ja bestiksiä ollaan oltu 12 vuotta.

Jostain syystä he eivät siedä sitä, että ulkopuolinen huvikseen nimittää miestä pienikyrpäiseksi aivokääpiöksi tai naista kuppaiseksi huoraksi.

Tietysti...

Kaksi tummaa miestä nauravat, halaavat ja sanovat Whats up Niggah...

Sinä menet ja kutsut heitä neekeriksi, niin luultavasti saat turpaasi.

Jos taat olet tuntenut heidät vuosia, olet kuin yhtä perhettä ja olet kutsunut heitä neekereiksi koko ikäsi, niin sitten ne halaavat myös sinua.

Lyhyesti pilkkaaminen on loukkaus ulkopuoliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari hyväksyy itsensä ja toisen heikkoidet ja virheet, molemmat osaavat myös nauraa itselleen ja toiselle.

Esim. lehmäksi haukkuminen on toisen arvostamista ja kunnioittamista? Mulla on vähän erilainen käsitys asiasta mutta kukin tavallaan...

Vierailija
64/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai joudutko raahautumaan saunasta sen itse hakemaan?

Vierailija
65/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta huumoria.

Mustaa huumori on määritelmän mukaisesti huumoria, jolla käsitellään jotain vakavaa tai traagista tapahtumaa, esim kuolemaa, sotaa tai vaikka perheväkivaltaa,

Jos parisuhteen ulkopuolinen tuollaista kuuntelee ja se vielä mustaksi huumoriksi selitetään, niin aika vaikea sitä on muuten ymmärtää kuin kunnioituksen ja tapojen puutteena ja se tosiasia yritetään muuttaa vitsiksi. Yksi määritelmä huumorille voisi olla se, että ihmiset pitävät sitä hauskana. Jos muut ei naura, niin ehkä kyseessä ei ollutkaan niin hyvä vitsi.

Vierailija
66/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari hyväksyy itsensä ja toisen heikkoidet ja virheet, molemmat osaavat myös nauraa itselleen ja toiselle.

... ja seurassa pakottavat myös se yleisön nauraamaan väkinäisesti mukana.

Ootte te niin kreisi pari et hei ei mitään rajaa. Ja pariskunta tuntee itsensä niin tiiviiksi elämää suuremmaksi pariksi ettei tosikaan. ja muut on: voi vittu noi egoshown vetäjät on rasittavia :D

Vierailija
67/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaivaannuttavaa kuunnella vieressä. Hymistelen sitten siinä, röhönaurua on vähän vaikea irrottaa.

Itse saatamme kotona hassutella, mutta harvemmin seurassa.

Vierailija
68/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumoria, eikä kukaan oikeasti ketään pataan vedä...?

Vai oletitko, että se on ilman muuta sanomattakin selvää kaikille?

Meillä on miehen kanssa myös hyvin erikoinen huumori ja tykkään ns. mustasta huumorista, mutta jos eka kerran kuulisin kaverin kommunikoivan miehensä kanssa vieraan ihmisen (=minun, eli ei perheen kesken) tuolla tavalla ihmettelisin aika hemmetisti minäkin.

Joten ap, älä oleta mitään, vaan selitä. Totta kai sinäkin PUUTTUISIT asiaan, jos oikeasti luulisit, että kaverisi mies pahoinpitelee ystävääsi (niinhän kaverisi siis luuli).

Itse asiassa sinunhan pitäisi olla iloinen kaverisi reaktiosta, kun hän sinua uskalsi ruveta puolustamaan, kun luulee, että miehesi uhkailee sinua.

Vierailija
69/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenkin kun pilkka onkin vahingossa osunut (toisella herkkä päivä tms.)

Tunnen parin, joka harrasti tuota ilveilyä, mutta eivät lopulta huomanneet, missä toisen raja kulkee. Puolisoa ei voi kohdella kuin baarikaveria... en kyllä puhuis kelleekään noin.

Mainitsemani pari erosi. Toinen osapuoli kuvittelee edelleen olevansa hauska läpänheittäjä.

Vierailija
70/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustaudun, mulla ja mun miehellä vähän samantyylistä loan heittoa puolin ja toisin. Ja kaikki ihan hyvässä hengessä ja huumorilla, toisistamme ihan oikeasti välitetään, kunniotetaan ja "normaalistikin" huomioidaan. Mutta aika rajua heittoa välillä tulee kummaltakin. Ymmärrän sua ap. Tosin kaveriporukassa ei juurikaan tätä olla tehty, muutama kaveri tämän kyllä ihan vitsiksi ymmärtää ja heillä yllättäen keskenäänkin samaa juttua. Eli ei tämmöinen "huumori" nyt niin harvinaista ole. Mutta, tosiaan, jotkut ihmiset ei vain tajua sitä juttua. Ja se ymmärtämättömyys heille suotakoon. Älkää tekään tulko meitä ja meidän suhdetta tuomitsemaan tämän asian, jota te ette ymmärrä, puolesta.

Vierailija
71/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on avioliittoa takana jo reilusti 20 vuotta.

Ja aivan sama meno.

Vierailija
72/78 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaiset on moukkia, voi hyvänen aika sentään. Kuvitellaan, että aikuisuus merkitsee tosikkomaisuutta.

Vierailija
73/78 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

i] Mä otan huumorilla, koska tunnen mieheni. Annan samalla mitalla takaisin eikä mieheni loukkaannu, koska tuntee mut. Mä en jaksais päivääkään tollasten kermaperseiden kanssa, joiden seurassa saa varota sanojaan. Eikä siis kyse ole mistään esittämisestä tai showsta, vaan se piikki tulee sinne keskustelun sekaan, niin että jotkut sen tajuaa ja jotkut ei. Se huumori on vaan niin erilaista.

Mitä mun itsetunto liittyy siihen että mun mies on sellainen että ei ikinä kutsuisi naista lehmäksi tms.? Ihanaa av-ögiikkaa taas kerran. Ei myöskään lyö eikö uhkaa lyödä tai muutakaan "hauskaa" Ja arvostan häntä korkealle. Olen suorapuheinen ja omalla tavallani kannatan mustaa huumoria mutta en kerta kaikkiaan ymmärrä miten minusta saa kermaperseen sillä että mieheni kunnioittaa naisia niin paljon ettei edes "vitsillä" haukkuisi tai se että minä en halua kutsua miestäni kusipääksi tms. millä nimityksillä nyt pidättekin hauskaa keskenänne. En myöskään ymmärrä että miten ihmeessä vedätte tuollaiset herneet nenään siitä että joku ei ymmärrä teidän huumoria. En vaan kuulu niihin jotka teeskentelisi että on hauskaa ja nauraisi mutta ymmärrän varsin hyvin ettei meidän huumori uppoa kaikkiin eikä kaikki sitä ymmärrä. Ei siltikään ole tarvetta nimitellä täällä muita tosikoiksi, kermaperseiksi, pässeiksi...

Ei se hauku lehmäksi tai kusipääksi eikä muutenkaan nimittele. Vihjailuja mielenterveydestäni tai pukeutumisestani, siis jos heitän että mulla on hääpukuna sitten pinkki trikooasu, niin vastaus on että hän onkin aina halunnut mennä naimisiin marsipaaniporsaan kanssa ja mä heitän siihen, että onneks sä osaat jo kommunikoida röhkien.

Ei sanonut että olen sika tai hirveä läski. Siinä on vissi ero.

Tai jos eksyn metsässä, niin mieheni sanoo ilmoittaneensa mut suunnistuksen sm-kisoihin.

Mutta jos sanoo vetävänsä toista pataan, tai sanoo toista lehmäksi - ne eivät oikein ole huumoria. Perheväkivallalla uhkailu ja toisen nimittely ilmeisesti ovat joidenkin mielestä hauskoja juttuja, mutta mikä siitä tekee huumoria? Äänensävy?

Mistä sen tietää, vaikka se ap:n kaveri olisi esim. joutunut perheväkivallan uhriksi? Silloin ei varmasti kauheasti naurata tollanen toisen haukkuminen.

Vierailija
74/78 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vastaavaa huumoria, mutta emme harrasta

sitä muiden läsnäollessa. Ihan vaan siksi ettei tule tuollaisia tilanteita. Ei tuo huumori välttämättä naurata ulkopuolisia, saattaa jopa olla vaivaannuttavaa kuunnella, varsinkin jos ei tiedä ihan varmaksi että onko pelkkää huumoria.

Ap tuomitsi jossain vaiheessa, että söpöstelyparit ovat rasittavia. Newsflash ap:lle: te olette parina sivullisille aivan yhtä rasittavia. Ei tuollaista show'ta jaksa seurata sivusta. Yrittäkää käyttäytyä toisianne kohtaan suht normaalisti kun muita on paikalla, pliis. Ei mitään show'ta.

Vierailija
75/78 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette ymmärrä, että juuri siksi kun se on teidän kahdenkeskistä, kieltämättä typerää, suhteenvahvistusdialogia, ulkopuolisista EI ole kiva kuunnella läppiänne. Kyllä olisi kiusaantunut olo, jos pitäisi tuollaista kuunnella. Ja tosiaan, kun tiedätte jo etteivät muut tätä huumorinlajia arvosta, niin miksi sitä silti jatkatte? Kerrotteko loputtomia rasistisia vitsejä pariskunnalle, joista toinen on ulkomaalainen?

Vierailija
76/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo alkaa mennä jo yli, että 'haluutko kunnolla pataan..' Nuo aiemmat ehkä ymmärränkin kun ne esitetää tietyllä virneellä, mutta tuollaiset turpiinsaamiset on jo outoja juttuja.

Vierailija
77/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tuollaista kommunikointitapaa, ihan kuin ei osattaisi olla toisen kanssa lainkaan. Voihan tuota kutsua huumoriksi tai miksi, mutta se ei hymyilytä muita vaan saa aikaan sen, että kyläilijä lähtee mahdollisimman nopeasti pois. Se kai on tarkoituskin?

Vierailija
78/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, anteeksi vaan, että ihan junttien hommaa tuollaiset "mitä lumppu" tms... ei voi olla totta!?

Mäkin osaan olla vitsikäs ja hauskaa on kavereitten ja miehen kanssa MUTTA EI KOSKAAN OLE TULLUT MIELEENKÄÄN TUOLLAISET KOMMENTIT!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä