Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ja miehen keskinäinen huumori oli liikaa kaverille

Vierailija
17.08.2012 |

Puhumme toisillemme toisinaan "rumasti", kuten mies saattaa sanoa että nostahan akka perseesi siitä ja hae mulle kalja kaapista. Mä tokaisen että hae itse fläsä. Mies kommentoi sitten, että haluutko kunnolla pataan yms. ja mä vastaan jotain nasevaa takaisin. Tosiasiassa meillä on ihana suhde, huumorimme nyt vaan on toisinaan tällaista. Kaverimme veti kuitenkin hirveät pultit meille siitä miten kohtelemme toisiamme. Hän ei ymmärtänyt millään, että tämä on meidän omanlaistamme mustaa huumoria. Kaveri oli varma että mua jotenkin kaltinkohdellaan ja raivostui ennenkaikkea miehelleni.

En arvannut noin tosikoksi. Mitä helevettiä se kuuluu kenellekään, jos meillä on hauskaa keskenämme. Toisillemme huulta joskus heitetään, ja nauretaan makeasti päälle. Suurin meitä yhdistävä tekijä on musta huumori. Eipä ole kukaan ennen tuollaisesta loukkaantunut.

Ihanko normaalia tuollainen puuttuminen pariskunnan keskinäiseen huulenheittoon? Ja emme tosiaan olleet missään gaalaillassa, vaan kolmen kesken istuttiin takapihalla.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin niin tyhmä ja onneton, että kuuntelin moista loanheittoa loukkaamismielessä heitettyä siis, vuosikausia eksältä. Voi kuinka se satuttikaan. Mieluummin olisin ottanut nyrkistä välillä. En saata uskoa, että tuo voisi oikeasti kenenkään mielestä hauskaa. Miettikääpäs nyt oikein tykönänne sitä, että arvostatteko ihan oikeasti toisianne? Väitän, ettei kukaan toista kunnioittava puoliso heitä edes vitsillä tuollaista sontaa toisesta!

Vierailija
22/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväpariskuntani viljeli tuollaista huumoria. Olen tuntenut kummatkin todella pitkään, miehen aiemmin kuin naisen, ihan kakaroista asti.

Aina heilläkin oli tuollaista kumpi halventaa kumpaa pahemmin-huumoria. Vaikka me kaikki tiedettiin se läpäksi oli se silti todella ahdistavaa välillä, varsinkin, kun se vitsi meni joskus ihan yli ja jompikumpi loukkaantui ihan selvästi, mutta yritti peittää sen naurulla.

Yli kymmenen vuotta olivat yhdessä, eivät ole enää.

Joten en yhtään ihmettele ystäväsi reaktiota, varsinkin jos huumorinne ei ollut hänelle vielä niin tuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen näitä läppäpariskuntia, jotka selittävät kaiken huumorilla. Oikeasti siellä taustalla on AINA ollut jotain syviä ongelmia, sieltä ne nousee päivänvaloon ennemmin tai myöhemmin. Siihen asti puretaan sitä katkeruutta puolisoa kohtaan tällaisella mukahauskalla läpällä. Ja erityisesti sitä viljellään silloin, kun muita on paikalla, kun silloin puolison on vähän pakkokin hekotella mukana, ettei vaan kulissit romahda. Sitten kun vieraat lähtevät, tuskin puhuvat toisilleen, tai aloittavat raivoisan riitelyn.

Sä oot reppana niiiiiin väärässä. Just sen huumorin takia meillä menee niin hyvin. Osataan ottaa rennosti ja nauraa toisillemme ja itsellemme. Sä voit painua sinne tosikoiden seuraan ja jutella "sivistyneesti" kansantaloudesta, pässi!

T. En ole aloittaja

Vierailija
24/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mielestä oli aika loukkaavaa käytöstä siskon mieheltä, ku sano kaikkeen, mitä siskoni pyysi, ensiksi, että "no, en." Ja tunnen molemmat ja tiesin, että kyseessä on "huumori". En siihen puuttunut, mutta mun mielestä yhdessä voi olla hauskaa ilman, että huumori on tuollaisia letkautuksia, jotka kuulostaa ulkopuolisista loukkaavilta. Samalla myös loukkaa kuulijaa, joka ei koe sitä huumoriksi ja tuntee olonsa kiusaantuneeksi tilanteesssa.

Vierailija
25/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sille pakkoyleisölle pointti ei ole se, että esitys on mustaa huumoria vaan ylipäänsä se että joutuu seuraamaan jotain helvetin esitystä, jossa pariskunta vahvistaa keskinäistä sidettään pakottamalla ulkomaailman seuraamaan yhdessä laadittua showta. Se show voi perustua myös höpsypöpsysöpöilyyn tai mihin tahansa. Mutta ulkopulista se pakotettu aplodeeraajan rooli vituttaa.

Puolet niistä jotka teidän hah-hah-hah-hauskalle showlle nauraa, ainoastaan "nauraa" ja mielessään aatteelee että ei vittu luuleeko noi olevansa hauskoja/fiksuja/jne.jne.

Vierailija
26/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi loukata sua. Aivan helvetin eri asia. Tosikko. Ap

Itse olin niin tyhmä ja onneton, että kuuntelin moista loanheittoa loukkaamismielessä heitettyä siis, vuosikausia eksältä. Voi kuinka se satuttikaan. Mieluummin olisin ottanut nyrkistä välillä. En saata uskoa, että tuo voisi oikeasti kenenkään mielestä hauskaa. Miettikääpäs nyt oikein tykönänne sitä, että arvostatteko ihan oikeasti toisianne? Väitän, ettei kukaan toista kunnioittava puoliso heitä edes vitsillä tuollaista sontaa toisesta!

Vierailija
27/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut sen pariskunnan puolesta, joka on sut esitykseen pakottanut. Ap

että sille pakkoyleisölle pointti ei ole se, että esitys on mustaa huumoria vaan ylipäänsä se että joutuu seuraamaan jotain helvetin esitystä, jossa pariskunta vahvistaa keskinäistä sidettään pakottamalla ulkomaailman seuraamaan yhdessä laadittua showta. Se show voi perustua myös höpsypöpsysöpöilyyn tai mihin tahansa. Mutta ulkopulista se pakotettu aplodeeraajan rooli vituttaa.

Puolet niistä jotka teidän hah-hah-hah-hauskalle showlle nauraa, ainoastaan "nauraa" ja mielessään aatteelee että ei vittu luuleeko noi olevansa hauskoja/fiksuja/jne.jne.

Vierailija
28/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisen kuuleminen voi tuntua pahalta, vaikka tietäisi sen olevan vain huumoria, jos samalla tietää, että joissakin perheissä se on totista totta.

Tuli mieleen, että kun olin teini, niin äidin kanssa meillä oli tapana heittää juttua milloin mistäkin. Esim. kun naapurin pihakoivu alkoi kuihtua, sanoin, että se johtuu varmaan siitä, että naapurit on haudanneet kaikki myrkyttämänsä sukulaiset sen juurelle. Muistan tämän, koska silloin äiti sanoi, että ethän puhu näitä juttuja muiden kuulleen, koska ihmiset eivät varmaan ymmärrä, että ne ovat huumoria. Mutta siis äidin kanssa puhuimme aika paljon näitä murhajuttuja ja se oli ihan läppää, koska katsoimme telkusta aina dekkareita.

Perheväkivallalla vitsailu ei vain kuulosta hauskalta kaikista ihmisistä.

Vierailija
29/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot reppana niiiiiin väärässä. Just sen huumorin takia meillä menee niin hyvin. Osataan ottaa rennosti ja nauraa toisillemme ja itsellemme. Sä voit painua sinne tosikoiden seuraan ja jutella "sivistyneesti" kansantaloudesta, pässi!

Jos olisit aidosti onnellinen parisuhteessasi, niin sinun ei tarvitsisi nimitellä ketään pässiksi.

Vierailija
30/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut sen pariskunnan puolesta, joka on sut esitykseen pakottanut. Ap

koska ne erosivat erään erittäin väkivaltaisen riidan päätteeksi.

Vierailija
31/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joo, tämäkin pariskunta aina nousi keskipisteeksi näillä jutuillaan, kun kovaan ääneen heittivät toisistaan kilpaa herjaa.

Ja väkisinhän se huomio kiinnittyy isommassakin porukassa tuollaiseen junttiin älyttömyyteen, joten allekirjoitan muutamien kertomuksen joutumisesta yleisöksi.

Vierailija
32/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"huumoria" tai "läppää" tai jotain muuta, mutta kai nyt itsekin ymmärrätte, että ei se mitään normaalia kielenkäyttöä kuitenkaan ole.

Minua ottaisi päähän kuunnella tuollaista "huumoria". En olisi teidän kaveri kauaa.

Vierailija
33/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit aidosti onnellinen parisuhteessasi, niin sinun ei tarvitsisi nimitellä ketään pässiksi.

Mites se parisuhteen onnellisuus siihen liittyy? Ei herranjumala miten *** porukkaa taas liikkeellä!

Vierailija
34/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysjärkinen jaksaisi tuollaista WT-menoa kauaa katsella.

Vierailija
35/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten tulet tänne kysymään mielipidettä, kun ei kelpaa? Pysy miehesi ja kaltaistesi kanssa viljelemässä hienoa huumoria, jota muut eivät kykene arvostamaan.

Mutta juu, heittämäni esimerkki oli vielä pientä. Heitämme tosi rankkaa läppää välillä toisillemme, siltä ei säästy lapsetkaan (vaikkei heidän kuullen mitään tosi pahoja heitetäkään). Mukavaa, ja ennenkaikkea meitä yhdistävää. Tosiasiassa siis kuitenkin arvostamme ja rakastamme toisiamme syvästi, eipä riidelläkään pahemmin.

Ap

Vierailija
36/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas ahdistaa ap:ta, kun kaikki eivät ole samaa mieltä HÄNEN kanssaan

Mitä sitten tulet tänne kysymään mielipidettä, kun ei kelpaa? Pysy miehesi ja kaltaistesi kanssa viljelemässä hienoa huumoria, jota muut eivät kykene arvostamaan.

Vierailija
37/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota..mä ymmärrän että joillakin on tuollainen huumorintaju. Mutta katsoisin silti kuin pöljää "tosikkona" koska minuun tuollainen huumori ei uppoa. Sori. Tämä kuulostaa varmaan nyt toooosssiiii kauhealta nipotukselta mutta meillä on oikeasti täydellinen suhde mutta mun mies ei ikinä, ei edes huumorimielellä kutsuisi mua lehmäksi tms. Arvostaa ja kunnioittaa minua ja muita naisia niin paljon.

Vierailija
38/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se parisuhteen onnellisuus siihen liittyy? Ei herranjumala miten *** porukkaa taas liikkeellä!

Kyllä minäkin olen sitä mieltä että itseensä ja elämäänsä tyytyväinen ihminen ei koe tarvetta haukkua muita. Ja taas niiiiinn toossikkooa!

Vierailija
39/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se liittyy.

Jos pitää noin voimakkaasti puolustautua nimittelemällä sitä, joka uskaltaa epäillä parisuhteen onnea, niin siitä voi jo päätellä aika paljon.

Ei aidosti onnellisia ja tyytyväisiä ihmisiä hetkautua se, että heidän onnellisuuttaan epäillään.

Eli kyllä siellä taustalla jotain ongelmia on.

Vierailija
40/78 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuut, että ei tollasta läppää vedetä sillon kun ulkopuoliset kuulee? Oli sitte kaveri tai sossun täti kyseessä.

Mä jos kuka ymmärrän mustaa huumoria, mutta jos joku tuttavapari vetäis tollasta läppää mun kuullen, niin ei tulisi ihan äkkiä mieleen että zoukilla siinä vedellään. Rajat kaikella.

Mutta juu, heittämäni esimerkki oli vielä pientä. Heitämme tosi rankkaa läppää välillä toisillemme, siltä ei säästy lapsetkaan (vaikkei heidän kuullen mitään tosi pahoja heitetäkään). Mukavaa, ja ennenkaikkea meitä yhdistävää. Tosiasiassa siis kuitenkin arvostamme ja rakastamme toisiamme syvästi, eipä riidelläkään pahemmin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi