Diplomi-insinööri paikalla - tietää kaikesta kaiken
Nyt on hyvä tilaisuus kysyä, jos jokin asia on joskus askarruttanut.
Kommentit (71)
> Oliko bussikuski syyllinen Bodom-järven surmiin?
Saadun tiedon valossa ei ollut.
Surullinen tapaus joka tapauksessa. Toivottavasti ei ole sittemmin vähentänyt telttailun määrää ja sitä kautta matkailusta saatavia verotuloja maassamme.
> Oletko koskaan ajatellut, että saatatkin olla täysin väärässä?
Olen ajatellut ja olen joskus saattanut ollakin, ellen muista väärin. Osaamiseni eri aloilta on kuitenkin hämmästyttävää, jopa itsellenikin.
Tähän vastaan vastakysymyksellä: haluatko oikeasti kuulla eli oletko valmis kuulemaan totuuden?
Miksi et vastaa mun kysymykseen? No 4.
Ei missään tapauksessa. Naiset pitävät miehekkäistä miehistä ja jos tarjolla oleva DI ei moinen ole, kelpaa varmasti joku miehekkäämpi. Nais-DI toki pitää analyyttisestä ajattelusta, joten puolison on hyvä olla sellainen tai ainakin analyyttistä pohdintaa kuuntelemaan kykenevä/jaksava.
> Miksi et vastaa mun kysymykseen? No 4.
Vastaus oli 8 mutta lainaus unohtui. Tulkisen jatkokysymyksesi kuitenkin myöntäväksi vastaukseksi, joten vastaan: Tehdä Jumalan tahto. Se on hauskaa, hyödyllistä ja tyydyttävää.
vaikka kaikki tiedot ovat oikein? :)
Tyypillisin ongelma on, että käyttäjätiedot sisältävä tietokanta on juuri sopivasti jumissa eli ei niin pahasti, että FB sekoaa kokonaan, mutta sen verran, että käyttäytyy sisäänkirjautumisessa virheellisesti. FB on ilmaispalvelu, joten siihen ei panosteta niin paljon koneresursseja, että toimisi kaikissa ruuhkapiikeissäkin aukottomasti.
kultaisen kruunun jos ei riko kymmentä käskyä?
ilman jokailtaista ruljanssia ja tappelua.
Raamatussa ei puhuta tietojeni mukaan mitään tuollaisesta periaatteesta.
Tyypillisin ongelma on, että käyttäjätiedot sisältävä tietokanta on juuri sopivasti jumissa eli ei niin pahasti, että FB sekoaa kokonaan, mutta sen verran, että käyttäytyy sisäänkirjautumisessa virheellisesti. FB on ilmaispalvelu, joten siihen ei panosteta niin paljon koneresursseja, että toimisi kaikissa ruuhkapiikeissäkin aukottomasti.
Montako taulua yhdessä kyselyssä voi käyttää, ja miten välitaulujen tekeminen vaikuttaa ajon nopeuteen? Eli koska kannattaa tehdävälitaulu ja koska näkymät riittää?
Kelpaako nais-DI:lle puolisoksi vain DI ?
DI on oman kokemukseni mukaan ehdottomasti paras vaihtoehto, sillä on etua, kun ajatusmaailma on samankaltainen.
t. Nais-DI ja 30 yhteistä vuotta mies-DI:n kanssa + 3 lasta
Miten lapset saa sujuvasti nukkumaan ilman jokailtaista ruljanssia ja tappelua.
1) Pitää olla sopivat, hyvän nukkujan geenit kummankin vanhemman puolelta.
2) Nukkumaanmenorutiinit otetaan käyttöön jo aivan pienestä.
Kannattaako töissä ja kotona käyttää eri selainta ja mitä suosittelisit?
> selitä mulle matemaattinen induktio
Kysymysten paljouden vuoksi joudun viittamaan tänne:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Matemaattinen_induktio
Eka kappale ennen väliotsikkoa selittää perusasian aikamoisen hyvin.
En näe syytä, miksi kannattaisi käyttää eri selainta. Chrome on muuten ihan kiva, mutta Google kerää sen avulla sinusta ties mitä yksityistietoa tai ainakin profiloi sinua henkilönä. Ja yhteydet amerikkalaisiin turvallisuuspalveluihin on varmasti kiinteä.
Explorerissa on samankaltaista haastetta. Koska se on yleisin selain, siihen kohdistuu todennäköisesti eniten hyökkäyksiä.
Esim. Firefox ja muut hiukan pienemmät lienevät tässä suhteessa parhaita, joskin nekin kannattaa pitää ajan tasalla tietoturvan suhteen.
että mikä on elämän tarkoitus?