Jos otan iltaisin raskaan työpäivän jälkeen muutaman kaljan, onko turn off?
Ja nyt puhutaan ihan oikeasti vaan muutamasta rentouttavasta oluesta.
Kommentit (64)
On turn off. Mene salille treenaamaan mieluummin.
On ja iso onkin. Ei alkoholilla rentoutuvaa minulla. Jos terveet elämäntavat Ei riitä olisi syytä hakeutua avun piiriin.
Olet tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen.
On, mä en jaksaisi katsella edes puolisoa joka ottaisi viikonloppuna ihan oikeasti vain yhden tai kaksi olutta kun en itsekään juo.
Mutta tuskinpa on turn off toiselle samanlaiselle.
Sen takia päivät on raskaita kun juot illalla alkoholia.
Ei ole paha asia.. Käy Euroopassa katsomassa elämänmenoa. Työlounaallakin juodaan viiniä.
Tosin työpäivätkin ovat pidempiä, mutta mitä sitten.
Suomi on takapajula. Mitä oudommaksi asia muokataan, sitä vetovoimaisempi kielletty hedelmä on imagoltaan. Aivan turhaa pihistelyä. En kirjoita hifistelyä.
Minulle on, joten etsi itsellesi päivittäin alkoholia tissutteleva nainen.
Kuka pakottaa olemaan juomatta. Oudolta kuulostaa kyllä nyt. Olut on raikasta, maukasta ja siitä tulee rento olo kai haluat olla ihminen
Kysehän on enemmän siltä, että onko kyse säännöllisyydestä. Jos se on päivittäistä, sinulla on ongelma ja päihdeongelma on isolle osalle ihmisistä turn-off. Jos pari kaljaa menee perjantaina saunan jälkeen, tuskin siinä monikaan jaksaa huolestua, kun ei koko viikonloppu menee sitten kaljotellessa.
Koska itse puran turhautumistani ja stressiä treenaamalla niin samaistun paremmin heihin, keillä on samat elämäntavat itseni kanssa elintavoiltaan ja yleisesti elämänhallintaidoiltaan kuin itselläni on, mikä on aika luonnollista.
Kaksi tai kolme olutta joka päivä on ihan helvetisti. En kyllä kattelisi. Kannattaa etsiä samanlaista kumppania jostain lähipubista...
Kattoo et joku nössö, jos alle sixpackin päivässä juot. 🤔
Ei tällaista kysy kuin sellainen, jolla on alkoholiongelma ja jolla alkoholi on muodostunut ongelmaksi jo aikaisemmissakin parisuhteissa.
Jos olet tuon lisäksi vielä lösähtänyt/huonossa kunnossa niin täysi turn off olisi. Mitä harrastat? Mitä teet vapaapäivinä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paha asia.. Käy Euroopassa katsomassa elämänmenoa. Työlounaallakin juodaan viiniä.
Suomi on takapajula. Mitä oudommaksi asia muokataan, sitä vetovoimaisempi kielletty hedelmä on imagoltaan. Aivan turhaa pihistelyä. En kirjoita hifistelyä.
Eräs eurooppalainen työkaverini sanoi, että olet hullu, kun juot kotona yksiksesi tylsyyteen. Lopetin tissuttelut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ne ei Euroopassa kalsarikännää yksin himassa niin paljoa ja juo stressiinsä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tuon lisäksi vielä lösähtänyt/huonossa kunnossa niin täysi turn off olisi. Mitä harrastat? Mitä teet vapaapäivinä?
Harrastan viinien maistelua
Niin meidän isäkin otti, aluksi. Sitten se olikin kassillinen kaljaa, meni työpaikka kun se oli kellon ympäri pienessä sievässä ja lopulta maksa petti ja isä kuoli.
Minulle olisi erittäin iso turn off tuon takia.
Ihan sama mutta jos olet jatkuvasti mammapalstalla tehtailemassa typeriä ja lapsellisia kysymyksiä, se on sataprosenttisesti turn off!