Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen 5mg diapam ja 4 olutta -> ei mitään vaikutusta. Onko normaalia?

Vierailija
11.08.2012 |

Siis joo ei oo normaalia vetää alkoholia ja lääkkeitä sekasin mutta pitäiskö tuon vaikuttaa jotenki? (pamia en käytä, alkoholia viikoittain). Eikö noiden pitäis tehostaa toistensa vaikutuksia, normaalisti 4 kaljan jälkeen on jo pieni hiprakka.

Mielipiteitä!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä luulis ;D

Vierailija
22/24 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota 4kaljastakin voi tottumattomalla ruveta muisti pätkimään, saati sitten jos on muutakin ottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näin.

Vierailija
24/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä ketju onkin yli kaksi vuotta vanha, niin pakko nyt kommentoida kun satuin tämän lukemaan, että minulla esim 30mg opamoxin kanssa riittää melkeinpä yksikin kalja että silmät käy luppaamaan ja käyn nuokkumaan.. Samoin vintti ja muisti menee pimeäksi jos otan esim 1mg rivatrilliä vaikka kello 12 ja siitä 10 tunnin päästä juon muutaman kaljan.. Xanor ja alkoholi niin tipahdan kuin tiistain tilinauha ihan samantien. Ja en siis sekakäytä yleensä, ei sovi minulle millään tavalla ja mielestäni se on aivan täyttä paskaa, jos näin olen tehnyt että on ollut "pakko" ottaa jokin bentso vaikka onkin alkoholia veressä, niin johtunut ihan siitä kun on ollut pidempi ryyppyputki päällä ja on ollut jo niin paskat olot että huhheijaa, eikä ole pystynyt lopettamaan viinan kiskomista, ja on ollut pakko siis näin katkaista tai tipauttaa itsensä... Ja siinä mielessä onni että riittää todella pienet määrät mitä tahansa bentsoa että näin pystyn tehdä, ei ole niin suuret riskit yhteiskäytön haittavaikutuksiin, eikä tarvitse tuhlata bentsoja. 

Jos mulla nyt joku pointti tässä nyt oli niin se on että ihmisiä ja aivoja on erilaisia, ja toisille (kuten minulle) ei bensot ja alkoholi sovi yhdessä tippaakaan missään muodossa ja haittavaikutukset suuria todella pienilläkin määrillä, eikä minulla tunnu nousevan toleranssit mihinkään päihteeseen vaikka vuosikausia perseillyt (mikä on outoa, enkä ole kuullut että kenellään muulla olisi näin..). Kuten myös ekstaasi tai mdma ei aiheuta minulla minkäänlaista euforiaa tai mitään positiivista, lyricat saivat minut vain erittäin vittuuntuneeksi, kannabis aiheuttaa aikapitkälti psykoosin kestonsa ajaksi ja on enemmän trippaavaa kuin sienet tai lsd mutta ei todellakaan hyvällä tavalla vaan mieli tekisi kuolla, ja määräksi riittää ~0,0001g, ja näin pois päin, lista on pitkä. Käytännössä minulle ei sovi mikään, ja olisi pitänyt pysyä vain alkoholissa mutta virhe on jo tapahtunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan