Eilen 5mg diapam ja 4 olutta -> ei mitään vaikutusta. Onko normaalia?
Siis joo ei oo normaalia vetää alkoholia ja lääkkeitä sekasin mutta pitäiskö tuon vaikuttaa jotenki? (pamia en käytä, alkoholia viikoittain). Eikö noiden pitäis tehostaa toistensa vaikutuksia, normaalisti 4 kaljan jälkeen on jo pieni hiprakka.
Mielipiteitä!
Kommentit (24)
ei noin pienistä määristä, 5 mg pamia on pienin mahdollinen määrä tabletissa ja monilla se ei sellaisenakaan vaikuta mitenkään. Tuhlaat vaan rauhoittavia..
Itseasiassa 2mg on pienin..ja olen kuullut juttuja että diapamin ja alkoholin yhteisvaikutuksessa voi olla todella vintti pimeenä..
Sekakäyttäjät ja paminpurijat ovat perusalkoholistejakin säälittävämpiä. Todellakin sellaisia low-life white trash elämätapa epäonnistujia.
no eiks oo kiva et voit nyt tuntee itsesi taas paremmaksi ihmiseksi!? :)
Emmä usko että noin pienellä annoksella mitään kauheesti tapahtuukaan, ei tosiaan kyllä suositeltavaa kuitenkaan. Saattaa yhteisvaikutukset yllättää.
Ei noin pienellä vaikutuksella mitään kummoisempia. Oikeastaan alkoholin ja rauhoittavien vaikutukset ei ole sen kummoisemmat sinänsä, tai ei ne oikeastaan tunnu mitenkään erityiseltä, mutta harkintakyky menee ja ihminen saattaa ärsyyntyä/olla väkivaltainen herkemmin. Itse olen huomannut juodessani ja otteassani rauhoittavia päälle sen, että siitä tulee ns. "selvempi" olo kuin pelkästä kännistä. Rauhoittavat vaikuttavat minulla siten, että tulee sellainen olo, että mikään ei riitä ja haluaa kaikkea enemmän, oli se asia sitten mikä tahansa.
Olipa hankalasti selitetty, toivottavasti ymmärsitte.
Kerran kokeillut, tosin en vetänyt sekaisin vaan semmonen 4-5tuntia väliä pillerin otosta illanviettoon.
Mielestäni olin normaalia selvempi, eikä mielestäni mitään sekoilua ollut, ehkä ennemmin normaalia hissukampi.
Mielenkiinnosta jään seuraamaan muitten kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei noin pienellä vaikutuksella mitään kummoisempia. Oikeastaan alkoholin ja rauhoittavien vaikutukset ei ole sen kummoisemmat sinänsä, tai ei ne oikeastaan tunnu mitenkään erityiseltä, mutta harkintakyky menee ja ihminen saattaa ärsyyntyä/olla väkivaltainen herkemmin. Itse olen huomannut juodessani ja otteassani rauhoittavia päälle sen, että siitä tulee ns. "selvempi" olo kuin pelkästä kännistä. Rauhoittavat vaikuttavat minulla siten, että tulee sellainen olo, että mikään ei riitä ja haluaa kaikkea enemmän, oli se asia sitten mikä tahansa.
Teetkö asioita mitä humalassa et muuten tekisi? pystyykö siis jotenkin kontrolloimaan kuitenkin ettei nyt ihan kaikkea kuitenkaan touhuile ja juttele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö asioita mitä humalassa et muuten tekisi? pystyykö siis jotenkin kontrolloimaan kuitenkin ettei nyt ihan kaikkea kuitenkaan touhuile ja juttele?
Teen, mutta kyllä sitä sekoilua pystyy kontrolloimaan jos tunteet on hallinnassa sillä hetkellä, mutta pienikin kiukku voi kasvaa ihan älyttömäksi sekakäytössä, vaikkei muuten olisi mitenkään erityisen ailahteleva.
suutut siis helpommin ja silloin teet? muistatko aina tekemisesi vai kuuletko jälkeenpäin?
Sekakäyttäjän kuuluisat viimeiset sanat: "eihän tää kombo ees toimi".
Vierailija kirjoitti:
suutut siis helpommin ja silloin teet? muistatko aina tekemisesi vai kuuletko jälkeenpäin?
Suutun, taikka saatan muuttua melankoliseksi ja draamailla menemään, vaikka olen muuten tosi rauhallinen. Riippuu määrästä mitä juon tai syön ryynejä, mutta jos on isompi annos niin en välttämättä muista, ainakin "raivokohtaukset" unohtuu ihan hetken päästä. Ja oikeastaan suurin osa tekemisistä muutenkin on pyyhkiytynyt mielestä seuraavana päivänä, vaikkei olekaan tuntunut että olisi ollut sekaisin. Rauhoittavat tosiaan tekee "selvän" fiiliksen vaikkei niin todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutun, taikka saatan muuttua melankoliseksi ja draamailla menemään, vaikka olen muuten tosi rauhallinen. Riippuu määrästä mitä juon tai syön ryynejä, mutta jos on isompi annos niin en välttämättä muista, ainakin "raivokohtaukset" unohtuu ihan hetken päästä. Ja oikeastaan suurin osa tekemisistä muutenkin on pyyhkiytynyt mielestä seuraavana päivänä, vaikkei olekaan tuntunut että olisi ollut sekaisin. Rauhoittavat tosiaan tekee "selvän" fiiliksen vaikkei niin todellakaan ole.
Jatkoa, harvemmin käy niin että kuulen tekemisiäni jälkeenpäin, mutta välillä on niin että joku muistuttaa eilisestä ja vasta sitten muistan tekemiset. On pari kertaa käynyt kyllä niinkin että muistot tuhoutuneet kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa, harvemmin käy niin että kuulen tekemisiäni jälkeenpäin, mutta välillä on niin että joku muistuttaa eilisestä ja vasta sitten muistan tekemiset. On pari kertaa käynyt kyllä niinkin että muistot tuhoutuneet kokonaan.
Hui, onkohan mulle käynyt noin :O mielestäni ollut ihan suht selvä ja suunnilleen muistan, ihan rauhallinen ilta muistaakseni. Enkä montaa juonut, mutta en yleensä edes juo saati käytä mitään nappeja.
Sä olet jo oletuksena niin sekaisin, ettet sä mitään nappeja tartte. Selvästi parempi näin!
Ota ap päälle vielä pullo Sinolia ja pyöri sitten ympyrää niinkuin pikkulapset, kumma jos ei ala tuntumaan.... Joo, et ole normaali.
kysyisin vielä että kuinka vahvoja oot ottanut ja kuinka kauan käyttänyt..nyt rupes pelottaan et jos sittenkään ei oo käytös ollut asianmukaista.
Vierailija kirjoitti:
kysyisin vielä että kuinka vahvoja oot ottanut ja kuinka kauan käyttänyt..nyt rupes pelottaan et jos sittenkään ei oo käytös ollut asianmukaista.
Voi vittu et sä sentään neljästä kaljasta ja femman pamista ala sekoilemaan niin että muistikin menee.. hohohijaa. Mikä friikki sä oot? Löysitkö maasta sen napin kun et noista selvästi tiedä yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu et sä sentään neljästä kaljasta ja femman pamista ala sekoilemaan niin että muistikin menee.. hohohijaa. Mikä friikki sä oot? Löysitkö maasta sen napin kun et noista selvästi tiedä yhtään mitään?
sä näköjään tiedät
Siis noitahan on molempia ihan älyttömän pieni määrä, ei tuosta mitään kuoseja tule juuri kellään. Kun minä nuorena väärinkäytin, oli normi viihdeannos 10-12 kaljaa ja 6-8 kpl 10 mg Diapameja. Toki silloin oli kehittynyt toleranssia, kokemattomalle tuo satsi voisi olla hengenvaarallinen.