Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväni alkoi klo 9 ja loppui 23.40

Vierailija
10.07.2012 |

Pari lyhyttä kahvitaukoa. Ja meillä ei todellakaan ole siistiä vaikka tiskikonekin pyörinyt jo 3 kertaa päivän aikana. Kyllä nyt vituttais kun joku olis näkemässä, luulisi että täällä vaan laiskotellaan. Ruuatkin huitaisin huiviin lennossa.

Musta tuntuu että toisilla vaan vuorokaudet on pidempiä kuin toisilla:/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi tänään klo 8.30 ja loppui klo 18.30, tein vähän ylitöitä kun toimistolla on niin rauhallista tehdä rästihommia kun muut lomalla. Siinä välissä söin kunnon lounaan ja piipahdin torilla hakemassa mansikoita välipalaksi.

Olin ajatellut olla vähän pidempään, mutta mies soitti että ruoka alkaa olla valmista niin lähdin kotiin.

Vierailija
2/7 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Oletko siis kotiäidin raskaassa "ammatissa"? Ettei vaan päivä olisi vierähtänyt av-mammojen parissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiinteistönvälittäjänä tein tänään 08.00-23.15.Ja lapset hoidota yms...arvaa miksi? Mulla on LOPPUVIIKKO VAPAATA, KOSKA OLIN NIIN AHKERA!

Mä tykkään, yksi päivä tehokasta työtä viikossa ja tienaan kuukauden liksan. ;)

Vierailija
4/7 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lounaalla klo 11.30 ja join kokista neljän maissa ja pidin silloin 5 min tauon. Nyt eka tauko ja einespitsa mikroon. Työvuoro päättyy klo 8 aamulla. Huomenna mulla palkaton (!) vapaa ja sit taas normaalisti töihin. Että repikää siitä.

T. Kerran viikossa normaalityön lisäksi 24h- päivystyksen tekevä lääkäri (yhteispäivystyksen lääkäri keskussairaalassa)

Vierailija
5/7 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lounaalla klo 11.30 ja join kokista neljän maissa ja pidin silloin 5 min tauon. Nyt eka tauko ja einespitsa mikroon. Työvuoro päättyy klo 8 aamulla. Huomenna mulla palkaton (!) vapaa ja sit taas normaalisti töihin. Että repikää siitä.

T. Kerran viikossa normaalityön lisäksi 24h- päivystyksen tekevä lääkäri (yhteispäivystyksen lääkäri keskussairaalassa)

Voisit edes syödä vähän laadukkaampia eineksiä kuin pitsaa. On ihan hyviäkin eineksiä olemassa

Vierailija
6/7 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointtini oli siis että olen tän koko hemmetin päivän tehnyt kotona kotitöitä eikä siltikään ole siistiä. Turhauttaa. Mistä enää revin tunteja lisää että ehdin tehdä kaiken. Teoriassahan työskentelen ja opiskelen kotona, mutta oikeasti siivous,ruuanlaitto, pyykit, tiskit, vaipanvaihto jne. vie kaiken ajan. Muksutkin on nukkumassa vasta puolilta öin vaikka ysiltä pistäis sänkyyn. Tätä tahtia kun painan niin parin viikon päästä ehkä vois olla suht inhimillinen asumus, mut en tiedä kestääkö ruumiin ja mielen terveys. On mulla verenpainetautikin kyllä jo.

Niin siis mielestäni tällä kotityömäärällä pitäisi olla edes siistiä, mutta kun yhden ongelmakohdan saa hoidettua, toinen onkin jo räjähtämispisteessä. Sitä mä vaan. Että jos satut ovelle jostain syystä niin muista että paahdan oikeesti täällä aamusta yöhön. Se eteisen lattia on jo imuroitu tänään ainakin kerran ja kaikki näkyvä roju siivottu jo kolmesti pois tänään, vaikka meillä onkin aina tän näköstä.

Pitäiskö pistää pystyyn lohdutusblogi muille perheenpäille ja kotitalouskoneille. Kuvat aina samoina kellonaikoina. Joo, tavaraa ja roskaa on lattialla mutta huomaatko että ei ole samat tavarat ja samat roskat klo 9 kuin klo 13...

Kyllä kuulkaa istuisin mielelläni toimistotöissä tai muissa vastaavissa ja saisin siitä vielä rahaakin ja kenties jopa arvostusta. Mutta kun perheeni hukkuisi paskaan jos menisin päivätöihin kodin ulkopuolelle. Olen kokeillut, ei toimi. Olen kokeillut lakkoilla, ei toimi, perhe hukkuu paskaan eikä ketään oikeasti vaivaa ettei huoneen lattiaa näy. Kokeilin muutaman kuukauden ja ainut kärsijä olin minä itse.

Hyvää yötä. Huomenna taas uudestaan. Onneksi on osa aivoaineksesta jo puutunut siihen malliin että epäilen jotain varhaista dementiaa. Ei tätä muuten jaksaisi positiivisen puolella pysytellen. Iloisesti aina uudestaan aloitan toivontäyteisen

huomisen kuin imbesilli joka ei koskaan opi.

Ap

Vierailija
7/7 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin aion kiinteistönvälittäjäksi, sopisi just hyvin mulle. Siis juurikin opiskelen tuohon mun toiveammattiin. Mikä koulutus sulla on?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän