Haukuin sitten eilen esimiehelleni työpaikkani..
Suutuksissani aivan täysin ja uhkailin sairaslomalla jos ei toiminta muutu. Nyt jälkeenpäin hävettää, mutta silti olen tyytyväinen kun sain ääneen sanottua mitä mieltä olen koko paskasta :D
Kommentit (19)
Tollaista huutamista ja saikulla uhkailua. Tosiasiassa jos nyt haet saikkua voi esimiehesi kiistää sen ja irtisanoa laittomasta poissaolosta. Miksi ei voi keskustella epäkohdista tai vaikja kirjoittaa mailia? Naama punaisena huutajat on vastenmielisiä.
muitakin hommia toisen työpisteen sairaslomien takia. Eli joudun melkein päivittäin keskeyttämään useaan otteeseen omat hommani koska soitetaan, että nyt tarvitaan apua pisteessä B. Ap
muitakin hommia toisen työpisteen sairaslomien takia. Eli joudun melkein päivittäin keskeyttämään useaan otteeseen omat hommani koska soitetaan, että nyt tarvitaan apua pisteessä B. Ap
Eikös tuo ole ihan tavallista, jos on vähemmän väkeä kuin tarvetta?
Tollaista huutamista ja saikulla uhkailua. Tosiasiassa jos nyt haet saikkua voi esimiehesi kiistää sen ja irtisanoa laittomasta poissaolosta. Miksi ei voi keskustella epäkohdista tai vaikja kirjoittaa mailia? Naama punaisena huutajat on vastenmielisiä.
Ihan asiallisesti haukuin, ja sanoin, ettei oikeasti enää meinaa kroppa pysyä perässä, kun joka paikkaan tarvii venyä. Olen sanonut asiasta aikaisemminkin nätimmin, mutta pomo hymyilee vaan että "sehän on hyvä kun asiakkaita riittää". Ap
Ps. Mun pomolla ei ole häiritseviä vatsamakkroita ;)
Mutta se, että sitä apua tarvitaan nykyään kokoajan, alkaa käydä hermoille. On omat vastuualueet mitkä pitää saada hoidettua aina tietyssä ajassa vähillä tunneilla, eikä niitä tee kukaan muu puolestani. ap
Oliko tuossa nyt joku ristiriita? ;)
Ihan asiallisesti haukuin, ja sanoin, ettei oikeasti enää meinaa kroppa pysyä perässä, kun joka paikkaan tarvii venyä. Olen sanonut asiasta aikaisemminkin nätimmin, mutta pomo hymyilee vaan että "sehän on hyvä kun asiakkaita riittää". Ap
Ps. Mun pomolla ei ole häiritseviä vatsamakkroita ;)
Mutta joo, olisi pitänyt kirjoittaa että asiallisesti ilmoitin mielipiteeni että homma ei toimi. ap
asioista pitää pystyä puhumaan toista haukkumatta ja tuo uhkailu on lapsellista.
asioista pitää pystyä puhumaan toista haukkumatta ja tuo uhkailu on lapsellista.
Ja tiedän, että uhkailu on lapsellista, mutta se oli totta. Ihminen palaa loppuun jossain vaiheessa kuitenkin tällä tahdilla, eikä asiat ainakaan muutu, jos ei niistä joku sano ääneen. Ihmetellään vaan kun sairaslomia on niin pirusti. ap
Jos sanoit niin miksi hävettää? Saikulle mennään jos ollaan sairaita, ei vittuuntuneita.
Jos sanoit niin miksi hävettää? Saikulle mennään jos ollaan sairaita, ei vittuuntuneita.
Eli sanoin kaikki missä mielestäni mättää. Onko se sitten haukkumista vai ei.. Ja sen lisäksi, että olen vittuuntunut tilanteeseen, myös erittäin väsynyt. Niinkuin jo kirjoitin, ei kroppa ja pää kestä ihan kaikkea. Silloin se sairasloma on tarpeeseen eikä vain mielenosoitus. Ilmeisesti olen antanut teidän ymmärtää väärin, eli uhkailuni tuolla sairaslomalla tarkoitti sitä, että työnantajani tajuaisi, että tässä ollaan oikeasti niin väsyneitä, että jos ei tilanne muutu, niin burn out on lähellä. ap
ei vaikuta fiksulta käyttäytymiseltä. Miksi et puhunut asiallisesti.
Työsopimuksissa lukee yleensä kohta, "ja työnantajan muut osoittamat tehtävät"
Pomo päättää kiireellisyysjärjestyksen jos työntekijä itse ei sitä osaa tehdä.
Ehkä et sovi hektiselle alalle jossa tilanteet muuttuvat jatkuvasti.
Joidenkin töiden luonne on jatkuvasti tuollaista, pitää pystyä siirtymään eri tehtäviin ja tehdä monia asioita yhtä aikaa.
Toivottavasti saat asiasi järjestymään.
Mutta asiaa ei ole otettu vakavasti. Oma pomoni ei minua määrää sinne toisiin tehtäviin, vaan sen toisen työpisteen päällikkö. Joskus on ylemmältä taholta päätetty, että meidän osasto auttaa, ja silloin minun on autettava vaikka kuinka olisi kiire saada omat kampanjatuotteet esille. Eli minulla ei ole lupa kieltäytyä, vaikka aikaa ei olisi. Tulos on tavaraa täynnä oleva varasto, kampanjatuotteet ei aina niin parhailla paikoilla sekä asiakkaat ilman palvelua. ap
Minkälaista toimintaa siellä sitten harrastetaan? Täytyy myöntää, että itsekin monta kertaa teki mieli huutaa, että vittu ettekö tajua että homma ei toimi näin, mutta sitten onnekseni vaihdoinkin kaupunkia ja samalla työpaikkaa...