Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidinmaidontuotantoon liittyvä kuume.

Vierailija
09.07.2012 |

Onko kellään enemmän tietoa asiasta, googlettamalla ei ihmeemmin löydy. En tarkoita rintatulehdusta enkä sitä kun maito alkaa synnytyksen jälkeen nousta. Minulla synnytyksestä lähes 2 kk ja nyt viikon aikana kuumepiikkejä, jolloin kuume nousee yli 38, kestää 1-2pv. Neuvolasta sanottiin tämän johtuvan maidontuotannosta. En tajunnut kysyä tarkemmin,kun luulin netistä löytyvän tietoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ilmeisestikin alkava rintatulehdus, jonka johdosta nousi kuume. Meni onneksi vuorokaudessa itsestään ohi.

Vierailija
2/6 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala horkka iskenyt aina pian kotiutumisen jälkeen. Mulla maito nousee vasta 5 päivää synnytyksestä. Olen aina kuvitellut kuumeen liittyvän maidontuotantoon.

T: viiden äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko rinnat kipeät, arat, aikaisempaa enemmän turvoksissa, pakkaantuneet, punoittavat, tuleeko niistä märkää, suostuuko lapsi imemään?

Jos vika ei ole siinä, että sulla olisi rintatulehdus, vika on jossain muualla. Jos tuo jatkuu, kävisin lääkärissä enkä neuvolassa. Keskimääräisesti ottaen terveydenhoitajat tuntuvat olevan idiootteja.

Vierailija
4/6 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ulkoista syytä kuumeelle ei ole. Ei rintatulehduksen merkkejä, ne tunnistan, koska 3 kertaa aiemmin olen sairastanut sen. Th sanoi asian liittyvän lämpimään ilmaan. Juonut olen kyllä ihan hyvin. Ap

Vierailija
5/6 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON PALJON ja vielä enemmänki!

Vierailija
6/6 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidon lämpimänä. Kyllä mullakin oli koko imetysajan lämmöt vähän koholla. Ilman että oli kuumetta. Jos paljon yli 38 on, niin sitten on kyllä rintatulehdus.