Lue keskustelun säännöt.
Minkä ikäisen sukulaiskakrun synttäreitä ei tarvitse muistaa
21.07.2012 |
jos eivät vietä juhlia?
vai sopiiko ettei muista, jos eivät juhli.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pitäisi muistaa, jos perhe ei kerran juhli itse? Tai jos ei saa kutsua juhliin? Mun mielestä voi siis jättää muistamatta, jos kerran ei ole juhlia. Tietysti muistaa, jos haluaa, mutta mitään pakkoa ei siinä vaiheessa voi olla.