Missä sellaisessa paikassa olet käynyt, jossa "kukaan muu" ei ole käynyt?
Listataan tähän toisen ketjun innoittamana paikkoja, jotka ovat luonteeltaan ehkä vähän epätyypillisempiä matkailukohteita. Mulla Caracas, ei varmasti harvinainen matkailukohde, mutta jollain tapaa aika omaperäinen.
Kommentit (671)
Eksoottisimmat kohteet joissa olen käynyt ovat Ulan Ude sekä Olkhonin saari Baikal-järvellä Venäjällä ja Gorkhi-Tereljin kanssalispuisto Mongoliassa.
Cesenatico, suloinen pikkukaupunki Italiassa.
Salakapakka Belfastissa, Dublinin ankeimmat lähiöt ja kaikki aiemmin mainitut Irlannin matkakohteet. T. Irlanninsuomalainen :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:32"]On varmaan joku muukin käynyt mutta itselleni eksoottisimmat kohteet olivat Guatemalassa sekä pääkaupunki että Antigua, El Salvadorissa pääkaupungin lisäksi muutama pikkukylä sekä San Blasin intiaanisaaret Panaman pohjoisosassa :) Kolumbia ei varmaan myöskään ole kaikkein yleisin matkakohde, siellä kävin Bogotassa.
[/quote]
Mä olin jo melkein varma, ettei kukaan ole käynyt Kuna Yalassa Panamassa mutta sinä näköjään olet myös käynyt. Oltiin San Blasissa viisi päivää, josta kaksi päivää siellä oli jenkkipariskunta. Muuten ei ketään turisteja koko paikassa. Vieraskirjaa selattiin pari vuotta taaksepäin eikä ollut yhtään suomalaisia nimiä.
[/quote]
Oli kyllä upea paikka :) olimme siellä 2v sitten, ei kyllä taidetta kirjoittaa vieraskirjaan..turisteja oli mutta lähialueilta.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:32"]On varmaan joku muukin käynyt mutta itselleni eksoottisimmat kohteet olivat Guatemalassa sekä pääkaupunki että Antigua, El Salvadorissa pääkaupungin lisäksi muutama pikkukylä sekä San Blasin intiaanisaaret Panaman pohjoisosassa :) Kolumbia ei varmaan myöskään ole kaikkein yleisin matkakohde, siellä kävin Bogotassa. [/quote] Mä olin jo melkein varma, ettei kukaan ole käynyt Kuna Yalassa Panamassa mutta sinä näköjään olet myös käynyt. Oltiin San Blasissa viisi päivää, josta kaksi päivää siellä oli jenkkipariskunta. Muuten ei ketään turisteja koko paikassa. Vieraskirjaa selattiin pari vuotta taaksepäin eikä ollut yhtään suomalaisia nimiä.
[/quote]
Tuttu oli myös juuri San Blasissa, upeen näkönen paikka :)
[/quote]
Mahtoikohan olla mieheni kanssa siellä :) hän oli siellä vastikään ja tämä tuttavapariskunta oli mukana
Minä olen kerran nuorena patikoinut Anusröörinkiin Puolassa. Mielenkiintoinen, joskin aika syrjäinen paikka! Olen varmasti ainoa suomalainen, joka siellä on koskaan käynyt tai tulee käymäänkään.
Lentokoneen ohjaamossa kun tehtiin ylösveto.
Olen käynyt tosi monissa teidän mainitsemista paikoista. Vieläkin taidan olla ainut joka on käynyt Alaskassa =)
Eksymässä katakombissa. Varmasti moni muukin on käynyt katakombeissa, mutta harva menee ilman opasta... :-p
Beetlehemissä Israelissa, Jeesuksen syntymäpaikalla.
ps. en ole ns. uskovainen
Niin ja ehkä moni ei ole tähänkään päätynyt: saksalaisten uusnatsien kotibileisiin kunniavieraaksi. (Joo, en ole tod poliittiselta suuntautumiseltani vähääkään sinne päin. Ja terkkuja tutuille, jotka tunnistatte tästä.) t. 507
Lido di Jesolo, Gardajärvi, Italia.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:30"]
Beetlehemissä Israelissa, Jeesuksen syntymäpaikalla.
ps. en ole ns. uskovainen
[/quote]
Minä myös, samoin kuin about kaikki Suomen uskovaiset.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:10"]
Ruumiin peräaukossa.
[/quote]
Tapasin kerran huoneellisen ihmisiä, jotka oli kaikki käyneet tuolla. Kumman hymyttömiä olivat.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 11:25"]Serbiassa, siellä maaseudulla.. aika kurjaa siellä on.
[/quote]
Mä olen myös vieraillut Serbian maaseudulla. Omat olisivat Pohjois-Kosovo ja Albania, olen käynyt Tiranassa ja rannikolla mutta myös vuorilla.
[/quote]
Albaniassa olen kans käynyt. Kiinnostava maa...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:16"]
Tietysti löytyy aina joku joka on käynyt, mutta seuraavia aina tuttuni ihmettelevät :)
- Siperialaisissa pikkukylissä
- Vladivostokissa (kaupunki Venäjällä lähellä P-Korean rajaa)
[/quote]
Minä myös olen käynyt Uralin juurella pariinkin kertaan. Ei ole vastaavaa tunnelmaa muualla, kuin venäläisessä yöjunassa...
Jossain missä käydään kun joutuu elvytettäväksi.
Aruba, Kamerun, Mumbai ja Rybinsk (Venäjällä)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:16"]
Olen myös uinut Kuolleessa meressä. Hassu tunne oli.
[/quote]
Juu, samoin, olen "uinut" Kuolleessa meressä. Olin siellä muistaakseni vuonna 1998.