Missä sellaisessa paikassa olet käynyt, jossa "kukaan muu" ei ole käynyt?
Listataan tähän toisen ketjun innoittamana paikkoja, jotka ovat luonteeltaan ehkä vähän epätyypillisempiä matkailukohteita. Mulla Caracas, ei varmasti harvinainen matkailukohde, mutta jollain tapaa aika omaperäinen.
Kommentit (671)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:25"]
Visingsö. Saari Vätternissä.
[/quote] Melkein käytiin, mutta ei sitten ehditty :) Sanotaan vielä vaikka Fårö, Gotlanti, vaikka siellä käykin paljon turisteja.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:25"]
[/quote] Melkein käytiin, mutta ei sitten ehditty :) Sanotaan vielä vaikka Fårö, Gotlanti, vaikka siellä käykin paljon turisteja.
[/quote]
Hyvä tuo "melkein":)
Minä olin monta viikkoa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:25"] Visingsö. Saari Vätternissä. [/quote] Melkein käytiin, mutta ei sitten ehditty :) Sanotaan vielä vaikka Fårö, Gotlanti, vaikka siellä käykin paljon turisteja. [/quote] Hyvä tuo "melkein":) Minä olin monta viikkoa.
[/quote] En malttanut olla kirjoittamatta, kun kuitenkin aikoinani luin paikasta jonkin verran ja se kuulosti niin kivalta. Palautui mieleen vuosien takaa.
Tähtitorninmäellä Helsingissä olen katsellut ruotsinlaivojen lähtöä siellä ylhäällä leikkipaikan vierellä.
En keksi mitään lomakohdetta, mutta miten olisi tämä: Helsinki-Vantaan lentoasemalla siellä mistä yksityiskoneet lähtevät.
Seychelleillä. Tosin tunnen pari muutakin siellä käynyttä.
Olen viettänyt 120 nautinnon yötä Ruskeassa Talossa.
Euroopan parlamentti Strasbourgissa (kyllä, toinen on Brysselissä). Tyhjä oli silloin, saatiin turistikierros, ja yksi huone käyttöön. Kuulokkeita ja tulkkeja oli käytössä! Hirveästi en uskaltanut/ehtinyt ranskanpölöttäjien väliin keskustella :D
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:34"]
Pietarin kirkon kupolissa, siis sisä- ja ulkokupolin välissä. Kapea kalteva tila mitä pitkin pääsi katolle. Ei ahtaanpaikankammoisille.
116
[/quote]
Käyty. Eikös tuolla kupolissa käy kaikki, jotka Pietarinkirkossakin.
[/quote]
en ole ainakaan tuttavapiirissäni tavannut ketään muuta joka olisi kupolissa (sisäpuolella, välissä ja katolla) käynyt, Pietarinkirkossa siellä lattiatasolla kyllä monikin
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 23:32"]
Cernissä, Sveitsissä.
[/quote]
Meitä käyneitä on ketjussa muutamia, itse olen työskennellyt siellä kauan sitten:)
Viimekesänä ajamassa Ferrari 599:llä motarilla Modenan ja Maranellon välillä. Lähdimme sieltä Ferrari-museon naapurista.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:01"]
Rahtilaivan uumenissa.
[/quote] kuten myös. Usean sellaisen. Ja konehuoneessa, komentosillalla yms.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 07:19"]
Viimekesänä ajamassa Ferrari 599:llä motarilla Modenan ja Maranellon välillä. Lähdimme sieltä Ferrari-museon naapurista.
[/quote]Oliko kiva ajaa max 130 km/h?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:38"]
Salakapakka Belfastissa, Dublinin ankeimmat lähiöt ja kaikki aiemmin mainitut Irlannin matkakohteet. T. Irlanninsuomalainen :)
[/quote]
IRA:n salakapakka jossain pienessä kylässä, meni illalla kiinni ja kaikki ulkomaalaiset heitettiin pihalle paitsi suomalaiset.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 07:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 07:19"]
[/quote]Oliko kiva ajaa max 130 km/h?
[/quote]
Sisävideosta näkyy 237km tunnissa olleen huippunopeus
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:43"]Kukaan muu ei ole viela kaynyt Myanmarissa eli Burmassa?
Tai Thaimaan maaseudulla, Issanin riisipeltojen keskella?
Kambodgessa.
Puhumattakaan, Valimeren rannalla Setessa, Ranskassa.
[/quote]
Setessä on tullut oltua pariinkin otteeseen.