Missä sellaisessa paikassa olet käynyt, jossa "kukaan muu" ei ole käynyt?
Listataan tähän toisen ketjun innoittamana paikkoja, jotka ovat luonteeltaan ehkä vähän epätyypillisempiä matkailukohteita. Mulla Caracas, ei varmasti harvinainen matkailukohde, mutta jollain tapaa aika omaperäinen.
Kommentit (671)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:31"]
Mehamn. Vähän syrjäisiempi kylä pohjoisnorjassa.
[/quote]
Sörvärr, vielä syrjäisempi. Olihan meitä suomalaisia siellä silloin kyllä useampia. Terveisiä, jos joku sattuu lukemaan!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:29"]
Milwaukeessa.
[/quote] Many times and also Libertyville, IL. :D, Hi!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 14:43"]Kukaan muu ei ole viela kaynyt Myanmarissa eli Burmassa? Tai Thaimaan maaseudulla, Issanin riisipeltojen keskella? Kambodgessa. Puhumattakaan, Valimeren rannalla Setessa, Ranskassa. [/quote] Setessä on tullut oltua pariinkin otteeseen.
[/quote]Käyty myös.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:45"]
Mun kaveriporukasta ainoana Stonehengellä ja Yorkshiressa.
[/quote]
Mä oon myös käynyt Stonehengellä ja kuolleessa meressä ja Jerusalemissa sekä apostoli Jaakobin pyhätössä Santiago De Compostelassa. Noissa toki käynyt paljon muitakin, mutta ei ihan perus turistimestoja.
Olen käynyt Emmerdalessa fanimatkalla. :)
Oi joi, mitä matkailijoita olemmekaan! Pakko päästä Aran saarille!
Aruba mainittu muutamaankin otteeseen, onko porukka käynyt ABC-saarten B-kohteessa. Ihana paikka :)
Tässä alkaa ihan matkakuume nousemaan, jatkakaa ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:18"]Oi joi, mitä matkailijoita olemmekaan! Pakko päästä Aran saarille!
Aruba mainittu muutamaankin otteeseen, onko porukka käynyt ABC-saarten B-kohteessa. Ihana paikka :)
Tässä alkaa ihan matkakuume nousemaan, jatkakaa ;)
Ap
[/quote]
Käy samalla myös Moherilla, vaikka onkin turistikohde niin todella jylhä näky! Ja Dingle Peninsula kannattaa ajaa ympäri, upea merenrantareitti. Myös Dinglen kylässä saa ajan kulumaan, siellä järjestetään mm ruokafestareita.
Turks ja caicossaaret ja Brittien neitsytsaari
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 17:18"]Oi joi, mitä matkailijoita olemmekaan! Pakko päästä Aran saarille! Aruba mainittu muutamaankin otteeseen, onko porukka käynyt ABC-saarten B-kohteessa. Ihana paikka :) Tässä alkaa ihan matkakuume nousemaan, jatkakaa ;) Ap [/quote] Käy samalla myös Moherilla, vaikka onkin turistikohde niin todella jylhä näky! Ja Dingle Peninsula kannattaa ajaa ympäri, upea merenrantareitti. Myös Dinglen kylässä saa ajan kulumaan, siellä järjestetään mm ruokafestareita.
[/quote]
Moherin kalliot olisi kyllä upea kokemus. Toivottavasti kömpelö av-mamma ei vaan kompuroi jalkoihinsa. Sinänsä hassua että ennen kuin tämän ketjun "avasinkaan" niin päätös Irlannin reissusta oli tehty. Näin sitä saa ihan oikeita matkavinkkejä täällä :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:34"]
Pietarin kirkon kupolissa, siis sisä- ja ulkokupolin välissä. Kapea kalteva tila mitä pitkin pääsi katolle. Ei ahtaanpaikankammoisille.
116
[/quote]
Käyty. Eikös tuolla kupolissa käy kaikki, jotka Pietarinkirkossakin.
San Sebastianon katakombit (Italia, Rooma)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 17:48"]
Lågskär, se saari jolla Oppipoika-leffa kuvattiin. Hangon entinen naisvankila, Holy Island of Lindisfarne, Euroopan & Amerikan mannerlaattojen rajalla Islannissa, Mauthausen-Gusen keskitysleirillä. Joku mainitsi Mont Saint-Michelin, siellä olen käynyt myös.
[/quote]
Käyty!
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 12:38"]Auschwitzissa. Siellä nyt on käynyt miljoonat, mutta en ole vielä törmännyt keneenkään, joka olisi siellä käynyt. :)
[/quote]
Minäkin :) Birkenaun puoli oli hiljentymisen paikka.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 21:04"]
Onkamo on varmaan aika harvinainen - vaan ei tietenkään Maailmanmatkaaja-mulle!
[/quote]
Käyty on, myös rajavyöhykkeellä Neuvostoliiton rajan lähellä. Ei kukaan ole käynyt Korvatunturilla, kun en minäkään?
Av-palstalaisilla oudompi paikka on hyppyrimäen torni. Tunturinlaella on moni muukin käynyt, mutta kuinka moni muu on kiivennyt Kumputunturille itärinnettä?