G: Kuinka usein käyt kampaajalla? Ja mitä se maksaa?
Kommentit (26)
vuotta sitten. En ole ihan heti menossa uudelleen. Maksoi 30€
käyn 6 viikon välein, yleensä väri ja leikkaus, tai pelkkä leikkaus.
Leikkaus maksaa 10 euroa, väri ja leikkaus 45 euroa, ja viimeksi kampaus juhliin 15 e
tuseeraus on siis lääkärin sormilla tekemä peräsuolen tutkimus...
-se väsynyt-
Leikkaus ja väriä joka kerta. Joko pelkkään tyveen tai välillä raitoja tai joitain siipakkeita.
viimeksi kävin tammikuussa, leikkaus 29 eur.
5-6 viikon välein, pelkkä leikkaus. 25€.
Jos siis muistan varata ajan....=D
Leikataan vain kuivat latvat pois. Hintaa tuolle yleensä tulee 20-25e, riippuen missä kampaamossa käyn.
Leikkaus tai leikkaus+moniväri, maksaa 40 - 120e paikasta ja operaatiosta riippuen.
kävin. viimeks kävin tammikuussa ja oli jo vähä liika pitkä väli. Leikkasin vaan ja kun en päässy omalle kampaajalleni niin kävin ihan kotikulmilla ja aika halvalla pääsin. pari kymppiä leikkaus. On niin kallista väriäkin laittaa että koitan tyytyä tuseeraan itte. nyt onnistui ihan hyvin kun ostin värin kampaamosta tai sit sillä ei oo väliä,en tiedä..
leikkaus ja väri/raidat lyhyisiin hiuksiin. 68 e.
On niin kallista väriäkin laittaa että koitan tyytyä tuseeraan itte.
tuseeraan...hih hih hih hii....
Leikkaus + väri + föönaus. 100 e (pkseutu).
vai mikä naurattaa? koska sitä se on ,tuseeraamista. Tänään manasin mielessäni kun väriä päähäni läiskin että vittu kun oon idiootti kun ees yritän tehä tätä,mutta lopputulos ei sit (ihme!) ollu hassumpi. ihan ookoo. Ei tullu mustaa(väri oli suklaanruskeaa)niin kun on kaupan väreillä aina tullur uskealla. No jos naurattaa niin onhan se parempi nauraa:D totista puurtamista se vaan oli,köyhällä kotiäitillä..
en mä haavoja ompele kun tuseeraan. mä toheloin jonku jutun tai ainakin sinnepäin. pohjanmaalla asustelen. oonko mä nyt ainoo joka tuseeraa näin:)