Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka usein käyt kampaajalla? Ja mitä se maksaa?

Vierailija
05.08.2012 |

Ja mitä hiuksillesi tehdään?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun viimeksi kävin. ;-D Systeri leikkaa latvat joskus kun käydään (ehkä kerran vuodessa) Mulla on ohkaiset hiukset, jotka kuluvat latvoista, joten lyhennykset eivät oikeastaan näy mitenkään.

Tykkään kun tukka on helppohoitoinen jakuivuu alta aikayksikön ilmankuivaimia.

Vierailija
22/26 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa kampaajaa, kun oon tähän niin tottunut ja luotan 100% että lopputulos miellyttää.

Käyn kumminkin harvoin. N. 6kk välein. Pohjaväri, vaaleat raidat ja vielä vähän vaaleammat raidat. Kolme eri väriä siis+leikkaus.

240e halvimmillaan, joskus kun leikataan enemmän jne niin n.300e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikä naurattaa? koska sitä se on ,tuseeraamista. Tänään manasin mielessäni kun väriä päähäni läiskin että vittu kun oon idiootti kun ees yritän tehä tätä,mutta lopputulos ei sit (ihme!) ollu hassumpi. ihan ookoo. Ei tullu mustaa(väri oli suklaanruskeaa)niin kun on kaupan väreillä aina tullur uskealla. No jos naurattaa niin onhan se parempi nauraa:D totista puurtamista se vaan oli,köyhällä kotiäitillä..

ajattelin vain että tiedätkö mitä tuseeraus tarkoittaa?en vaan saa sitä sanaa yhdistettyä tukan värjäämiseen. Mutta kiitos kuitenkin nauruista..olen väsynyt. =)

Vierailija
24/26 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerta vuoteen, latvojen tasaus n 25 e. Ei tuseerausta :D

Vierailija
25/26 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikataan latvat, kertamaksu noin 18 euroa.

Vierailija
26/26 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mikä naurattaa? koska sitä se on ,tuseeraamista. Tänään manasin mielessäni kun väriä päähäni läiskin että vittu kun oon idiootti kun ees yritän tehä tätä,mutta lopputulos ei sit (ihme!) ollu hassumpi. ihan ookoo. Ei tullu mustaa(väri oli suklaanruskeaa)niin kun on kaupan väreillä aina tullur uskealla. No jos naurattaa niin onhan se parempi nauraa:D totista puurtamista se vaan oli,köyhällä kotiäitillä..

ajattelin vain että tiedätkö mitä tuseeraus tarkoittaa?en vaan saa sitä sanaa yhdistettyä tukan värjäämiseen. Mutta kiitos kuitenkin nauruista..olen väsynyt. =)

Eiks tuseeraus tarkoita haavan ompelua? Mäkin sain naurut tuosta kirjoituksesta, enkä ole väsynyt ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan