Pidätkö mua outona,kun mulla ei oo vedenkeitintä vaan keitän pikakahvin veden kattilassa?
Kommentit (65)
Ei mullakaan ole ollut vedenkeitintä kuin pari vuotta. Ihan kyllä näppärä se on, kahvia ja vaikka nuudeleita varten.
Miksi et lämmitä mikrossa, eikö löydy sitäkään?
Vierailija kirjoitti:
hieman, mikrossa se vesi tulisi nopeammin kuin kattilassa
Ei ole mikroa, enkä osta
Keitä vaan mun puolesta vaikka pihalla nuotiossa vesi. Miksi se minua haittaisi? Sinähän sillä elämisen tarpeettoman hankalaksi teet.
Teen tuota samaa. En ole viitsinyt ostaa vedenkeitintä, joskus kyllä oli sellainen.
Kannattaa muuten olla aika pieni kattila ja siinä vettä sopivasti, niin kiehuu nopeiten eikä hukkaa juuri tule.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lämmitä mikrossa, eikö löydy sitäkään?
Ei ole, ei enkä huoli
Vierailija kirjoitti:
Mikrossa tulee hitaasti kyllä, ja sit saa miettiä mikä kuppi ei kuumu liikaa ja vesi voi kuohahtaa vasta myöhemmin.
Suht nopea on induktiokin. Mutta itsellä tosiaan tuo vedenkeitin nykyään.
Inhoan vedenkeittimen puhdistusta ja ajatusta siitä, ettei se ehkä puhdistus kunnolla. Hotelleissa en ilkeä käyttää vedenkeitintä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa on juoda pikakakkaa, vaikka vaihtoehtojakin olisi.
Ei ole vaihtoehtoa. Tiskiäkään ei tule ollenkaan.
Pidän sinua vain yksinäisenä ihmisenä jolla ei ole elämää kun teet tällaisen aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Keitä vaan mun puolesta vaikka pihalla nuotiossa vesi. Miksi se minua haittaisi? Sinähän sillä elämisen tarpeettoman hankalaksi teet.
Mitä hankalaa siinä on, ei mitään?
Vierailija kirjoitti:
Outoa on juoda pikakakkaa, vaikka vaihtoehtojakin olisi.
Housuissas on pikakakkaa!
En.
Vedenkeitin on niin hidas! Induktioliedellä vesi kiehuu muutamassa sekunnissa
Ei mitään outoa tuossa. Minullakaan ei ole vedenkeitintä, eikä myöskään mikroaaltouunia, leivänpaahdinta, kiertoilmakypsennintä, lasikantista hellaa, Netflixiä, Facebook-tiliä, Teflonpannua, urheiluvaatteita, keinomakeita virvoitusjuomia, Teema-astioita, Savonia-aterimia, Taika-mukeja, Kartio-laseja, sähköautoa eikä lihaliemikuutioita.
En ihmettele. Ihmettelen, että juot sellaista kuraa kuin pikakahvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikrossa tulee hitaasti kyllä, ja sit saa miettiä mikä kuppi ei kuumu liikaa ja vesi voi kuohahtaa vasta myöhemmin.
Suht nopea on induktiokin. Mutta itsellä tosiaan tuo vedenkeitin nykyään.
Juon itse pikakahvia, vesi siihen mikrossa 1.50min ja teeveteen sama. Ihan tarpeeksi nopea
-eri
Vierailija kirjoitti:
Pidän sinua vain yksinäisenä ihmisenä jolla ei ole elämää kun teet tällaisen aloituksen.
Ei olekaan. On päivän kohokohta kun vesi kiehahtaa kattilassa. Kaikki siitä hetkestä on loivaa liukua alaspäin...
Vierailija kirjoitti:
Inhoan vedenkeittimen puhdistusta ja ajatusta siitä, ettei se ehkä puhdistus kunnolla. Hotelleissa en ilkeä käyttää vedenkeitintä.
Eikös se aika puhdas ole kun kotona tietää että vettä siinä vaan käytetään, ja aika harvoin tarvii puhdistaa. Inhottaako kahvinkeitin?
En pidä. Mä keitän aina kahvini liedellä.
En ole vielä keksinyt mihin tarvitsisin vedenkeitintä. Tai kahvinkeitintä.