Marko Ahonen varoittaa Vauva-lehden keskustelupalstasta :)
http://www.ksml.fi/uutiset/viihde/marko-ahonen-varoittaa-vauva-lehden-k…
Koukussa Vauva-lehden keskustelupalstaan: "Pakko tuijottaa, vaikka pahaa tekee"
Keskisuomalaisen tv-kriitikko Marko Ahonen tekee uusimmassa blogikirjoituksessaan yllättävän tunnustuksen: hän on koukussa Vauva-lehden keskustelupalstaan. Palsta on tunnettu siitä, että siellä aihe kuin aihe muuttuu nopeasti rajuksi riidaksi.
"Useimmat puheenaiheet eivät minua suoranaisesti edes asiatasolla kiinnosta. Mutta Vauva-palsta paljastaa täydellisesti ihmisten raadollisuuden ja sen, että monet meistä eivät edes halua tai yritä olla hyviä ihmisiä", Ahonen kirjoittaa.
Kriitikko neuvoo lukijoitaan olemaan menemättä palstalle, jos he eivät ole siellä vielä käyneet.
"Olkaa viisaampia kuin minä. Olen nyt vakavissani. Ihan totta."
Koko blogi:
http://www.ksml.fi/yhteiso/blogit/markolla/vauvassa-on-pahuutta/1231797
Kommentit (106)
voi mennä tutkailemaan vaikka Hommafoorumille ja Murha.Infoon. ;)
on monia asiallisen tylsiä ketjuja jotka Marko varmaankin aktiivisesti ohittaa hakiessaan sensaatiokicksejä.
Menettäisin aika nopeasti uskoni miehiin jos alkaisin lukea Iltalehden keskusteluja kuin piru Raamattua, puhumattakaan tuosta Seksi-palstasta, joka myös on mieleltään todella kieroutuneiden miesten hallussa.
voi mennä tutkailemaan vaikka Hommafoorumille ja Murha.Infoon. ;)
suosittelen pientä vierailua!
jotka säikähtää sitä tosiasiaa että myös naisissa on yksilöllisiä eroja?!
Aika masentavaa.
Miehet on niin fiksuja että yritän oppia niiltä kuinka ajatellaan :D
Tässä teille esimerkkiä miehisestä aivotoiminnasta, NAUTTIKAA!
#24 Ilmoita asiaton viesti
30.07.2012, 15:00
L.nelonen
Rekisteröitynyt käyttäjäRekisteröitymispäivä: 20.07.2012
jared33 kirjoitti:
No mutta eihän tuo gaysauna käy bordellin malliksi, koska siinä vain gaysaunan pitäjä myy sitä gaysaunaa, jossa sitten asiakkaat voivat harrastaa keskenään seksiä jos haluavat. Bordellissa sensijaan asiakkaat ja työntekijät harrastavat seksiä keskenään maksua vastaan. Tästä seuraa automaattisesti se että osapuolet ovat epätasa-arvoisessa asemassa toisiinsa nähden.
Mikä on siinä epätasa- arvoinen asema ? En ymmärrä? Toinen ostaa toinen myy? Toinen saa tuotteen ja toinen maksun? Tarkoitin saunan konseptia..kun inisit että naapurit häiriintyy niin miksei voguen naapurit häiriinny? Ketään ei häiritse ks saunan toiminta ei edes sinua vaikka peräsuolet huutaa armoa saunassa siinä vasta epätasa- arvoinen asema kun top mies kiduttaa bottommiestä joka on polvillaan. Välillä läimii persettä kädellään.#25 Ilmoita asiaton viesti
30.07.2012, 15:05
L.nelonen
Rekisteröitynyt käyttäjäRekisteröitymispäivä: 20.07.2012
Viestejä: 99Jared33:n perustelut laillisen bordellin ongelmista puuttuu edelleen.
#26 Ilmoita asiaton viesti
30.07.2012, 15:12
Piste.
Rekisteröitynyt käyttäjäRekisteröitymispäivä: 21.06.2012
L.nelonen kirjoitti:
Jared33:n perustelut laillisen bordellin ongelmista puuttuu edelleen.
Eihän läskifeministi tarvitse sanoa ääneen perusteluita miksei nuoria laadukkaita naisia oleva paikka josta mies saa helpolla seksiä ei ole hänen mielestään "kiva paikka".
minulle taas vauvapalsta on palauttanut uskon ihmisiin. On kiva tietää, että kaiken IRL-hymistelyn ja hyväntahtoisuuden takana on kuitenkin ihmisiä, joilla on todellisuudentaju kohdallaan. Kyllähän brutaali rehellisyys kuitenkin on meidän kaikkien etu - on todella hedelmätöntä aina vaan taputella päätä ja sympata, varsinkin tilanteissa, joissa sitä ei ole ansaittu.
että se vaikutti liian totiselta. AV:n itseironia, musta huumori, satiiri ovat parhaimmistoa. Tää on aivan upeaa viihdettä. Eihän täällä tosissaan oo kukaan. Naisten sielunmaisemaa parhaimmillaan. Ja sitten, missä muualla sitä saisi olla pikkaisen synkempi naisena kuin täällä.
nostaminen ns. vallitsevaksi ryhmäksi oli Markolta hiukan epäreilu temppu. AV kun noin ylipäätään koostuu sujuvasanaisista ja hyvää suomea sisältävistä pitkistä keskusteluista, se on syy miksi itse viihdyn täällä miehenä paremmin kuin Murolla tai hommafoorumilla.
Harrastan muuten myös tuota roolisurffausta, olen myös esiintynyt täällä aika usein provokatiivisesti ja naisen hahmossa.
että se vaikutti liian totiselta. AV:n itseironia, musta huumori, satiiri ovat parhaimmistoa. Tää on aivan upeaa viihdettä. Eihän täällä tosissaan oo kukaan. Naisten sielunmaisemaa parhaimmillaan. Ja sitten, missä muualla sitä saisi olla pikkaisen synkempi naisena kuin täällä.
Mutta miehethän usein väittävät naisia huumorintajuttomiksi, että nainen ei ole hauska jne. Harvoin missään muualla olen saanut nauraa yhtä hervottomana kuin tällä palstalla. Ehkä palstaa lukevat miehet vaan ovat niin toivottoman huumorintajuttomia ja yksioikoisia, tai sitten he eivät yksinkertaisesti tajua, että kas kummaa, nainenkin voi olla hauska ja vitsailla.
nostaminen ns. vallitsevaksi ryhmäksi oli Markolta hiukan epäreilu temppu. AV kun noin ylipäätään koostuu sujuvasanaisista ja hyvää suomea sisältävistä pitkistä keskusteluista, se on syy miksi itse viihdyn täällä miehenä paremmin kuin Murolla tai hommafoorumilla.
Kyllä täällä kirjoitetaan nimenomaan keskimääräistä parempaa suomea.
Minä olen nainen, ammattikirjailija ja rakastan tätä palstaa. Täällä on hullua luovuutta, sujuvaa verbaalista leikittelyä, taidokkaita hupirunoja ja provoilua provoilun kustannuksella.
Itse ohitan kommentit joiden sisältö on ontto tai kirjoitustaito olematon. Niitä on täällä aina jokunen prosentti mutta selkeä vähemmistö.
Moni täällä esiintyvistä hahmoista on vartavasten tekaistu mutta saattaa käydä niin että naisia ujosteleva mies ottaa nuo moninaiset rouvien irvikuvat tosissaan. Esimerkiksi "puutarhakutsuilla sirosti liikehtivä" rouva ei välttämättä avaudu miehelle lainkaan huumorina.
obduktioliesistä, törkeistä kaupantädeistä, Trukin matkoista, Batmaneistä Puuhamaassa yms.
Viime aikoina meno tällä palstalla on ollut jotenkin tosikompaa, mutta kyllähän tämä palsta on nimenomaan huumoripalsta ja itsekin usein kirjoittelen törkeän asenteellista tekstiä ihan vaan provoillakseni - mutta hyvässä provossa on puolitotuus!
obduktioliesistä, törkeistä kaupantädeistä, Trukin matkoista, Batmaneistä Puuhamaassa yms.
Viime aikoina meno tällä palstalla on ollut jotenkin tosikompaa, mutta kyllähän tämä palsta on nimenomaan huumoripalsta ja itsekin usein kirjoittelen törkeän asenteellista tekstiä ihan vaan provoillakseni - mutta hyvässä provossa on puolitotuus!
pysty yhdistämään mielessään äitiyttä ja mustaa huumoria? Mies jonka mielikuvissa äitiys on hiljaista, seesteistä ja pyhää ja sellainen olotila johon ihmisen moniulotteinen yksilöllinen persoona kaikkine piirteineen ei enää mahdu.
Minä olen nainen, ammattikirjailija ja rakastan tätä palstaa. Täällä on hullua luovuutta, sujuvaa verbaalista leikittelyä, taidokkaita hupirunoja ja provoilua provoilun kustannuksella.
Itse ohitan kommentit joiden sisältö on ontto tai kirjoitustaito olematon. Niitä on täällä aina jokunen prosentti mutta selkeä vähemmistö.
Moni täällä esiintyvistä hahmoista on vartavasten tekaistu mutta saattaa käydä niin että naisia ujosteleva mies ottaa nuo moninaiset rouvien irvikuvat tosissaan. Esimerkiksi "puutarhakutsuilla sirosti liikehtivä" rouva ei välttämättä avaudu miehelle lainkaan huumorina.
jotka vakiriesana kaikissa näissä metatason keloissa tulee paikalle tilittää kuinka he on asianajajia, lääkäreitä ja nyt, WOOOOO, oikein kirjailija. ajatella, tää on melkein kuin saisi tunnustuksen paavilta.
Haloo, teidän taustanne ei ole mikään vitun meriitti, jonka edessä meidän muiden pitäisi olla liikutuksesta selällään. Mä en arvosta ketään muuta kuin niitä jotka kirjoittavat hyvin. Ja sisällöstä päätellen se popula tulee jostain ihan muualta kuin akateemisista ympyröistä. Esim tämä kyseinen kirjailija ei vakuuta lainkaan, löysä ja mielenkiinnoton tapa kirjoittaa.
synnytyslakki-ketjun FB:iin ja kommentoi pöyristyneenä sitä että kuinka naiset on niin laumasieluja että lähtevät tuollaiseen aivottomaan trendiin heti mukaan. Hän on mies joka ei ymmärrä minkäänlaista huumoria ja ottaa kaikki vertauskuvat aina kirjaimellisesti. Jos hänelle esim. toteaa lakonisesti jostain epäonnisesta asiasta että "kylläpä mulla taas kävi tuuri" niin hän korjaa närkästyneenä "eihän käynyt, huonostihan sulle kävi."
Moni täällä esiintyvistä hahmoista on vartavasten tekaistu mutta saattaa käydä niin että naisia ujosteleva mies ottaa nuo moninaiset rouvien irvikuvat tosissaan. Esimerkiksi "puutarhakutsuilla sirosti liikehtivä" rouva ei välttämättä avaudu miehelle lainkaan huumorina.jotka vakiriesana kaikissa näissä metatason keloissa tulee paikalle tilittää kuinka he on asianajajia, lääkäreitä ja nyt, WOOOOO, oikein kirjailija. ajatella, tää on melkein kuin saisi tunnustuksen paavilta.
Haloo, teidän taustanne ei ole mikään vitun meriitti, jonka edessä meidän muiden pitäisi olla liikutuksesta selällään. Mä en arvosta ketään muuta kuin niitä jotka kirjoittavat hyvin. Ja sisällöstä päätellen se popula tulee jostain ihan muualta kuin akateemisista ympyröistä. Esim tämä kyseinen kirjailija ei vakuuta lainkaan, löysä ja mielenkiinnoton tapa kirjoittaa.
Ei kuitenkaan sitä parasta, nasevinta laatua vaan ennemminkin löysä ja mielenkiinnoton.
Nimittäin tämä:
Jos joku kertoo laittavansa jauhelikastikkeeseen ketsuppia, se kaataa monen vastaajan maailman. Eihän ketsuppi sovi moiseen lainkaan. Niin ei yksinkertaisesti saa tehdä, koska niin ei saa tehdä. Ketsuppi-nainen on juntti ja äärimmäisen huono kotikokki. Luultavasti huorakin.
AV:lla ei todellakaan huoriteltaisi ketsuppia hyödyntävää kotikokkia.
Sen sijaan hän olisi WT. Tai vähintään juntti.
että nämä muutamat miehet ja jotkut muutkin vastaajat pitävä tätä palstaa äitien palstana. Ja naisten palstana.
Itse olen sitä mieltä, että valtaosa kirjoittajista on just niitä atk-tukihenkilöitä (kuten eräs tuolla edellä antoi ymmärtää) tai muuten vaan nuoria, joilla on tylsää ja tulevat tänne viihdyttämään itseään.
Itse olen saanut vinkkejä vauvapalstan viihdyttävyydestä esim työpaikan nuorilta (alle 30v), jotka eivät todellakaan ole mitää äitejä.
Että ehkä ei kannata niin kovasti järkyttyä suomalaisten naisten syvimmästä olemuksesta sen perusteella, että käy lukemassa vauvapalstaa.
Nimittäin tämä:
Jos joku kertoo laittavansa jauhelikastikkeeseen ketsuppia, se kaataa monen vastaajan maailman. Eihän ketsuppi sovi moiseen lainkaan. Niin ei yksinkertaisesti saa tehdä, koska niin ei saa tehdä. Ketsuppi-nainen on juntti ja äärimmäisen huono kotikokki. Luultavasti huorakin.
AV:lla ei todellakaan huoriteltaisi ketsuppia hyödyntävää kotikokkia.Sen sijaan hän olisi WT. Tai vähintään juntti.
Hänen olemuksensa ja kynänkäyttönsä sopii parhaiten penkkiurheiluun.
Ja ugh. jamitämuitanäitänytoliurpoille.