Marko Ahonen varoittaa Vauva-lehden keskustelupalstasta :)
http://www.ksml.fi/uutiset/viihde/marko-ahonen-varoittaa-vauva-lehden-k…
Koukussa Vauva-lehden keskustelupalstaan: "Pakko tuijottaa, vaikka pahaa tekee"
Keskisuomalaisen tv-kriitikko Marko Ahonen tekee uusimmassa blogikirjoituksessaan yllättävän tunnustuksen: hän on koukussa Vauva-lehden keskustelupalstaan. Palsta on tunnettu siitä, että siellä aihe kuin aihe muuttuu nopeasti rajuksi riidaksi.
"Useimmat puheenaiheet eivät minua suoranaisesti edes asiatasolla kiinnosta. Mutta Vauva-palsta paljastaa täydellisesti ihmisten raadollisuuden ja sen, että monet meistä eivät edes halua tai yritä olla hyviä ihmisiä", Ahonen kirjoittaa.
Kriitikko neuvoo lukijoitaan olemaan menemättä palstalle, jos he eivät ole siellä vielä käyneet.
"Olkaa viisaampia kuin minä. Olen nyt vakavissani. Ihan totta."
Koko blogi:
http://www.ksml.fi/yhteiso/blogit/markolla/vauvassa-on-pahuutta/1231797
Kommentit (106)
Eihän tätä palstaa kuulu ottaa tosissaan! Eikä täällä valtaosa todellakaan ole sairasta väkeä, niitä on ehkä muutama prosentti. Sen sijaan täällä provoillaan ja kärjistetään. Ja se taas ei kerro kirjoittajan henkisestä tasosta mitään, se on vain tämän palstan henki. Olen aika pettynyt Markon kyvyttömyyteen oivaltaa tämä. Luulin hänen huumorintajuaan kehittyneemmäksi.
Aika hauska muuten on myös tuo legendaarinen ja myyttinen av-mamma, joita todellisuudessa on palstan kirjoittajista pienenpieni vähemmistö. Täällähän käy niin paljon väkeä, että kaikki ikäluokat ja ammattiryhmät ovat varmasti edustettuina. Miehiä ehkä hieman vähemmän kuin naisia, mutta kyllä heitäkin on.
Paitsi ne, jotka kirjoittavat naisten ulkonäköä arvioiviin keskusteluihin: "Tykkään ylipainoisista naisista! Laihoista tykkäävät ovat homoja! t: mies". Näitä kirjoittavat nimittäin oikeasti ylipainoiset naiset itse.
tasan tarkaan aivan yhtä kusipäisiä. Käykääpä vain jossain palstoilla, joihin enimmäkseen kirjoittelevat.
Luuleeko Marko Ahonen ja muut yksinkertaiset miehet, että naiset ovat vain hymyileviä, aivottomia kuoria?
Ensimmäisen kerran lueskelin tätä palstaa viime viikonloppuna, ja tänään tulin taas tutkailemaan. Olen järkyttynyt.
En tiedä, onko tämä jonkinlainen läpileikkaus suomalaisen naisen/äidin sielunelämästä, mutta ehkä joku voisi niinkin päätellä. Olen kauhistunut siitä vihan, kateuden ja katkeruuden määrästä, joka saa ilmeisesti lukemattomat naiset kirjoittamaan tänne todella negatiivisia kirjoituksia. Tasapainoisesti ja kiihkottomasti kirjoittavat ovat häviävän pieni vähemmistö. Haluaisin uskoa, että kyse on vain tästä palstasta eikä naisista/äideistä yleensä, mutta täällä on ilmeisesti niin paljon kirjoittajia eri puolilta Suomea, että tämä antaa jonkinlaisen (luotettavan?) likiarvon.
......BLAAABLAAABLAAABLAA..........
mies vm. 79
Juu, olet nyt nähnyt suomalaisen naisen pimeän sielun! :D
Mutta hei, tämä palsta on anonyymi. Sun ikääsi mennessä pitäisi jo ymmärtää, ettei netissä kaikki ole totta. Esim. teinityttönä esiintyvä onkin usein oikeasti karvainen äijä ja päin vastoin.
Mutta hanki ihmeessä ulkomailta vaimo, jota Vauva-palsta ei ole vielä saastuttanut! :D
Turhaan tässä naisia kauhistellaan, miehet on ihan tasan tarkaan aivan yhtä kusipäisiä. Käykääpä vain jossain palstoilla, joihin enimmäkseen kirjoittelevat.
Luuleeko Marko Ahonen ja muut yksinkertaiset miehet, että naiset ovat vain hymyileviä, aivottomia kuoria?
Naisten kuuluu olla hiljaa hymisteleviä madonna-hahmoja.
Miehet on niin fiksuja että yritän oppia niiltä kuinka ajatellaan :D
Tässä teille esimerkkiä miehisestä aivotoiminnasta, NAUTTIKAA!
#24 Ilmoita asiaton viesti
30.07.2012, 15:00
L.nelonen
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitymispäivä: 20.07.2012
Lainaus:
jared33 kirjoitti:
No mutta eihän tuo gaysauna käy bordellin malliksi, koska siinä vain gaysaunan pitäjä myy sitä gaysaunaa, jossa sitten asiakkaat voivat harrastaa keskenään seksiä jos haluavat. Bordellissa sensijaan asiakkaat ja työntekijät harrastavat seksiä keskenään maksua vastaan. Tästä seuraa automaattisesti se että osapuolet ovat epätasa-arvoisessa asemassa toisiinsa nähden.
Mikä on siinä epätasa- arvoinen asema ? En ymmärrä? Toinen ostaa toinen myy? Toinen saa tuotteen ja toinen maksun? Tarkoitin saunan konseptia..kun inisit että naapurit häiriintyy niin miksei voguen naapurit häiriinny? Ketään ei häiritse ks saunan toiminta ei edes sinua vaikka peräsuolet huutaa armoa saunassa siinä vasta epätasa- arvoinen asema kun top mies kiduttaa bottommiestä joka on polvillaan. Välillä läimii persettä kädellään.
#25 Ilmoita asiaton viesti
30.07.2012, 15:05
L.nelonen
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitymispäivä: 20.07.2012
Jared33:n perustelut laillisen bordellin ongelmista puuttuu edelleen.
#26 Ilmoita asiaton viesti
30.07.2012, 15:12
Piste.
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitymispäivä: 21.06.2012
Lainaus:
L.nelonen kirjoitti:
Jared33:n perustelut laillisen bordellin ongelmista puuttuu edelleen.
Eihän läskifeministi tarvitse sanoa ääneen perusteluita miksei nuoria laadukkaita naisia oleva paikka josta mies saa helpolla seksiä ei ole hänen mielestään "kiva paikka".
vaikka näin moni luulee.