Mieheni tarjoaa juomia muille naisille baarissa
On käynyt ilmi että mieheni ostaa juomia naisille ollessaan ilman minua baarissa. Mielestäni tämä on loukkaavaa eikä kuulu parisuhteeseen. Miehen mielestä tämä on viatonta ja normaalia, koska ilmeisesti naiset saattavat olla jostain hänen tuttuja. Ei kuitenkaan hänen kavereitaan, itsekin sanonut ettei näitä naisia oikeastaan edes tunne. Sanoo että saattaa tarjota esim miespuolisille ystävilleenkin juomia eikä se ole hänestä sen ihmeellisempää. Mutta onko se verrattavissa siihen että mennään kahdestaan tiskille jonkun puolitutun naisen kanssa ja ikinä nämä naiset eivät vastavuoroisesti osta juomaa takaisin. Naiset ovat sinkkuja jos sillä on väliä. Olenko turhaan mustasukkainen ja kontrolloiva kun olen pyytänyt miestäni lopettamaan tämän (hän ei ole kuitenkaan lopettanut)?
Kommentit (12)
Jotkut on kännissä aina rahakkaita tarjoajia sukupuoleen katsomatta. Itse olisin huolissani turhasta rahanmenosta, en naisista.
Niin tota tekee hyvin monet muutkin varatut miehet.
Olen samanlainen mies.
Ei ole huolta siitä että menisin tuntemattoman naisen kanssa sänkyyn. Kyllä minä nimen kysyn aina ensin.
M41
Mä oon ainakin puolisolleni sanonu, jos joku tarjoaa, otan vastaan. Säästyy omat rahat. Puolisonikin käy viihteellä omilla rahoillaan, joskus on iskeny morkkis, monellako sadalla sitä tulikaan kavereille tarjottua. Mut ne ei ole minulta pois, joten voin vaan sanoa voi voi.
Vierailija wrote:
Jotkut on kännissä aina rahakkaita tarjoajia sukupuoleen katsomatta. Itse olisin huolissani turhasta rahanmenosta, en naisista.
Ei hyväntekeväisyys ole turhaa.
Vieläkö joku on niin tyhmä että tarjoilee randomeille drinkkejä :D
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Kerran oli mulla mukava 6 tunnin junareissu, kun joku random rahakas tarjos tuopin toisensa jälkeen. Tarjos muillekkin. Ravintolavaunussa oli meno päällä.
Kyllä minua ihmetyttää myös miksi vähät rahat halutaan käyttää muiden drinkkeihin. Mutta ilmeisesti minun täytyy ottaa vähän rennommin asian suhteen. Itse koen drinkin tarjoamisen iskuyrityksenä tai että ns ostetaan aikaa että pääsee naisen kanssa juttusille minkä takia en itse halua vastaanottaa drinkkejä miehiltä. Koen jotenkin kiusallisena sen että tietyt naiset tietävät että mieheni tarjoaa heille kyllä illan. Minäkin maksan itse juomani tai tarjoan miehelleni puolestani, jos ollaan yhdessä iltaa viettämässä.
Luepa ap aloituksesi uudestaan ja mieti. Niin ja ihan perus uttu: tuttuja jostain, mutta ei tunne?
Jatka vain suhdetta, sinulla on siihen täysi oikeus.
Olisin minäkin harmissani siitä.