Olen opistoasteen tutkinnon suorittanut johtaja. Palkka 5000 eur/kk.
Olen ollut tosi huono aina koulussa - siis suorastaan todella surkea:(. Kukaan vanha koulukaverini ei ikinä uskoisi, miten olen työelämässä edennyt ja hyvin pärjännyt. Koko ajan lisätään vastuuta ja saan itse vaikuttaa työhöni / työoloihini. Olen saanut lähes kaikki työpaikat, joita olen hakenut. Mutta en ole koskaan ollut asiasta etukäteen varma. Olen työmyyrä:)
Onko muita?
Kommentit (13)
IT-alalla ohjelmistosuunnittelijana ja koodaajana. Aloitin alan akateemiset opinnot aikoinaan mutta lopetin parin vuoden päästä kesken kun sain duunia. Siitä asti olen tehnyt alan töitä yhä kohoavalla palkalla ja vaativuustasolla.
On todellakin yllättänyt kaikki hyväpalkkaisella työllään ja asemallaan. Koulumenestys hänellä oli peruskouluaikaan jotain kuutosen luokkaa.
hyviä koulussa, mutta nyt duunareita tai työttömiä. Koulumenestys ei aina kerro menestymisestäsi työelämässä.
lukuhaluja ei ole. Tulevaisuus pelottaa jne.
Tpoivottavaswti työelämässä kuitenkin pärjäisi joten kuten.
seiskan keskiarvolla menty lukio, yo-kauppis takana ja liksa mitättömästä työstä 3500... Aina olen myös saanut duunin kuin duunin... Eli oman tason yläpuolelta, enkä edes tajua miksi, osaan vakuuttaa hetkeksi?
Moni koulussa menestymätön on suorastaan loistava jossakin käytännön työssä. Toisaalta tiedän myös akateemisia, jotka olivat surkeita koulussa ja toisaalta loistavia oppilaita, jotka eivät koskaan päässeet yliopistoon. Koulumenestys ei kertone ihmisestä siis paljoakaan.
Palkkasi on aika pieni johtajan palkaksi... Etkä oikein kuulosta johtajalta ("saan itse vaikuttaa työhöni...").
niin ei sitten välttämättä pärjää työelämässä. Kyllä työelämässä pärjääminen on ihan eri asia. Mulla on paljon akateemisia kollegoita, eli tehdään samoja töitä, mutta heissä on todella paljon sellaisia, joilla on vaikeuksia sitten pärjätä tässä työssä ja tehdä työ hyvin, mutta huom. myös tehokkaasti. Nimenomaan tuo tehojen irti saaminen on heistä aika vaikeaa. Jäävät pyörimään ympyrään liian hartaasti "pilkun" ympärille, kun pitäsi saada jotain aikaiseksi.
Suunnittelen ja organisoin koko ajan uutta ja laitan alaiset tekemään työt. Nopeus ja innovatiivisuus ovat pelastukseni. Olen aika avuton esiml. kodinhoidollisissa töissä. ap
5000 eur/kk johtajan palkkaan. Palkan takia en
tee työtäni vaan nautin tuloksista. ap
Olen saanut kaikki työpaikat, joita olen hakenut. Olin hyvä koulussa, vaikka en ole työmyyrä :) Olen nainen.