Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marko Ahonen varoittaa Vauva-lehden keskustelupalstasta :)

Vierailija
03.08.2012 |

http://www.ksml.fi/uutiset/viihde/marko-ahonen-varoittaa-vauva-lehden-k…

Koukussa Vauva-lehden keskustelupalstaan: "Pakko tuijottaa, vaikka pahaa tekee"

Keskisuomalaisen tv-kriitikko Marko Ahonen tekee uusimmassa blogikirjoituksessaan yllättävän tunnustuksen: hän on koukussa Vauva-lehden keskustelupalstaan. Palsta on tunnettu siitä, että siellä aihe kuin aihe muuttuu nopeasti rajuksi riidaksi.

"Useimmat puheenaiheet eivät minua suoranaisesti edes asiatasolla kiinnosta. Mutta Vauva-palsta paljastaa täydellisesti ihmisten raadollisuuden ja sen, että monet meistä eivät edes halua tai yritä olla hyviä ihmisiä", Ahonen kirjoittaa.

Kriitikko neuvoo lukijoitaan olemaan menemättä palstalle, jos he eivät ole siellä vielä käyneet.

"Olkaa viisaampia kuin minä. Olen nyt vakavissani. Ihan totta."

Koko blogi:

http://www.ksml.fi/yhteiso/blogit/markolla/vauvassa-on-pahuutta/1231797

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä kun olin alkanut epäillä että teron nimi olisi henry...

Vierailija
82/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luen näitä juttuja monta kertaa viikossa, harvemmin kommentoin, mutta mua puistattaa suurimmaksi osaksi täällä ihmisten ( äitien) ajatusmaailma ja kirjoittelu.

Välillä mä melkein ahdistun ja voin pahoin.

Olen jo 46 v kolmen lapsen äiti ja monenlaista nähnyt, etten ole mikään yliherkkä.

Suurimmaksi osaksi tuntuu että täällä melkoisen pahoinvoipia ja suopia ihmisiä. Onneksi valonpilkkujakin on - terveen ja fiksun tuntuisia äitejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita meille mammoille nyt jotain, pleace!

Vierailija
84/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekis jotain järkevää elämällään.

Mika

Vierailija
85/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, Tero on bustattu...

Tero on yksi parhaiten varjeltuja salaisuuksia koko Vauva-lehden historiassa...

Vierailija
86/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko väittämää.

Vierailija
87/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin kolmekymppinen kaappisovinisti.

Haluaisin lämpimästi kiittää teitä kaikkia foorumin naisia!

Täällä käydessä melkein aina saa repeillä ääneen, sen verran kutkuttavaa on seurata millaisia pikku kullannuppuja naiset ovat kun ne meikit otetaan pois naamalta ja pääsee ihan omana aitona itsenään kertomaan omia mielipiteitään, anonyyminä toki, internetin puolelle. Vastaavaa kokoelmaa julmuutta, yksinkertaisuutta, kateutta ja ylimielisyyttä ei taida monesta paikasta saada kätevinä 10 minuutin annospaloina.

Jos minulla olisi valtaa yhtä paljon kuin voimaa säätäisin lain Suomalaisille miehillä: pakko lukea muutama minuutti vaikka puolivuosittain tätä foorumia. Tämä opettaisi miehiä, varsinkin hieman nuorempia yksilöitä, valtavasti. Olisi tärkeää että miehet hieman yrittäisivät paneutua naisten sielunelämään, mitä siellä nätin hymyn takana oikeasti mietitään ja miten käyttäydytään muita kanssaeläjiä kohtaan.

Hyvää loppukesää kaikille ja postausten täyttämää vuotta 2012, jatkakaa samaan malliin!

Vierailija
88/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko väittämää.

En usko minäkään.

Vierailija
89/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka osa ihmisistä onkaan ilkeitä ja todella pahantahtoisia. Masentaa ajatella, että mukana voi olla (ja varmasti onkin) ihmisiä joiden kanssa on päivittäin tekemisissä, mitä kaikkea mustaa heidän mielessä liikkuukaan muista ihmisistä.

Mutta toki täällä on positiivisiakin ketjuja ja huumoria. Ja varmasti niitä ihan tervepäisiäkin ihmisiä.

Vierailija
90/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän yli kolmekymppinen mies, ja tulin katsomaan tätä palstaa ystävättäreni vinkin perusteella. Hän sanoi lukevansa tätä joskus, muttei koskaan kirjoittaneensa tänne.

Ensimmäisen kerran lueskelin tätä palstaa viime viikonloppuna, ja tänään tulin taas tutkailemaan. Olen järkyttynyt.

En tiedä, onko tämä jonkinlainen läpileikkaus suomalaisen naisen/äidin sielunelämästä, mutta ehkä joku voisi niinkin päätellä. Olen kauhistunut siitä vihan, kateuden ja katkeruuden määrästä, joka saa ilmeisesti lukemattomat naiset kirjoittamaan tänne todella negatiivisia kirjoituksia. Tasapainoisesti ja kiihkottomasti kirjoittavat ovat häviävän pieni vähemmistö. Haluaisin uskoa, että kyse on vain tästä palstasta eikä naisista/äideistä yleensä, mutta täällä on ilmeisesti niin paljon kirjoittajia eri puolilta Suomea, että tämä antaa jonkinlaisen (luotettavan?) likiarvon.

Seassa on tietysti paljon aivan perusinformaatioon kuuluvia kirjoituksia, kuten neuvon- ja avunpyyntöjä erilaisissa yhteiskunnassa elämiseen liittyvissä asioissa, sekä vinkkejä aivan perusarkeen, talouteen, verotukseen, lainajärjestelyihin yms.

Mutta päällimmäinen tunne on, että suomalaiset naiset/äidit ovat hyeenoja, jotka ovat valmiita hyökkäämään toistensa kimppuun täysin ilman provosointia. Myös muukalaisviha kammoksuttaa, oli kyse sitten oikeasti ulkomaalaisista tai vain "toisenlaisista" suomalaisista, so. ihmisistä, joilla on erilainen näkemys jostain asiasta.

Olen totta puhuen hieman pelästynyt. Olen monesti harkinnut avioliittoa ja perheen perustamista, mutta tämän palstan lukemisen perusteella en varmaan uskalla/halua ottaa sitä riskiä, että saisin jonkun keskimääräisen palstakirjoittelijan niskoilleni. Se on sääli; lienee pakko lähteä merta edemmäs kalaan.

mies vm. 79

Vierailija
91/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko Ahonen nostaa itsensä meidän yläpuolelle kuinkas muutenkaan.

"Meinasin kirjoittaa tähän, että en ole noita Vauva-vänkyröitä parempi ihminen. Tarkemmin asiaa ajatellen, se olisi kuitenkin turhaa vaatimattomuutta.

Olenhan minä."

Väittää vielä ettei ammattikirjoittana kommentoi vaikka käy täällä useamman kerran viikossa, veikkaanpa että käy päivittäin ja kirjoittaa päivittäin.

Tähän ketjuun voisi Marko Ahonen tehdä tunnustuksen. Perustakoon nikin nimellään niin katsotaan miten fiksuja hän tänne kirjoittelee.

Vierailija
92/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän idioottimaiseen palstaan. Minäkin olen kokoussa, vaikka en sitä kehtaa ääneen tunnustaa, saatikka julkisesti.

Tietäistte vaan, keitä kaikkia täällä pyörii.

Vierailija
93/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha jätkä. tekis jotain järkevää elämällään.

Mika

Olisi juuri niin markoahosmaisen itseironista...

Vierailija
94/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän yli kolmekymppinen mies, ja tulin katsomaan tätä palstaa ystävättäreni vinkin perusteella. ---

Olen totta puhuen hieman pelästynyt. Olen monesti harkinnut avioliittoa ja perheen perustamista, mutta tämän palstan lukemisen perusteella en varmaan uskalla/halua ottaa sitä riskiä, että saisin jonkun keskimääräisen palstakirjoittelijan niskoilleni. Se on sääli; lienee pakko lähteä merta edemmäs kalaan.

mies vm. 79

voi sua reppanaa: parempi tosiaan hakea se vaimo merten takaa. Suomalaisella naisella on pimeä puoli! MOT

Vierailija
95/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän yli kolmekymppinen mies, ja tulin katsomaan tätä palstaa ystävättäreni vinkin perusteella. Hän sanoi lukevansa tätä joskus, muttei koskaan kirjoittaneensa tänne.

Ja tänään tulin taas tutkailemaan.

mies vm. 79

Kaikkihan me vaan luetaan ja tutkaillaan, eikä meistä kukaan koskaan kirjoita tänne ;)

Vierailija
96/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin käyn täällä vain mielenkiinnon vuoksi pyörittelemässä silmiäni että kuinka kauhea nainen voi olla, ja vielä on kyse ÄITI-IHMISISTÄ!!!

ehkä joskus vain jotain FIKSUA kommentoin

Vierailija
97/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstaan, ainakin jos töissä on tylsää. Minua ei taas ole yhtään yllättänyt nämä negatiiviset asiat mihin täällä törmää. On virkistävää, että on edes yksi paikka, missä naisten todelliset ajatukset paljastuvat. Tällaisia ihmiset ja naiset ovat! Mistä niitä keskitysleirivartijoita yms. yms. sikiää heti jos tilaisuus tulee: tavallisista ihmisistä.

Suosittelen kyllä miehille palstaan tutustumista, saattaa olla avartavaa.

Vierailija
98/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sitä nyt sentään kannata yhdestä kattotuulettimesta yöuniaan menettää.

Tero

Vierailija
99/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin kolmekymppinen kaappisovinisti.

Haluaisin lämpimästi kiittää teitä kaikkia foorumin naisia!

Täällä käydessä melkein aina saa repeillä ääneen, sen verran kutkuttavaa on seurata millaisia pikku kullannuppuja naiset ovat kun ne meikit otetaan pois naamalta ja pääsee ihan omana aitona itsenään kertomaan omia mielipiteitään, anonyyminä toki, internetin puolelle. Vastaavaa kokoelmaa julmuutta, yksinkertaisuutta, kateutta ja ylimielisyyttä ei taida monesta paikasta saada kätevinä 10 minuutin annospaloina.

Jos minulla olisi valtaa yhtä paljon kuin voimaa säätäisin lain Suomalaisille miehillä: pakko lukea muutama minuutti vaikka puolivuosittain tätä foorumia. Tämä opettaisi miehiä, varsinkin hieman nuorempia yksilöitä, valtavasti. Olisi tärkeää että miehet hieman yrittäisivät paneutua naisten sielunelämään, mitä siellä nätin hymyn takana oikeasti mietitään ja miten käyttäydytään muita kanssaeläjiä kohtaan.

Hyvää loppukesää kaikille ja postausten täyttämää vuotta 2012, jatkakaa samaan malliin!

sinua naisen muodossa useamman kerran.

Olen täällä välillä kahdeksanlapsisen perheen lestaäiti, välillä moraaliton salarakas, välillä hullu shoppailuholisti, välillä ex-miehensä raiskaama yksinhuoltaja, välillä akateeminen ja paskantärkeä pikkurouva, välillä romanttinen naiivi sinkkunainen

MUTTA tosielämässä saatan olla kanssasi yhtäaikaa miesten saunassa ja työpaikallasi se hiljainen mies sieltä ATK-tuesta :D

Tavataan taas!

Vierailija
100/106 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole Tero...

niin päättelet?

Tero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi