Marko Ahonen varoittaa Vauva-lehden keskustelupalstasta :)
http://www.ksml.fi/uutiset/viihde/marko-ahonen-varoittaa-vauva-lehden-k…
Koukussa Vauva-lehden keskustelupalstaan: "Pakko tuijottaa, vaikka pahaa tekee"
Keskisuomalaisen tv-kriitikko Marko Ahonen tekee uusimmassa blogikirjoituksessaan yllättävän tunnustuksen: hän on koukussa Vauva-lehden keskustelupalstaan. Palsta on tunnettu siitä, että siellä aihe kuin aihe muuttuu nopeasti rajuksi riidaksi.
"Useimmat puheenaiheet eivät minua suoranaisesti edes asiatasolla kiinnosta. Mutta Vauva-palsta paljastaa täydellisesti ihmisten raadollisuuden ja sen, että monet meistä eivät edes halua tai yritä olla hyviä ihmisiä", Ahonen kirjoittaa.
Kriitikko neuvoo lukijoitaan olemaan menemättä palstalle, jos he eivät ole siellä vielä käyneet.
"Olkaa viisaampia kuin minä. Olen nyt vakavissani. Ihan totta."
Koko blogi:
http://www.ksml.fi/yhteiso/blogit/markolla/vauvassa-on-pahuutta/1231797
Kommentit (106)
Jos joku kertoo täydellisestä epäreiluudesta vaikka mummon suhteen, lasten mummo lyttää täysin toiset lapsenlapset, ei muista, ei hoida, jne.
toisille on loistava mummo.
aina löytyy joku joka lyttää ja kehuu sitä epäreiluutta. miten toinen on kade ja kaikki on sen takia ihan ok.
asiaan kuin asiaan löytyy joku inhottava kommentoija.
keskustelupalstassa, jos kaikki olisi kaikesta samaa mieltä????????
Kun kerran tosielämässäkin on näitä suosijoita ja suosittuja, miksei olisi netissäkin niitä, joiden mielestä se on ihan ok? Ja miksi he eivät saisi kirjoittaa tänne?
Eihän tätä palstaa kuulu ottaa tosissaan! Eikä täällä valtaosa todellakaan ole sairasta väkeä, niitä on ehkä muutama prosentti. Sen sijaan täällä provoillaan ja kärjistetään. Ja se taas ei kerro kirjoittajan henkisestä tasosta mitään, se on vain tämän palstan henki. Olen aika pettynyt Markon kyvyttömyyteen oivaltaa tämä. Luulin hänen huumorintajuaan kehittyneemmäksi.
Aika hauska muuten on myös tuo legendaarinen ja myyttinen av-mamma, joita todellisuudessa on palstan kirjoittajista pienenpieni vähemmistö. Täällähän käy niin paljon väkeä, että kaikki ikäluokat ja ammattiryhmät ovat varmasti edustettuina. Miehiä ehkä hieman vähemmän kuin naisia, mutta kyllä heitäkin on.
Paitsi ne, jotka kirjoittavat naisten ulkonäköä arvioiviin keskusteluihin: "Tykkään ylipainoisista naisista! Laihoista tykkäävät ovat homoja! t: mies". Näitä kirjoittavat nimittäin oikeasti ylipainoiset naiset itse.
Mikäs vajakki se siellä mölisee? Eikös av-mamman hienous ole just siinä, että kuka vaan voi olla av-mamma, koska av-mamma otsikon alle saa laitettua ihan mitä vaan, tietysti aina sellaista, mitä itsessä ei ole.
Eli himoimettäjän mielestä av-mamma ( joka on alkujaan haukkumasana, tosin moni sitä jo ylpeydellä itsestää käyttää) on rupuinen pulloäiti, pulloäidin mielestä av-mamma on tissi tiskissä ravintolassa lähes kouluikäistään imettävä jne.
Niin ja jos läskit kirjoittelee noita " tykkään ylipainoisista naisista"- juttuja, niin voisi todeta, että ihan samoin kirjoittelee lauta-naiset näitä " olen mies ja tykkään a-kupeista"- juttuja, tai kananpersetukkaiset niitä " mielestäni lyhyt tukka on seksikäs, olen mies"- juttuja. Eiks niin?
Koska eihän suomalainen mies voi tykätä kuin pitkätukkaisesta isotissisestä hoikasta blondista. Muu on valetta.
Mölinästä puheen ollen, taidat itse olla hieman yksinkertainen ja tosikkokin? Myönnä pois: killuvatko jalkojesi välissä kulkuset?
mieheni kulkuset meinaan.
Mutta katsos olen läski isotissinen ja pitkähiuksinen av-mamma, jota miehet piirittää ja monin tavoin kehuu, niin piti vähän näpäyttää lättätissiä siellä. Kyllä sutkin joku vielä huolii.
Mutta katsos olen läski isotissinen ja pitkähiuksinen av-mamma, jota miehet piirittää ja monin tavoin kehuu, niin piti vähän näpäyttää lättätissiä siellä. Kyllä sutkin joku vielä huolii.
mutta tuo tosikko luonne on jo vähän rasittava.
Opettele vaan hyväksymään kroppasi sellaisena kuin se on, niin ei tarvi joka kommentista provosoitua.
Kelpaat kyllä jopa läskeine ruhoinesi! Kai.
Puspus!
Mutta katsos olen läski isotissinen ja pitkähiuksinen av-mamma, jota miehet piirittää ja monin tavoin kehuu, niin piti vähän näpäyttää lättätissiä siellä. Kyllä sutkin joku vielä huolii.mutta tuo tosikko luonne on jo vähän rasittava.
Opettele vaan hyväksymään kroppasi sellaisena kuin se on, niin ei tarvi joka kommentista provosoitua.
Puspus!
Mä provosoiduin vain sun tyhmyydestäsi, en mistään muusta. Kuten jo epäilin, olet mölisevä vajakki, joka luulee ihan itse keksineensä, että hei, olenpas kekseliäs kun haukun läskejä! Jee! Taidan olla palstanero suorastaan.
Olet väsynyt luuseri.
Mutta katsos olen läski isotissinen ja pitkähiuksinen av-mamma, jota miehet piirittää ja monin tavoin kehuu, niin piti vähän näpäyttää lättätissiä siellä. Kyllä sutkin joku vielä huolii.mutta tuo tosikko luonne on jo vähän rasittava.
Puspus!
Mä provosoiduin vain sun tyhmyydestäsi, en mistään muusta. Kuten jo epäilin, olet mölisevä vajakki, joka luulee ihan itse keksineensä, että hei, olenpas kekseliäs kun haukun läskejä! Jee! Taidan olla palstanero suorastaan.
Olet väsynyt luuseri.
Olisko aika mennä nukkumaan, ehkä huomenna oivallat nämäkin tekstit uusin silmin...
Puspus!
Olet väsynyt luuseri.
Olisko aika mennä nukkumaan, ehkä huomenna oivallat nämäkin tekstit uusin silmin...
nukkumaanmenoaikasi. Ehkä huomenna keksit jonkin ihan oman ja hauskankin vitsin. Katsos kun paskoille jutuille ei naura kuin idiootit.
Niin ja jos läskit kirjoittelee noita " tykkään ylipainoisista naisista"- juttuja, niin voisi todeta, että ihan samoin kirjoittelee lauta-naiset näitä " olen mies ja tykkään a-kupeista"- juttuja, tai kananpersetukkaiset niitä " mielestäni lyhyt tukka on seksikäs, olen mies"- juttuja. Eiks niin?Koska eihän suomalainen mies voi tykätä kuin pitkätukkaisesta isotissisestä hoikasta blondista. Muu on valetta.
Ahonen voi hypätä pituutta, tällä palstalla kirjoittelee todellisia lahjakkuuksia mitä tulee niin verbaalisiin kykyihin kuin oivallukseen. Keskisuomalaisen kannattaisi ruveta jatkossa rekrytoimaan kolumnistinsa näiden kirjoittajien joukosta... ;)
Ja nartut älähtää. Taattua vauvafoorumia!
Hah, Tero on bustattu...
Tero on yksi parhaiten varjeltuja salaisuuksia koko Vauva-lehden historiassa...
Tämä nykyinen Tero on itse asiassa jo toinen Tero Vauva-palstalla. Ensimmäinen oli parempi.
Kriitikko/Toimittaja joka malttaisi olla kommentoimatta? en usko väittämää.
En usko minäkään.
Totta helevetissä sekin kirjoittaa täällä joskus jotakin. Mutta pitää sitä nyt sen verran kypärää kiillottaa, kun julkisesti tunnustaa vauvailevansa, että "luen mutta en sentään kirjoita".
Iltalehti ja suomi24 kyllä vetää pohjan tasossa.
Ihmeellistä todellakin, että naiseus itsessän pitäisi pitää joidenkin yksioikoisten ukkojen mielissä pyhmiyslatauksen.
Niin, raadollinen totuus paljastui: NAISET OVAT IHMISIÄ
kuka tekee tätä huumoria tänne. Puhutte naisten huumorista jota mies ei voi ymmärtää, mutta oikeasti tiedättekö kuinka moni provo ja synnytysräppi täälläkin on oikeasti miehen tekemä ;-)
kertoa kirjoittavansakin täällä. Toisin kuin esim. Katri Manninen, joka on reilusti omalla nimellään jopa kommentoinut *hattua nostan*, Ahonen sortuu latteaan "olen-koukussa-mutta-vain-lukija" -höperehtimiseen.
Kukaan, joka täällä aktiivisesti käy, ei ole kirjoittamatta edes joskus. Joka muuta väittää, valehtelee.
Itseasiassa ette naiset edes tiedä kuka tekee tätä huumoria tänne. Puhutte naisten huumorista jota mies ei voi ymmärtää, mutta oikeasti tiedättekö kuinka moni provo ja synnytysräppi täälläkin on oikeasti miehen tekemä ;-)
Mun mielestä on päivän selvää, että täällä kirjoittavat sekä miehet että naiset. Äitiys ei liity Vauva-palstalla käyntiin mitenkään.
tai siis hyväksyin hänen näkemyksensä siitäkin, että ketsuppia käyttävää haukutaan lyttyyn ja lopussa jopa huoritellaan.:)
Kritiikkiä esitän lähinnä sille, että Ahonen kuvittelee, etteivätkö palstan käyttäjät olisi kovin tietoisia palstan syvimmästä olemuksesta, provoilusta ja muusta asioiden kärjistymisestä. Näitä asioita on pohdittu ainakin "hämmentävimmät av:lta oppimasi asiat" -ketjussa.
kertoa kirjoittavansakin täällä. Toisin kuin esim. Katri Manninen, joka on reilusti omalla nimellään jopa kommentoinut *hattua nostan*, Ahonen sortuu latteaan "olen-koukussa-mutta-vain-lukija" -höperehtimiseen.
Kukaan, joka täällä aktiivisesti käy, ei ole kirjoittamatta edes joskus. Joka muuta väittää, valehtelee.
Se Ahosen "en varmana ole ikinä kirjoittanut" vakuuttelu oli lähinnä vain nolo.
Ja nartut älähtää. Taattua vauvafoorumia!
älähän jaksa!
t. humanistimies, vakipalstailija
Mölinästä puheen ollen, taidat itse olla hieman yksinkertainen ja tosikkokin? Myönnä pois: killuvatko jalkojesi välissä kulkuset?