Nettivaatekauppa zalando
Onko kukaan ostanut vaatteita zalando-nimisestä nettikaupasta? Toimiiko palautusoikeus eli saako rahat takaisin, jos tuote ei miellytä? Oletteko maksaneet tilauksen yhteydessä vai laskulla?
Kommentit (112)
Ite tilasin kans Zalandosta viime viikolla. Muutama päivä meni toimitukseen ja tuotteet vastasivat odotuksia. Jos joku ei ole huomannut, niin Zalandon alennuskoodilla saa 10% alennnusta [url="http://www.alennuskoodeja.fi/Zalando/"]Zalando alennuskoodi[/url] menee tuon saitin kautta
Aika hyvä paikka tosiaan tuo Zalando.
Toimii mutta huonosti kestää ja kestää ja/kun soitat asiakaspalveluun vastaa henkilö (huonosuomi) jonka kanssa kommunikointi kestää!!!
Hyvät Zalandon asiakkaat,
tavoitteemme Zalandolla on tehdä nettiostoksista mahdollisimman helppoa ja turvallista. Viime viikkojen aikana emme ole pystyneet pitämään lupaustamme. Olemme todella pahoillamme mahdollisesti aiheutuneesta turhautumisesta ja mielipahasta.
Teknisten ongelmien vuoksi palautettujen tilausten käsittely ja takaisinmaksut ovat viivästyneet. Olemme tietoisia siitä, että monet asiakkaamme odottavat yhä hyvitystään siitä huolimatta, että ovat jo useampaan kertaan olleet yhteydessä asiakaspalveluumme.
Suhtaudumme asiaan vakavasti ja teemme kaikkemme ratkaistaksemme ongelman mahdollisimman pian. Kaikki avoinna olevat maksut tullaan palauttamaan asiakkaillemme välittömästi tilanteen selvittyä.
Pyydämme asiakkailtamme kärsivällisyyttä sekä toivomme, että luottamuksenne Zalandoon verkkokauppana säilyy. Haluamme toivottaa teidät jatkossakin tervetulleiksi shoppailemaan Zalandolle.
Zalando-tiimi
www.zalando.fi
Tilasin pari viikkoa sitten muutaman vaatteen ja ne tulikin jo muutamassa päivässä.
Kaikki vaatteet menevät palautukseen,kokojen ja istuvuuden takia.
Kätevä kauppa tilata,mutta..se palautus ei ihan niin helppoa olekkaan.
Pakkasin kamat takas laatikkoon ja rupesin lukemaan palautusojeita ja kas kas..pitää mennä liikkeen sivuille ja siellä eritellä mitkä tuotteet haluaa palauttaa ja sit pitää ite tulostaa lappu sieltä paketin kylkeen,jotta sen pystyy palauttamaan.
No jos on tulostin itsellä niin ei kovin vaikeaa,mutta kun ei ole niin asiakaspalveluun pitää laittaa sähköpostia ja pyytää,että ne sieltä lähettää palautuslapun sinulle jne.
Laitoin viikko sitten sähköpostia,mutta ei ole vieläkään sieltä vastausta saati palautuslappua tullut.Laitoin jo toisen viestin,mut ei vastausta siihenkään. Ikävää kun laatikko pyörii kotona jaloissa ja saas nähdä milloin sieltä palautuslappu tulee. Toivottavasti ainakin ennen kuin palautusaika on ummessa.. Nyt ei auta kuin odottaa lappua,jotta saisin nuo vaatteet palautettua.
Mulla onnistui palauttaminen ihan hyvin ja suurin osa tilaamistani vaatteista oli aivan upeita. Rahatkin tulivat palautetuista tuotteista, tosin pienellä viiveellä. Tilaan kyllä jatkossakin täältä.
farkut 2 viikkoa sitten eikä niitä ole vieläkään muka saapunut zalandolle!! Tilasin niiden lisäksi muitakin vaatteita laskulla ja yli viikko sitten tilasin palautuslomakkeen, jota ei vieläkään ole tullut kotiin. Luulen, että yrittävät pimittää rahat, etten olisi palauttanut ko. tuotteita. Onneksi säilytin kuitin etteivät voi väittää etten olisi palauttanut farkkuja (tosin en ole vielä saanut palautettua muita tuotteita kun eivät ole voineet laittaa lomaketta postiin). Ei luulis siinä yli viikkoa kestävän. Zalando kyllä haiskahtaa ja pahasti.
Zalando firma on rekisteröity saksaan.Sen ei siis tarvi noudattaa suomen kuluttajasuojalakia!!
Ymmärrän, että kenkäkauppiailla on kova paine kirjoitella täällä "huonoja kokemuksia", mutta minulla niitä ei ainakaan ole. Suosittelen.
Palautus toimii nihkeästi. Palautin kaikki tilaamani mekot, eivät vastanneet odotuksia. Palautuslappu piti itse printata. Vaikka laitoin siihen tilinumeron, Zalandolta tiedusteltiin sitä ja muita tietojani, kuten tilausnumeroa, vielä sähköpostitse. Ei ehkä olisi pitänyt maksaa niin nopeasti, kun valitsin laskulla maksamisen, vaan odiottaa tuotetta ja katsoa tyydyttikö se. Sinänsä uskon kyllä, että ne rahat sieltä ennen pitkää tulevat.
No mutta montakohan näistä pökerryttävän positiivisista kokemuksista lähtee zalandon edustajan näppikseltä...
Ei kyllä kannata tilata myöskään Zalando loungesta. Tilasin marraskuun lopussa joululahjaksi kellon ja huivin eräästä kampanjasta. Tilauksessa oli lahjapaketin kuva ja teksti, jossa ilmoitettiin että lähetys ehtii ennen joulua perille. Toissapäivänä sitten huomasin vieraillessani sivustolla, että pakettia ei ole vielä edes postitettu. Laitoin sähköpostia Zalando Loungen asiakaspalveluun, josta vastattiin vain, että jokaisella kampanjalla on yksityinen toimitusaikataulunsa. Kysymykseeni en saanut vastausta, että tuleeko lähetys ennen joulua vai ei. Laitoin asiasta toisen sähköpostin, että onko ne tavarat siis tulossa jouluksi vai ei. Vastauksena tuli, että Zalando Loungella on ilo ilmoittaa, että tilaukseni on nyt pakattu, ja siirtyy postitukseen joskus muutaman päivän päästä...... Ei kyllä mahdu mun järkeeni, että millä tavalla on ilo ilmoittaa, että lähetys on nyt vasta pakattu, kun olen tehnyt tilauksen marraskuussa. Paketti ei enää millään ehdi saapua ennen jouluaattoa, että se siitä sitten. Ei tosiaankaan siis kannata tilata tuolta Loungesta mitään, ellei ole aikaa odotella paria kuukautta paketin saapumista.
Tilasin tänään sieltä vaatteita ja kenkiä. Valikoima musta tosi hyvä ja tarjoustuotteiden hinnat edullisia. Vaikka on siellä tosi kalliitakin vaatteita. Maksoin luottokortilla. Oletan, että palautus toimii, jos tarvetta on. Mutta annan kuulua täällä, jos ongelmia tulee!
Mie tilasin viimeviikolla melkein heti kun kuulin, että kauppa aukesi. Olin kyllä kuullut kaupasta jo aiemmin sveitsissä asuvilta ystäviltäni. Toimituksessa taisi mennä 5 arkipäivää. Tilasin sunnuntaina ja paketti oli perillä perjaintaina siwassa.
Maksoin kanssa luottokortilla ja kaikki tuli mitä tilasin. Paketin mukana tuli myös palautuslappu ja itse toimituspaketti on kätevä, kun siinä saa palautettua kaiken myös takaisin kun teippaa vaan itse uudelleen kiinni. Miun ei tosin tarvinnu palauttaa mitään, niin en osaa sanoo sen toimivuudesta. Sen verran googlasin kauppaa etukäteen, että on yksi Euroopan suurimmista ellei suurin, joten voisi kuvitella että asiat toimii niin kuin pitää. Ainakin itselleni jäi hyvä maku suuhun.
Tilasin n. 160 eurolla, maksoin ennakkoon tilisiirrolla ja maksettu summa on "hukkunut jonnekin". Nyt asiaa selvittää Zalandon "rahastonhoitaja" sekä oman pankkini virkailija. Että enpä suosittele..
Samoin kävi minulle. 100 euroa "katosi" jonnekin, vaikka omasta pankista sain tiedon, että raha on mennyt Zalandon tilille jo 12 päivää sitten. Asiakaspalvelussa ovat luvanneet monta kertaa selvittää asiaa, mutta mitään ei tapahdu. Täytynee ottaa poliisiin yhteyttä.
Tein viime viikolla ekan tilauksen, meni läpi ja tilausvahvistuskin tuli, mutta jälkikäteen tuli tyly viesti, että osa tilaamistani tuotteistani on loppu ja tilaus näiden osalta "peruutettu". Ei pahoitteluja, ei mitään. Koskaan ei minkään toisen postimyyntifirman kanssa ole käynyt näin.
Olen tilannut Zalandosta vaikka kuinka monesti. Ainoa mikä joskus tökkii on toimitusaika, se tahtoo usein viivästyä. Muuten toimii loistavasti! http://vaatekaappipursuaa.munblogi.com/2014/01/22/zalandolta-talvivaatteita/
Itse tilasin Zalandolta vaatteita, mutta kaikki lähtivät palautukseen. Lueskelin täältä, että osa on jättänyt sitten laskun maksamatta jos on palauttanut tuotteet, mutta Zalandon sivuilla lukee, että lasku pitäisi maksaa silti. Onko teille siis tullut jotain muistutuslaskuja, jos olette vain jättäneet laskun maksamatta? Ei yhtään kiinnosta maksaa laskua, kun tietää että rahojen perään joutuu kuitenkin soittelemaan..