Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on absoluuttisesti tyhmin asia jonka joku on sanonut

Vierailija
22.06.2024 |

Muistan kun 9 luokalla eräs luokkani poika ei tiennyt missä afrikka sijaitsee maantiedon tunnilla. 

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee 100000 uutta työpaikkaa.

Vierailija
2/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini väitti ihan tosissaan, että vain maalla asuvat voivat saada syövän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin jokin aika sitten eräälle akateemiselle ihmiselle että olen sairastunut parantumattomaan syöpään, ja hän toivotti pikaista paranemista.

Vierailija
4/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. luokkalainen kaverini kysyi silmät kirkkaina että eiks lapset oo paskasia kun ne syntyy.

Vierailija
5/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni luuli tosissaan vielä lukiossakin että joillakin ihmisillä on luonnostaan siniset hiukset

Vierailija
6/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee 100000 uutta työpaikkaa.

Tämä on jo meemi.  SDP viimeiset 20 vuotta.  

100 000 töpaikkaa..näin on jämpti

Vierailija
7/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö taas. Jos edes jokinlainen älykkyys on olemassa oppiminen on mahdollista. Oppimistaaidot taas useinkin periytyy vanhemmilta mutta ei nekään geeneissä.

Tää oli tänpäiväinen palstapläjäys,

Vierailija
8/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon

Vierailija
9/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin: "Koronavirus johtuu ilmastonmuutoksesta."

Vierailija
10/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua

Vierailija
11/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö taas. Jos edes jokinlainen älykkyys on olemassa oppiminen on mahdollista. Oppimistaaidot taas useinkin periytyy vanhemmilta mutta ei nekään geeneissä.

Vanhemmat ovat hyvin yksinkertaisia duunareita. Minua ei kiinnostanut nuorena ja peruskoulussa yhtään opiskella. Nykyään luen esimerkiksi iltalukemisena astrofysiikkaa lämpimikseni. Se on 100% asennoitumisesta kiinni, jos on muuten perusterve ja perusälykäs, että oppiiko ja ymmärtääkö lukemaansa. Aivot kehittyy 25-vuotiaaksi asti.

Vierailija
12/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni (synt. 1912) sanoi raiskatuksi joutuneesta ja siitä tahtomattaan raskaaksi tulleesta naisesta, että onpa kuitenkin nauttinut, kun on raskaaksi tullut. Ilmeisesti luuli aikansa sukupuolivalistuksen kasvattina, että naisen tulee nauttia tai peräti saada orgasmi, jotta voi tulla raskaaksi. Olin itse teini, ja muistan järkyttyneeni.

Myöhemmin olen lukenut, että orgasmin supistelu todellakin edesauttaa siittiöitä etenemään kohti kohtua, eli mummoni oli tavallaan jäljillä. Mutta totta kai mikä tahansa suojaamaton yhdyntä voi johtaa raskauteen.

Vierailija
13/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin jokin aika sitten eräälle akateemiselle ihmiselle että olen sairastunut parantumattomaan syöpään, ja hän toivotti pikaista paranemista.

Kyllä mun mielestä on kummallista, että ihmisillä tuntuu olevan aina vain käsitys, että AKATEEMISELLE henkilölle ei voi käydä ajatusvirheitä.

Vierailija
14/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoni (synt. 1912) sanoi raiskatuksi joutuneesta ja siitä tahtomattaan raskaaksi tulleesta naisesta, että onpa kuitenkin nauttinut, kun on raskaaksi tullut. Ilmeisesti luuli aikansa sukupuolivalistuksen kasvattina, että naisen tulee nauttia tai peräti saada orgasmi, jotta voi tulla raskaaksi. Olin itse teini, ja muistan järkyttyneeni.

Myöhemmin olen lukenut, että orgasmin supistelu todellakin edesauttaa siittiöitä etenemään kohti kohtua, eli mummoni oli tavallaan jäljillä. Mutta totta kai mikä tahansa suojaamaton yhdyntä voi johtaa raskauteen.

Voi hyvä Jumala... Mummosi ei varmasti tarkoittanut pahaa, vaan oli aikansa lapsi. Mutta kunpa ei olisi puhunut tuommoisia ääneen kellekään. Moni nainen, joista ei kukaan edes tiedä, on raiskattu.

Vierailija
15/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tukehtua kahviin kun kaveri oli käymässä, ja kysyi että "Miten sä uskallat lähteä sinne Kittilään sehän on venäjällä" :D

Vierailija
16/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä on kummallista, että ihmisillä tuntuu olevan aina vain käsitys, että AKATEEMISELLE henkilölle ei voi käydä ajatusvirheitä.

Minulla on sellainen käsitys ettei akateemisille muuta tulekaan kuin ajatusvirheitä.

Vierailija
17/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytaikaiseksi jäänyt miesystäväni oli sitä mieltä, että yksi lapsi ei muuttaisi vanhempiensa elämää millään tavalla. Kaksi tai useampi muuttaisi, mutta yksi ei.

Vierailija
18/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat ovat hyvin yksinkertaisia duunareita. Minua ei kiinnostanut nuorena ja peruskoulussa yhtään opiskella. Nykyään luen esimerkiksi iltalukemisena astrofysiikkaa lämpimikseni. Se on 100% asennoitumisesta kiinni, jos on muuten perusterve ja perusälykäs, että oppiiko ja ymmärtääkö lukemaansa. Aivot kehittyy 25-vuotiaaksi asti.

Mutta kyvyn opiskella olet kuitenkin perinyt jostain ja se nimenomaan on GEENEISSÄ. Vai tuliko telepatiana proffalta?

Vierailija
19/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut: euron "pensa"

Vierailija
20/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käsitän tämän lauseen siten, että vanhemmat voivat opettaa lapselleen hyvät opiskelutavat. Sehän ei liity geeneihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi