Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettivaatekauppa zalando

Vierailija
31.07.2012 |

Onko kukaan ostanut vaatteita zalando-nimisestä nettikaupasta? Toimiiko palautusoikeus eli saako rahat takaisin, jos tuote ei miellytä? Oletteko maksaneet tilauksen yhteydessä vai laskulla?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monta kertaa ja hyvin pelittää. Tilaan laskulla, enkä maksa laskua ennen kuin paketti on saapunut ja näen, onko palautettavaa. Viimeksi yhtä tilaamaani tuotetta ei tullut, vaan tilalla oli väärä tuote. Asiakaspalvelu oli erittäin ystävällistä ja pahoitteli puhelun aikana kolmeen kertaan tapahtunutta. Ainoa vaiva mikä minulle siitä koitui oli, että piti palauttaa tuo väärä tuote. Lupasivat hyvitykseksi -10% seuraavasta tilauksesta.

Vierailija
102/112 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin alle 100 euron tilauksen, maksoin luottokortilla.

Toimitus kesti ehkä hieman turhan pitkään, mutta tuotteet tulivat virheettömästi. Ne eivät kuitenkaan sopineet ja palautin ne, ja n. viikon kuluttua tuli sähköpostiin vahvistus, että tuotteet ovat palautuneet ja maksu palautetaan luottokortilleni. Pari päivää viestin saamisesta muistin tarkistaa luottokortin tapahtumat, ja maksu oli palautettu kortilleni.

Kaikki toimi kuten pitikin, toimitusaika on vain hieman pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandosta saa muuten Bonuswayn kautta 5% bonusta. Ja uudet käyttäjät 10€ liittymisbonuksen. www.bonusway.fi

Vierailija
104/112 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandon sijaan suosin nykyään Nellyä, parempia tarjouksia.

Vierailija
105/112 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että Bonuswayn kautta saa ostohyvitystä Zalandon(ja myös Nellyn) tilauksista.

www.bonusway.fi ja 10€ liittymisbonus uusille käyttäjille.

Vierailija
106/112 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandon miesten valikoimasta -10 % alennusta koodilla MENFASHBNZ

pitää ilmeisesti olla yli 75e tilaus.

Vierailija
107/112 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis paikka, ainoastaan Outletin puolelta joskus löytynyt ostettavaa.

Vierailija
108/112 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin saman takin kahdessa eri koossa, jotta voin kokeilla. Maksutavaksi valitsin laskun ja maksoin sillä sitten vain sen oikean kokoisen takin. Toisen laitoin takaisin ja täytin nettisivulla sähköisen palautusilmoituksen. Kaikki meni niin kuin pitikin näillä toimenpiteillä.

Vierailija
109/112 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut rahat takaus kaikista palautuksista mitä olen tehnyt Zalandolle. 

Joskus niiden toimitukset kestävät tosin turhan kauan. Joskin usein zalandolle löytyy hyviä alennuskoodeja joten tämä ei niinkään haittaa.

Niillä on usein 90 päivän palautusaika jolloin saat maksutta heittää vaatteet takas postiin.

Vierailija
110/112 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiihan se. Mutta on siinä hommaa kun ensin valkkaa ja tilaa. Sitten kantaa lodjun kotiinsa ja alkaa sovitella.

Suurin osa Zalandon kuteista on ylihintaisia rättejä, käsittämättömän ohutta kangasta ja ihan luokatonta työnjälkeä.

Tarjolla on myös selkeästi kakkoslaatua. Kai ne luottaa siihen, ettei asiakkaat viitsi palauttaa.

Jos tilaat 10 vaatetta, ehkä 2 on hyviä.

Kuvat on paljon parempia kuin vaate luonnossa.

Koot voi olla mitä sattuu.

Vierailija
111/112 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monta kertaa, hyvä kauppa.

Vierailija
112/112 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandossa alet alkaneet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi