Nettivaatekauppa zalando
Onko kukaan ostanut vaatteita zalando-nimisestä nettikaupasta? Toimiiko palautusoikeus eli saako rahat takaisin, jos tuote ei miellytä? Oletteko maksaneet tilauksen yhteydessä vai laskulla?
Kommentit (112)
Ei suosittlen! Tavarat ei täydellinen. ilmoitin mutta ei haluaa korvata. Sanoo vaan tilaa ja annetaan alennusta........
En suosittele kenellekkään!!Palautus rahat kestänyt tulla 2kk ja en usko, että tuleekaan enää. En tilaa ikinä enää mitään!pois koko kauppa suomesta!aaaarg ärsyttävä zalandoooo!!
En myöskään suosittele! Taravat tulivat nopeasti, mutta palauttaminen on hankalaa. Lisäksi jos on väärä koko, ei voi vaihtaa, vaan täytyy ensin perua kauppa (mutta kuitenkin maksaa se ja odottaa että saa rahat joskus takaisin) ja tilata uudestaan. Itse en onneksi maksanut palauttamaani tilausta. Kesti 2,5 kk, että sain ilmoituksen heiltä että tuote on palautunut. Olisin kyllä kypsynyt odottelemaan rahoja takaisin..
Huonoja puolia:
- ei saa valita toimituspaikkaa itse (kilpailijoilla näin voi tehdä)
- eivät toimita palautuslomaketta paketin mukana, täytyy tilata erikseen
- lähettävät paljon mainoksia, mutta tosi asiassa alennuskoodit on muilla sivuilla
Hyviä puolia:
+ asiakaspalvelu toimii ainakin spostitse hyvin ja melko nopeasti
+ laaja valikoima
[quote author="Vierailija" time="27.02.2013 klo 12:44"]
Huonoja puolia:
- ei saa valita toimituspaikkaa itse (kilpailijoilla näin voi tehdä)
- eivät toimita palautuslomaketta paketin mukana, täytyy tilata erikseen
- lähettävät paljon mainoksia, mutta tosi asiassa alennuskoodit on muilla sivuilla
Hyviä puolia:
+ asiakaspalvelu toimii ainakin spostitse hyvin ja melko nopeasti
+ laaja valikoima
[/quote]
Parempana kenkäkauppana pitäisin Heppoa (ennakkoluuloista poiketen nopea toimitus Postiin, tuote priimakunnossa, nopea ja ystävällinen aspa) ja huonompana taas Spartoota (eivät vastaa spostiin vaan täytyy käydä spartoon sivuilla lukemassa vastaus voihyväluoja). Zalandolta myös sain tuotteen, joka oli selvästi käynyt jo jollain toisella asiakkaalla. :/ Itsekin sen palautin vääränkokoisena.
En suosittele! Palautin tuotteen yli kk sitten, mutta viekäkään ei ole rahoja palautettu tililleni. Olen ollut s-postitse yhteydessä firmaan, mutta maksu ei vain näy heillä. Samoja kokemuksia tuntuu muillakin olevan. Onneksi kyse ei ole isosta summasta, mutta silti... Palautusta varten palautuslomake täytyy itse tulostaa netistä, ei tlule paketin mukana kuten muilla.
Miksette maksa laskulla?? Olen tilannut Zalandosta useamman kerran laskulla ilman mitään ongelmia. Jos palautan tuotteen, en vain maksa sitä ja siinäpä se.
En suosittele! Palautin takin ja sain odottaa rahoja takaisin puoli vuotta!!! Koska takki ei muka saapunut heille...noin vuoden päästä takista tuli ilmoitus että on saapunut heidän varastoonsa! huh huh. Oma siskoni tilasi kolme kertaa lapsillensa vaatteita ja sai aina miesten vaatteita, mutta ei niitä lasten?!
VAROITUS!
Hyvityksen saamine kestää tolkuttomasti.
Odotan tänään, 17.2. 2014 edelleen hyvitystä Zalandolle 4.12.2013 tekemästäni palautuksesta!
VAROITUS!
Hyvityksen saaminen kestää.
Odotan tänään, 17.2. 2014 edelleen hyvitystä Zalandolle 4.12.2013 tekemästäni palautuksesta!
Olen etsinyt mekkoa sukulaisen 70-v. juhliin. Zalandolla olisi kivan näköisiä mekkoja sopivaan hintaan, mutta noi mittatiedot. En haluaisi mitään kovin lyhyttä ja sivuilla ei ilmoiteta muuta kuin lyhyt, keskipitkä, pitkä. Keskimittainen kuulostaa hyvältä, mutta aika lyhyen näköisiä ovat kuvissa. Kurjaa jos kaikki mittatiedot täytyy erikseen kysyä asiakaspalvelusta.
Ite tilasin kans Zalandosta viime viikolla. Muutama päivä meni toimitukseen ja tuotteet vastasivat odotuksia. Jos joku ei ole huomannut, niin Zalandon alennuskoodilla saa 10% alennnusta http://www.alennuskoodeja.fi/Zalando/ kun menee tuon saitin kautta
Kannattaa muistaa hyödyntää Zalandon uusi alennuskoodi: http://www.alennuskoodi.com/s-1000097/zalando
Minä tilasin vähän reilu 200 euron laukun laskulla ja sain laukkuni viidessä arkipäivässä eli kun tilasin sunnuntaina niin laukku oli minulla jo seuraavana perjantaina. Pieni miikka siitä, että tosiaan tilausvahvistus kun saapui sähköpostiini, niin siinä luki, että lasku pitää maksaa 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, kun ymmärsin alunperin, että 30 päivää maksuaikaa, mutta onneksi lähetystä ei tarvinnut kysellä, kun tuli nopeasti. Arvelutti kovasti tilata eka kerran, mutta tämä meni aivan nappiin muuten, enkä halunnut palauttaa laukkua. Ihanan laukun odottamisessa kyllä viisikin päivää oli pitkä aika.
Kyllä ne rahat tulee takaisin ihan luvatusti jne. Ainut miinus on , että eivät hyväksy vielä verkkopankkimaksuja. Ehkä piankkoin nekin toivottavasti.
Tarjouskoodilla saa kivasti säästöä tuolta:
http://www.alennus-koodi.fi/alennuskoodi/zalando-fi/
(ainakin nyt oli 10% pois hinnasta etu tuolla)
Kyllä ne rahat tulee takaisin ihan luvatusti jne. Ainut miinus on , että eivät hyväksy vielä verkkopankkimaksuja. Ehkä piankkoin nekin toivottavasti. Tarjouskoodilla saa kivasti säästöä tuolta: <a href="http://www.alennus-koodi.fi/alennuskoodi/zalando-fi/" alt="http://www.alennus-koodi.fi/alennuskoodi/zalando-fi/">http://www.alennus-koodi.fi/alennuskoodi/zalando-fi/</a> (ainakin nyt oli 10% pois hinnasta etu tuolla)
Itse maksoin saamillani tiedoilla nettipankin kautta heidän tililleen, ja jo seuraavana päivänä sain kuittauksen rahojen saapumisesta heille ja tilauksen lähettämisestä. Ihan hyvin toimi sekin.
Viimeksi maksoin kortilla, ja oli ok.
Jäi eilen kirjoittamatta vielä se seikka, että vaikka sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa pyydettiin maksamaan lasku 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta niin kuitenkin paketin sisällä oli pakkauslista maksutietoineen ja siellä oli eräpäivä, joka oli 30 pv tilauksen tekemisestä, että lopuksi ihan luvattu maksuaika olisi ollut mahdollista hyödyntää, jos tarvetta. Mutta vähän sellaista ristiriitaa noissa tiedoissa kieltämättä. Aivan onnistunut kauppa!
Onkohan hinnat Zalandossa hieman yläkanttiin? Esim. http://www.vaivaton.com/product/2823-1-A2411A011707
En nyt tiedä mitä nuo kengät muuten maksaa mutta aika hintavalta vaikuttaa. Kauniit kyllä on...mutta ei näillä palkoilla :(
Olen tilanut 2 pari kengät,sain ihan eri koot mitä olen tilannut. Olen palautanut lähetys seuraava päivänä. Maksoin tilaus ennakolla luotokortilla.
Nyt on mennee melkein kuukausi, kuin tein palautus, mutta Zalando eikä palauttaa rahani. Soitamalla sain tiedot, että tavaraa ei tullut heille, vaikka minulla on Matkahuolto:sta asiapaperit että he sain lähetys 11.12.2012.
Tänään soitan heille kolmas kertaa,he hyväksyy että tein kaikki oikein ja minun vikani ei ole että he eivät saanut lähetys, lupavat että selvittää asia, mutta tällä hetkellä heillä on ruuhka, eli selvittävät joskus...,mutta tänään on 04.01.13, minun mielestä heillä oli tarpeksi aika.
Suosittelen ostaa Zalando:sta tavaraa vain laskulla, että pystytte tarkistaman ja hyväksemään mitä olette tilannut ja mitä todellisudessa tullee, ja sen jälkeen maksaa.
Se on paljon turvallisempi.
Yksi asia on vain, jos tilauksen summa yli 500 eur, sitten lasku kauppa ei onnistuu. Sitten pitää ottaa riski.