Onko Nanson vaatteet millaista kokoa?
Kokoni on joillain merkeillä S, joillain M. Onko Nanso pientä vai reilua kokoa? Paidoista lähinnä kyse.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Reilua kokoa ja varmaan nettisivuilta löytyy kokotaulukko,
Monesti on mennyt pieleen vaikka kokotaulukkoa katsookin. Olisikohan tuo S sitten hyvä vaikka haluankin hieman rennon istuvuuden.
38 on pienehkö mutta M isohko. On siellä sivuilla ne mitat.
Kaikkihan ne on, niin housut kuin hameetkin, ja etenkin yöpaidat.
Melko reilua kokoa. Nanson verkkokaupassa löytyy jokaisen vaatteen kohdalta sen mitat.
Minun mielestäni ne eivät kylläkään ole, vaikka moni täällä muuta väittää.
Laatu on priimaa. Sopiva koko löytyy. Sovita.
Vierailija kirjoitti:
Melko reilua kokoa. Nanson verkkokaupassa löytyy jokaisen vaatteen kohdalta sen mitat.
Näin Nanson vaatteen kokoa voi verrata omiin vaatteisiin. Tämä kertoo jopa paremmin vaatteen koon sopivuuden, kuin talukoissa kerrotut kehon mitat.
Vastaisinko tuohon kysymykseen kyllä vai ei
Onnetonta tää meillä nykyään on. Itse lankean samaan sanasoopailuun. Karseeta.
Mutta, että joku vielä kirjoittaakin noin mäntisti.
Me ollaan iha sekasi.
Onko sun nimi mikä?
😳😩
Mä käytän kokoa 40 ja M on sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni ne eivät kylläkään ole, vaikka moni täällä muuta väittää.
Joo, kyllä niissä on myös niukempia ja istuvampia malleja. Mutta niistä ilmoitetuista vaatteen mitoista sekin selviää.
Vierailija kirjoitti:
Mitat ovat ylimalkaiset. Monissa muissa verkkokaupoissa on mekon kaavakuva ja siihen merkitty hihan pituus, kainalon ja vyötärön ympärys ja mekon koko pituus. Nanso käskee itse mittaamaan ja vertaamaan. Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaisinko tuohon kysymykseen kyllä vai ei
Onnetonta tää meillä nykyään on. Itse lankean samaan sanasoopailuun. Karseeta.
Mutta, että joku vielä kirjoittaakin noin mäntisti.
Me ollaan iha sekasi.Onko sun nimi mikä?
😳😩
Kysymykseen millainen koko voi vastata vaikkapa pientä tai reilua, kuten moni vastasikin. Melkoinen torspo saa olla jos ei osaa vastata kuin kyllä tai ei.
Erikoistuneet ryhisten tunikoihin. Eli laardia pitää mahtua sinne kankaan sisään kunnolla.
Ainakin teepparit oli suht kittanoita, ei ainakaan reilun tuntuisia. Mekoista ei ole tietoa kun en ole kokeillut.
Reilua kokoa ja varmaan nettisivuilta löytyy kokotaulukko,