Mies haluaa että otan suihin mutta ei suostu nuolemaan minua.
Onko tämä teidän mielestä oikein? Ollaan oltu yhdessä 8 kk, minä annan hänelle suuseksiä, mutta näin ei tapahdu toisinpäin. Hän ei siis oo kertaakaan nuollu mua mut mä olen toistuvasti ottanut häneltä suihin :(.
Mua on alkanu tämä tilanne häiritsemään. Olen sanonut suoraan, että voisi muakin nuolla, kun minäkin kerran hänen kalunsa otan suuhuni (ei sillä, ettenkö haluaisi ottaa, mutta kyllä hänkin voisi minulle suuseksiä antaa).
Olen siis todellakin puhtaudesta huolen pitävä ihminen, tuntuu että häntä vain ällöttää nuoleminen. Miksi hän ajattelee, että kalun suuhun ottaminen olisi jotenkin vähemmän ällöttävää?
Kommentit (95)
itselle ei heru samat nautinnot. Käskisin suksia helvettiin jos en saa samoja tyydytyksiä, minun pitäisi jäädä vähemmälle.
Se oli ennen mua saman naisen kanssa yli 15 v. Jos ei ole ikinä tottunut nuolemaan? Voikohan olla miehiä, jotka ei oo ikinä nuollu naista vaikka ovat olleet pitkässä parisuhteessa?
Joka tapauksessa, mun mielestä tuo on epäreilua ja pitää varmaan mennä suihinottolakkoon kunnes itse saan nuolemista :).
Onko teitä muita, joita teidän mies ei suostu nuolemaan?
Ja olen siis todellakin ottanut useasti asian puheeksi.
Suihin minulta vaikka minä nuolisin mutta ei halua sitäkään. Sanoo että se on teinien hommaa , otti kyllä jokus aiemmin mutta ei sitä kiinosta seksikään enää. 7 v oltu yhdessä ja 1 lapsi. Viimeksi olen harrastanut seksiä 2011 joulukuussa
Siis ketjun naisten kommentit.
Aikaisemmin täällä käsitellyissä suihinottoketjuissa mammat vakuuttavat kuorossa että munan suuhun laittaminen on ällöä ja inhottavaa mutta miehen pitäisi silti nuolla.
Nyt kun asetelmat ovat kääntyneet niin miestä haukutaan heti homoksi :D
Onko naisetkin, jotka eivät ota suihin automaattisesti lesboja?
hassuja olette...
Ehkä tuo kertoo jotain siitä miehestä ylipäänsä tulevaisuutta ajatellen, siis että odottaako, että hän saa vaan nauttia elostaan ilman velvollisuuksia.
Olis kiva tietää, miksi herra on pitkästä suhteestaan eronnut.
Tuntuu, ettei kotitöissäkään voi auttaa (siis ei asuta yhdessä, mutta mä asutan omakotitaloa tällä hetkellä yksin lasten kanssa, ja siinä on aika iso puutarha, eikä tätäkään nurtsia esim. oo kertaakaan ehdottanu leikkaavansa. Siis olisi ihan kiva jos osaisi itse ehdottaa jossain jutussa, vaikka tossa nurmikon leikkaamisessa nyt esimerkkinä, auttavansa naista, mutta ei... Myöskään tiskaamisessa tai muissa hommissa ei auta. Entinen mies oli just tollanen ettei auttanut missään ja sellasta en tosiaankaan halua...
Pitäiskö heivata se vaan menemään nyt hyvän sään aikana...
että minä kyllä ihan mielelläni otan mieheltä suihin, mutta on se nyt oikeasti hieman epätasainen/epäreilu asetelma, jos mies ei KERTAAKAAN koko kahdeksan kk suhteemme aikana ole nuollut minua. Kyllä minäkin silläkin tavalla nautintoa haluaisin, ihan samoin kuin hänkin.
Ap
Jos toinen ei seksissä kerta kaikkiaan halua tehdä jotain, eikö se ole OK? Ja jos toinen tykkää antaa suuseksiä, missä ongelma muka on?
Haluat jotain, mutta toinen ei halua - niinpä kiristät kieltämällä toiselta jutun, joka ei ole sulle merkittävä?
En tajua...mun mielestäni seksi ei saa olla pakottamista tai kiristämistä.
Saan orgasmin lähes pelkästään sormetuksen ja kieletyksen yhteistoiminnasta. En olisi valmis tyytymään puutteelliseen seksielämään.
vaatia mieheltä myös sellaista, mitä minä haluan?
Tällä hetkellä en koe seksielämäämme tyydyttäväksi, ja olen melko varma, että hänkin olisi hyvin pettynyt, jos ei suuseksiä saisi.
Sittenhän meillä olisi tasaväkisempi tilanne, kun kumpikaan ei saisi.
Jos toinen ei seksissä kerta kaikkiaan halua tehdä jotain, eikö se ole OK? Ja jos toinen tykkää antaa suuseksiä, missä ongelma muka on?
Haluat jotain, mutta toinen ei halua - niinpä kiristät kieltämällä toiselta jutun, joka ei ole sulle merkittävä?
En tajua...mun mielestäni seksi ei saa olla pakottamista tai kiristämistä.
Vertaa:
Nainen ei halua antaa suuseksiä - se on ok
Mies ei halua antaa suuseksiä - se ei ole ok
Nainen ei halua anaaliseksiä - se on ok
Mies haluaa anaaliseksiä - se ei ole ok
Nainen tykkää masturboinnista - se on ok
Mies tykkää masturboinnista - se ei ole ok (käy naisen itsetunnon päälle)
yms yms
Mutta miksei mulla ole oikeutta vaatia mieheltä myös sellaista, mitä minä haluan?
Sittenhän meillä olisi tasaväkisempi tilanne, kun kumpikaan ei saisi.
Onko parisuhteessa ylipäätään oikeus vaatia, mitä haluaa ja kiristää, jos ei haluamaansa saa? Onko tasa-arvo siis sitä, että jos en itse saa jotain, ei toinenkaan saa mitään?
Pyytää ja toivoa voi, ja on kohtuullista odottaa, että puoliso haluaa tuottaa toiselle mielihyvää, mutta voiko seksissä vaatia?
Mulla ex tuon kaltainen. Ei huomioinut mua / mun tarpeita / nautinota seksissä ollenkaan.
Seuraavalta mieheltä edellytän toisenlaista otetta.
Päinvastoin, oon niin joustava ollut. En ole tosiaan KOSKAAN sanonut, että en ota suihin, kun et säkään mua nuole...Toistaiseksi siis en ole sanonut. Mutta alkaa vähän keinot käydä vähiin. Sitten mies ei edes selitä, miksei halua ottaa suihin.
Mulla tässä se hyväksikäytetyn olo on, kun kalua ollaan koko ajan työntämässä suuhun ja sitten ollaan niin pettyneitä jos mä en kertakaikkiaan jaksa/halua suihin ottaa.
Kyllä elät jollain toisella vuosisadalla, jos ajatuksesi on, että naisen täytyy kaikkeen suostua mutta on ihan fine ettei mies tyydytä naista.
Toisaalta tykkäänkin miehestä, eli en ihan heti olisi häntä jättämässäkään.
Tässä nyt yritän pähkäillä, et kertooko tää jotain muutakin siitä miehestä. Siis että tulisko meidän suhde oleen sellanen että mun oletetaan aina tekevän kaiken ja hän on vain saavana osapuolena vähän joka asiassa.
Ap
seksin pitäisi kumpaankin suuntaan toimia, ymmärrän täysin ap:n ärtymyksen. Itse en ihan kauheasti välitä suihin ottamisesta mutta silti annan miehelle suuseksiä koska hän tykkää. Ja antaa minulle todella hyvää suuseksiä.
mua seksissä, valitettavasti. Jos en ole yhdynnässä saanut orgasmia, ei se ole miestä oma-aloitteisesti kiinnostanut. Siis ei ole halunnut hoidella mua loppuun asti, vaan on ihan tyytyväinen, kun itse on saanut :(. Siitä tulee just sellanen hyväksikäytetty fiilis vähän. Mä kyllä oon halunnut varmistaa, että toinen saa kyllä.
Kai se sit tosiaan kertoo siitä miehestä jotain ylipäänsä. Surullista. Jotenkin kuitenkin olin tykännytkin siitä.
Sitten hänen kanssaan en oo saanut oikeastaan kertaakaan vielä ihan vaan yhdynnässä, ilman mitään sormeilua, orgasmia. Sormeilemalla hänen kanssaan saan kyllä. Ihmetyttää, kun ex-miesten kanssa sain helposti yhdynnässä...
Mitähän toi kertoo, et aikaisemmin oon saanu yhdynnän aikana orgasmin muiden miesten kanssa mut tämän kanssa en?
Alitajuista jännittämistä, en voi kunnolla heittäytyä seksiin hänen kanssaan? Voisko johtua siitä, et musta tuntuu, et hän pitää naisen alapäätä jotenkin likaisena?
En ole tosiaan KOSKAAN sanonut, että en ota suihin, kun et säkään mua nuole...Toistaiseksi siis en ole sanonut. Mutta alkaa vähän keinot käydä vähiin.
Kyllä elät jollain toisella vuosisadalla, jos ajatuksesi on, että naisen täytyy kaikkeen suostua mutta on ihan fine ettei mies tyydytä naista.
Tässä nyt yritän pähkäillä, et kertooko tää jotain muutakin siitä miehestä. Siis että tulisko meidän suhde oleen sellanen että mun oletetaan aina tekevän kaiken ja hän on vain saavana osapuolena vähän joka asiassa.
Mutta mietit kuitenkin kiristämistä?
En ole sanonut, että naisen pitää kaikkeen suostua, mutta miehen ei tartte tehdä mitään. Sanoinpa vain, että mielestäni seksiin ei kuulu vaatiminen tai pakottaminen. Ja on itsestään selvää, että molempien tulisi pyrkiä tuottamaan toiselle mielihyvää.
Kyse ei siis ollutkaan siitä, ettei mies suostu johonkin, vaan sitä, että olet ylipäätään tyytymätön mieheen. No, aika harva asia muuttuu vaatimalla, jos toinen ei joko näe ongelmaa tai hällä ei ole motivaatiota muuttaa käytöstään. Oisko reilua, että kertoisit miehellesi, miten asiat koet? Mies voi vähän ihmetellä, jos nainen miettii suhteen tulevaisuutta vain siksi, ettei mies suostu nuolemaan...
Seksin pitäisi olla suhteessa yhdistävä tekijä, ei taistelukenttä.
ehkä se pelkää omaa äitiään, ei uskalla ottaa oraalikontaktia pimppiin? Oikeasti jotain varhaista neuroottista pohjaa tommosella on.
Ota asia puheeksi.
Että pitäisin siitä, että hän nuolisi.
En toki mieti suhteen tulevaisuutta siksi, ettei mies nuole :). Mutta pistäähän se miettimään, että kun ei halua mulle tehdä sellaista, mistä oikeasti tykkäisin, ja eihän sen nuolemisen oikeasti pitäisi ällöttävämpää olla kuin suihin ottaminenkaan on, niin tekisikö mitään arkisempiakaan asioita sitten...Musta on vaan jotenkin loukkaavaa, että hänen mielestään miehen kulli on niin puhdas ja naisen alapääkö sitten ei???Ja mun alapää on oikeasti ihan normaalin siisti ja pidän hygieniasta huolta :).
Kun nyt jo on merkkejä siitä, että ei oma-aloitteisesti missään kotihommissakaan auta, niin tuli vaan mieleen, että korreloiko tämä seksissä ei-millään-tavalla-miellyttämisen-halu omatoimisesti siihen, että tämä yksilö on sitten saamaton, laiska, haluamaton osallistumaan yhteiseen arkeen muutenkin...
Voi kun pääsis jutskaamaan ex-vaimon kanssa :).
Ap
Vaikuttaa että miehesi ei oikein osaa ottaa sinua huomioon - ei makuuhuoneessa eikä kotitöissä. Ainoa keino auttaa asiaa on puhua siitä miehelle eikä vain toivoa että hän muuttuisi tai ymmärtäisi itsestään jotenkin muuttaa tapansa.
Ei kannata puhua syyttävästi vaan kannustavasti. " Minusta olisi mukavaa jos minua joskus autettaisiin nurmikonleikkuussa" jne. Jos mies ei tajua vihjeitä niin sitten voit ihan suoraan pyytää auttamaan. Seksiasioista ei kannata puhua vain sängyssä vaan nimenomaan jos haluat puhua niin ettet vaikuta syyttävältä niin ota asia puheeksi ihan päivänvalossa ja tietysti selvinpäin. Jos aikuinen mies ei siihen pysty kannattaa miettiä mikä miehellä on vialla.
Seksi ei ole vain fyysistä suorittamista ja orgasmin hakemista vaan nimenomaan henkistä yhteyttä. Vaikuttaa kuitenkin ettei miehesi osaa täyttää tarpeitasi henkisellä eikä fyysisellä tasolla. Keskustelkaa, puhukaa!
Jos ei pillu maistu, niin ei imetä munaakaan. Ihmettelen vain miehiä, jotka eivät halua nuolla... esim. omalla miehellä seisoo kuin rautakanki, kun nuolee. Pitää nuolemista erittäin kiihottavana. Veikkaan, että miesystäväsi on homo tai ainakin kaapissa oleva.