Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sain eilen aivan uskomattoman

Vierailija
17.01.2015 |

Ihanan orgasmin peppuseksistä! Siis aivan erillaisen kuin normissa pillupanossa. Jotain aivan uskomatonta. Kannattaa kokeilla muidenkin! Suosittelen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep sama homma, nykynen muija ja entisetkin muijat on jokanen tykännyt aivan älyttömästi kun oon peppuun heitä pannut. Antakaa ihmeessä mimmit miestenne nauttia siitä aarteesta! ...jos se sattuu liikaa, niin sillon se tehdään väärin.

Vierailija
2/32 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:46"]miehelläni on liian suuri peppuseksiin, haluaisin kyllä mutta kun tulee verta ja paskaa ni ei viiti.
[/quote]

Laittakaa kunnolla liukastetta niin ei tuu verta. Ja lämmittelyt tietenki! Rohkeasti vaan. Ei ole liian suurta munaa kellään siihen hommaan. Mekin ostimme liukkarin ihan sitä varten vaan. Ja hyvin toimii.
Kuivilleen jos vedätte niin varmasti koskee ja vuotaa.. Mutta kunnon liukaste on kaiken a ja o !
[/quote]

Anteeksi nyt, jos puutun tuohon kaikentietävään asenteeseen, mutta kyllä penis voi olla aivan helpostikin liian iso perseeseen. Ja toisekseen, jos perseessä on jotain kroonisia haavoja, arpia tahi pukamia, verta voi vuotaa vaikka kilosta liukkaria huolimatta. Lisäksi se tärkein asia suhtautumisessa ahteriin tapahtuvaan penetraatioon: toiset siitä pitävät, antaa heidän pitää, toiset eivät siitä pidä, annetaan heidän olla pitämättä. Puuha ei sovi kaikille fysiologisestikaan ja jos jollekin aiheuttaa kipua tai liikaa epämukavuutta, ei kukaan toinen ole oikeutettu väittämään ettei näin ole. Asia on täysin sama kuin minä väittäisin, että kaikkia naisia voi fistata ja se tuntuu ihan jokaisen mielestä vain ja ainoastaan hyvältä tai sitten se tehdään väärin. Ja näinhän se asia ei tietenkään ole. Itse nautin nyrkistä pillussani, upeimmat orkut ikinä. Mutta joku toinen voi tuntea liikaa kipua tai epämukavuutta. En ehkä silloin ala kuitenkaan selvittämään mistään liukkarin lisäämisestä siinä vaiheessa.

N32v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:18"]

Ihanan orgasmin peppuseksistä! Siis aivan erillaisen kuin normissa pillupanossa. Jotain aivan uskomatonta. Kannattaa kokeilla muidenkin! Suosittelen.

[/quote]

Tottakai peräaukko on miehestä parempi tiukkuuden takia ja orgasmit sen mukaisia.

Vierailija
4/32 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luette AP:n aloituksen tarkkaan, kyseessä on bi-miehen kirjoitus. Kuvauksen pimppi ja pe..e eivät kuulu samalle henkilölle.

Vierailija
5/32 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:18"]

[/quote]

Kai sä nyt sait ku ei sulla pillua ole. Mene Pertti hoitoon, ei perseeseen ottaminen ole tervettä vaikka se tuntuiski paremmalta kuin pillu kullisi ympärillä. Homo olet hyi helvetti. Pikkuinka

Vierailija
6/32 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä maksaako vaivaa edes osallistua ja kysyä kun nämä peppu-keskustelut menee yleensä aina niin epäasialliseksi urpoiluksi kuten jo tässäkin ketjussa on nähty. Kysynpä nyt kuitenkin kun alistamisen ja peppuseksin yhteys yleensä aina nousee jossain kohtaa esille niin ihan mielenkiinnosta, miksi se tuntuu alistavalta? Onko siihen sitten ollut painostusta, johtuuko valitusta asennosta vai mielikuvasta? Meillä harrastetaan kyllä molempia, peppua ja alistamista, mutta ei ne mitenkään käsikädessä kulje. Myös peppuseksin aikana alistaminen on tullut muista asioista kuin siitä, mikä reikä on käytössä ja yhtä usein se on ollut osa myös hellempää rakastelua. N27

Vierailija
7/32 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE tuntuu alistavalta, koska siihen joutuu alistumaan miehen takia. Siinä se.

Vierailija
8/32 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen heti kokeilemaan! Kysyn naapurin mummoa parikseni. Lentääkö mällini syvemmälle kuin pillupanossa vai miten on erilainen origami?

Vierailija
9/32 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa. Se tekee lähinnä kipeää.

Vierailija
10/32 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas nyt aamun ratoksi jutun keksit :-DD

Vierailija
11/32 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Mulla on pillussa sisäänkäynti ja perseessä uloskäynti, en tiiä sun anatomiasta.

Vierailija
12/32 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämaan tietäjät tietävät Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta. Näin meillä Babyloniassa. Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa. On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.

Vierailija
13/32 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kokeile enää, tulee niin alistettu fiilis etten tykkää ja enkä nauti

Vierailija
14/32 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:09"]

[/quote]

Eihän se varmaan kaikille sovikaan.

Vierailija
15/32 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:09"]

[/quote]

Eihän se varmaan kaikille sovikaan.

[/quote]

niin mä nyt kerroin oman kokemuksen aiheesta kun kerta ap suositteli kokeilemaan

Vierailija
16/32 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh, minä sain myös eilen peppuun ja ihanan orgasmin. Se on ihanaa, välillä.

Vierailija
17/32 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan mies joka on päässyt polkasemaan peppuun.

Vierailija
18/32 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseorgasmi...?

Vierailija
19/32 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:26"]

Perseorgasmi...?

[/quote]

Kyllä, niitä origameja on monia erilaisia.

Vierailija
20/32 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Mä oon "tuhannen kamelin yksilö"!!!