Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa että otan suihin mutta ei suostu nuolemaan minua.

Vierailija
31.07.2012 |

Onko tämä teidän mielestä oikein? Ollaan oltu yhdessä 8 kk, minä annan hänelle suuseksiä, mutta näin ei tapahdu toisinpäin. Hän ei siis oo kertaakaan nuollu mua mut mä olen toistuvasti ottanut häneltä suihin :(.

Mua on alkanu tämä tilanne häiritsemään. Olen sanonut suoraan, että voisi muakin nuolla, kun minäkin kerran hänen kalunsa otan suuhuni (ei sillä, ettenkö haluaisi ottaa, mutta kyllä hänkin voisi minulle suuseksiä antaa).

Olen siis todellakin puhtaudesta huolen pitävä ihminen, tuntuu että häntä vain ällöttää nuoleminen. Miksi hän ajattelee, että kalun suuhun ottaminen olisi jotenkin vähemmän ällöttävää?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 12:07"]Mä nuolen aina pillun ja oikein kunnolla. Maistuisi kyllä nytkin.

t. m-50
[/quote]
Ala tulla sitten tänne ja sassiin ;)

Vierailija
62/95 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään nuole, kun pidän niitä nesteitä ällöttävinä. Sormilla sitten hoitelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 12:07"]Mä nuolen aina pillun ja oikein kunnolla. Maistuisi kyllä nytkin. t. m-50 [/quote] Ala tulla sitten tänne ja sassiin ;)

[/quote]

Saisiko osoitteen, kiitos.

t. m-50

Vierailija
64/95 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 11:04"]

Kun nyt jo on merkkejä siitä, että ei oma-aloitteisesti missään kotihommissakaan auta, niin tuli vaan mieleen, että korreloiko tämä seksissä ei-millään-tavalla-miellyttämisen-halu omatoimisesti siihen, että tämä yksilö on sitten saamaton, laiska, haluamaton osallistumaan yhteiseen arkeen muutenkin...

Ap

Miksi ruohonleikkuu on miehen työ? Onko ruoanlaitto ja pyykinpesu sitten naisten töitä vai kuuluuko ne niihin "yhteisiin töihin"?

Miten voisi olla toisen huomioon ottava jossain asiassa ja jossain toisessa ei? Eri asia jos ei joskus huomaa auttaa jossain kuin ettei koskaan auta omatoimisesti. Jos haluaa olla toiselle huomaavainen ja hellä kaikilla tasoilla, niin eikö ruohonleikkuu ole aika pieni homma tehtäväksi? Sehän on vielä monessa perheessä 'miehen työ'. Voisi tehdä noita miehen töitä makuuhuoneessakin...

Vierailija
65/95 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 09:58"]

itselle ei heru samat nautinnot. Käskisin suksia helvettiin jos en saa samoja tyydytyksiä, minun pitäisi jäädä vähemmälle.

[/quote]

Voin vain kuvitella mikä meteli nousisi jos mies käskisi vaimon helvettiin puuttuvien suihiottojen vuoksi.

On tuo minustakin epäreilua - ihan molemmin päin ajateltuna, mutta en noin pienen asian vuoksi ole omaa vaimoa viitsinyt ulos heittää, vaikka itse "joudunkin" nuolemaan. Pitäisikö repäistä?

Vierailija
66/95 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 10:05"]

Ehkä tuo kertoo jotain siitä miehestä ylipäänsä tulevaisuutta ajatellen, siis että odottaako, että hän saa vaan nauttia elostaan ilman velvollisuuksia.

Olis kiva tietää, miksi herra on pitkästä suhteestaan eronnut.

Tuntuu, ettei kotitöissäkään voi auttaa (siis ei asuta yhdessä, mutta mä asutan omakotitaloa tällä hetkellä yksin lasten kanssa, ja siinä on aika iso puutarha, eikä tätäkään nurtsia esim. oo kertaakaan ehdottanu leikkaavansa. Siis olisi ihan kiva jos osaisi itse ehdottaa jossain jutussa, vaikka tossa nurmikon leikkaamisessa nyt esimerkkinä, auttavansa naista, mutta ei... Myöskään tiskaamisessa tai muissa hommissa ei auta. Entinen mies oli just tollanen ettei auttanut missään ja sellasta en tosiaankaan halua...

Pitäiskö heivata se vaan menemään nyt hyvän sään aikana...

[/quote]

No oletko pyytänyt apua ruohonleikkaukseen? Katsos kun toiset myös ajattelevat, että aikuinen osaa pyytää apua, jos sitä tarvitsee. Ja on myös naisia, jotka loukkaantuisivat apuehdotuksesta, koska "kyllä sen osaa nainenkin tehdä".

Minkälaista apua sinä olet tarjonnut miehen asunnolla? Pyykinpesua, seinien maalausta yms?

Vierailija
67/95 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 09:58"]

itselle ei heru samat nautinnot. Käskisin suksia helvettiin jos en saa samoja tyydytyksiä, minun pitäisi jäädä vähemmälle.

[/quote]

Voin vain kuvitella mikä meteli nousisi jos mies käskisi vaimon helvettiin puuttuvien suihiottojen vuoksi.

On tuo minustakin epäreilua - ihan molemmin päin ajateltuna, mutta en noin pienen asian vuoksi ole omaa vaimoa viitsinyt ulos heittää, vaikka itse "joudunkin" nuolemaan. Pitäisikö repäistä?
[/quote]
Suihinotto molemminpuolin ja sillä sipuli! Tai muuten salasuihinottaja kehiin!!!! T' Nainen 35v

Vierailija
68/95 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon tehnyt miehille selväksi, että vähintään kuusysi. En rupea polvilleen tai muuten vieressä tikkaria, on sen verran hölmöä. Kunnon mies viihtyy kuusysissä ja sillä siisti.

Vierailija
69/95 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:05"]

Ite oon tehnyt miehille selväksi, että vähintään kuusysi. En rupea polvilleen tai muuten vieressä tikkaria, on sen verran hölmöä. Kunnon mies viihtyy kuusysissä ja sillä siisti.

[/quote]

Samaa mieltä. Mikä sen parempaa kuin märkä pillu naamalla.

t. m-50

Vierailija
70/95 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:28"]Tämmöstä tää on :/
Itse olen entisissä pitkissä suhteissani saanu Suuseksiä ja paljon ;) mielestäni Suuseksi molemminpuolin kuuluu Parisuhteen Seksiin ja on Supertaivaallista ♡ Mutta! ,nyt olen suhteessa, missä Mies EI nuole lainkaan,muuten Seksi on hyvää ja itse otan häneltä kyllä suihin...joten Asia todellakin vaivaa minua! En missään nimessä aio vuosia olla suhteessa, missä en saa Suuseksiä, se on varma, mutta koska Rakastan Miestäni ja Hän minua, niin suoraan kait tässä on sanottava, ellei tilanne muutu. Olen kyllä vihjaillut ja kyselly hiukan kautta rantain ja sen sain jo selville, ettei Hän ole sitä juuri ed suhteissaan tehnyt...mutta miksi ei? Arkaileeko, ettei uskalla vai iljettääkö häntä ylipäätään koko juttu/ ajatus nuolemisesta?? En tiedä, mutta minua alkaa pikkuhiljaa nyppii, koska tiedän pimppani olevan Herkullinen! Joten siinä ei ainakaan syy ole! Huh :( Yli Kolmekymppisiä ollaan ja tämä on ensimmäinen Seksin suhteen puutteellinen Suhteeni.

[/quote]
pimpula siis miehen naamaan tiukasti kiinni, hukkukoon siihen ;)

Vierailija
71/95 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 09:58"] itselle ei heru samat nautinnot. Käskisin suksia helvettiin jos en saa samoja tyydytyksiä, minun pitäisi jäädä vähemmälle.

[/quote] Voin vain kuvitella mikä meteli nousisi jos mies käskisi vaimon helvettiin puuttuvien suihiottojen vuoksi. On tuo minustakin epäreilua - ihan molemmin päin ajateltuna, mutta en noin pienen asian vuoksi ole omaa vaimoa viitsinyt ulos heittää, vaikka itse "joudunkin" nuolemaan. Pitäisikö repäistä? [/quote] Suihinotto molemminpuolin ja sillä sipuli! Tai muuten salasuihinottaja kehiin!!!! T' Nainen 35v

[/quote]

No tulisitko imemään? Siis kunhan olen päässyt vaimosta eroon. Pettämiseen en aikonut alentua.

T. 66

Vierailija
72/95 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

69:llä on hyvä aloittaa suuseksi, jos ei tiedä toisen antaumuksesta kyseiselle tyylille. Kyllä pitää myös nuolla, jos haluaa että otetaan suihin! Ei ole mitään parempaa, kuin nuolla antaumuksella naama märkänä, kun nainen makaa käsi kasvoillansa huohottaen ja nauttien. Kyllä sitä lutkuttaa mielellään jopa puolituntia, kun tietää että yhtälanen kiihkeä käsittely odottaa jälkeenpäin. T: Mies 25v.

Vierailija
73/95 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja haluisin että annettaisiin suuseksiä puolin ja toisin. Kalun ottaminen suuhun kuulemma tuo oksennusrefleksin jonka täysin ymmärrä mutta kun ehdotan että nuolisin häntä niin ei vaan käy kun pitää sitä niin ällöttävänä

Vierailija
74/95 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu 4 Vuotta yhdessä ja oon alkanut puhumaan että haluaisin myös nuolemista kun en oo saanut kertaakaan! Ei halua nuolla siitä saa kuulemma syövän :( ex ei mitään syöpää kyllä oo saanut oltii 20 vuotta yhdessä! Kyllä itse on aina tunkemassa munaa suuhun!

Vierailija
75/95 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kirjoitti:

Me ollaan oltu 4 Vuotta yhdessä ja oon alkanut puhumaan että haluaisin myös nuolemista kun en oo saanut kertaakaan! Ei halua nuolla siitä saa kuulemma syövän :( ex ei mitään syöpää kyllä oo saanut oltii 20 vuotta yhdessä! Kyllä itse on aina tunkemassa munaa suuhun!

Eikö nämä kaskoisstandardit ja miehen itsekyys näy suhteen muilla saroilla myös?

Ps. Suuseksissä kurkkusyöpä tarttuu helpommin miehestä naiseen kuin toisinpäin, johtuen siitä, että tartuntapinta on lähempänä nielua. Että lyö nyt hieman faktaa kehiin.

Vierailija
76/95 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä imisi miestä ellen itse saa nuolemista itelleni! Vituttaa sellaset ämmät ketkä alistuvat imemään miestä eivätkä itse saa mitään takaisin. Kostautuu vaan meille muille naisille kun miehet tottuvat tuohon 😡

Vierailija
77/95 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä imisi miestä ellen itse saa nuolemista itelleni! Vituttaa sellaset ämmät ketkä alistuvat imemään miestä eivätkä itse saa mitään takaisin. Kostautuu vaan meille muille naisille kun miehet tottuvat tuohon 😡

Typerys. Tajuat kai että käänteinekin on kovin yleistä, eli mies nuolee ilolla, mutta nainen ei halua imeä.

Nämä on tapauskohtaisia ja yleistykset on typeriä. Joo, jos kyse on laiskuudesta, ymmärrän palvelusten laskeskelun ja vertailun.

Meillä minä nuolen vaimoani ilolla, mutta hän on hiukan eritekammoinen ja estynyt - hän ei halua imeä minua. Pitäisikö minun "kostoksi" kieltää häneltä nautinto, koska vastavuoroinen palvelus on hänelle vaikeaa? Ei tunnu sopivan oikeen käsitykseeni rakastavasta parisuhteesta.

Vierailija
78/95 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerys. Tajuat kai että käänteinekin on kovin yleistä, eli mies nuolee ilolla, mutta nainen ei halua imeä.

Nämä on tapauskohtaisia ja yleistykset on typeriä. Joo, jos kyse on laiskuudesta, ymmärrän palvelusten laskeskelun ja vertailun.

Meillä minä nuolen vaimoani ilolla, mutta hän on hiukan eritekammoinen ja estynyt - hän ei halua imeä minua. Pitäisikö minun "kostoksi" kieltää häneltä nautinto, koska vastavuoroinen palvelus on hänelle vaikeaa? Ei tunnu sopivan oikeen käsitykseeni rakastavasta parisuhteesta.

Meillä sama niin päin että mies ei nuole mielellään ja lopetti moneksi viikoksi koko seksin kun olin pitäytynyt nuolemista jota mies ei halua tehdä vaikka pystyykin siihen koska luuli ettei muu seksi enää kelpaa mulle. Itse otan mielelläni suihin hetken aikaa, en kyllä lopppuun asti ja miehelle olisi ok jos en ottaisi ollenkaan mutta jos nyt muutaman minuutin joskus vähän livon niin ei se ole multa pois vaikka itse saatan saada ehkä kerran vuodessa nuolentaa.

Vierailija
79/95 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä av-mamma yleistystä taas ketju täynnä. Sätitään ihmisiä joiden seksielämä sujuu mutta on erilaista verrattuna omaan. Säälittävät luuskat.

Itse en pidä suuseksin antamisesta, mutta tyttöystävä pitää poskeen ottamisesta. Eli niillä mennään, olemme keskustelleet aiheesta ja sopii hänelle, ei kuulemma edes pidä nuolemista mitenkään kummoisena tuntemuksena.

"ÄLKÄÄ NYT ALISTUKO JÄTÄ SE SIKA ITSE EN AINAKAAN JOS ANTAIS HDUOIEHTIUEAHBIUJD" uli uli. :D naurettavaa

Vierailija
80/95 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota poskeen,jos et saa suuseksiä!