Mies haluaa että otan suihin mutta ei suostu nuolemaan minua.
Onko tämä teidän mielestä oikein? Ollaan oltu yhdessä 8 kk, minä annan hänelle suuseksiä, mutta näin ei tapahdu toisinpäin. Hän ei siis oo kertaakaan nuollu mua mut mä olen toistuvasti ottanut häneltä suihin :(.
Mua on alkanu tämä tilanne häiritsemään. Olen sanonut suoraan, että voisi muakin nuolla, kun minäkin kerran hänen kalunsa otan suuhuni (ei sillä, ettenkö haluaisi ottaa, mutta kyllä hänkin voisi minulle suuseksiä antaa).
Olen siis todellakin puhtaudesta huolen pitävä ihminen, tuntuu että häntä vain ällöttää nuoleminen. Miksi hän ajattelee, että kalun suuhun ottaminen olisi jotenkin vähemmän ällöttävää?
Kommentit (95)
Kun nyt jo on merkkejä siitä, että ei oma-aloitteisesti missään kotihommissakaan auta, niin tuli vaan mieleen, että korreloiko tämä seksissä ei-millään-tavalla-miellyttämisen-halu omatoimisesti siihen, että tämä yksilö on sitten saamaton, laiska, haluamaton osallistumaan yhteiseen arkeen muutenkin...
Ap
Miten voisi olla toisen huomioon ottava jossain asiassa ja jossain toisessa ei? Eri asia jos ei joskus huomaa auttaa jossain kuin ettei koskaan auta omatoimisesti. Jos haluaa olla toiselle huomaavainen ja hellä kaikilla tasoilla, niin eikö ruohonleikkuu ole aika pieni homma tehtäväksi? Sehän on vielä monessa perheessä 'miehen työ'. Voisi tehdä noita miehen töitä makuuhuoneessakin...
"Minusta olisi kiva jos..." ei vain mene perille. Asia pitää esittää tyyliin: "Haluan sinulta suuseksiä. Sinä pidät siitä, joten ymmärrät, että minäkin pidän."
Seuraavan kerran, kun mies tuputtaa seisokkiaan suuhun, sanot iloisesti että "ei kun nyt on mun vuoro! Sä saat sit mun jälkeen." Teet miehelle erittäin selväksi, että nyt on sun vuoro saada nauttia suuseksin ilosta saavana osapuolena.
Itse pidän suuseksistä ja onneksi miehenikin. En haluaisi seksisuhdetta minäkään ilman perusteellista nuolemista tasaisin väliajoin.
Eipä minunkaan mies ole kovin innokas tuolla suuseksi-osiolla, kuin vain saavaan suuntaan. Lopetin suuseksin antamisen itse sitten kokonaan.
Haluan selventää tätä ajattelutapaa niille jotka kokevat sen jotenkin kiristämisenä (jos minä en saa, ei saa hänkään). Tiedän kokemuksesta kuinka paha mieli yksipuolisesta suuseksistä tulee ajan kanssa. Siihen tilanteeseen saattaa katkeroitua, miksi toinen on oikeutettu nautintoon ja itse ei.
Seurustelin aikanaan nelisen vuotta miehen kanssa, joka vaati suuseksiä joka kerta kun harrastettiin seksiä. Itse hän nuoli minua ehkä... kerran vuodessa minuutin kerrallaan. Vaati minua olemaan posliini, itse ei suostunut edes lyhentämään rehottavia häpykarvojaan koska se olisi ollut homoa. Noiden vuosien aikana katkeroiduin ja jotenkin masennuin, että miksi minulla vain on velvollisuuksia ja hänellä oikeuksia. Olin kyllä hyvin nuori silloin, tosin sekin vaikutti negatiivisesti siihen seksuaaliseen itsetuntoon ja -varmuuteen. Mies mursi minun itsetuntoni muutenkin, siinä syy miksi olin siinä kauheassa suhteessa niin kauan.
Itseasiassa olen yllättävän monta kertaa törmännyt miehiin jotka eivät vain viitsi antaa suuseksiä. Nuoria miehiä siis kun nuori nainen olen vielä itsekin. Mutta auta armias jos et itse suostu ottamaan suihin, silloin sinut voi sysätä syrjään kuin roskan. Ja sinänsä hassua, että olen ollut aina posliini ja puhdas, mutta nämä miehet ovat kokeneet oikeudekseen tunkea munaa melkein väkisin suuhun vaikka viime pesusta olisi pari päivää :D nuorilla miehillä tuntuu olevan tämä seksin tasapuolisuus vielä hakusessa (20-30v miehillä).
Ap, lopeta itse sen suusekin antaminen. Parempi että olette molemmat ilman. Katkeroidut vaan epätasapuoliseen tilanteeseen ja pahoitat mielesi.
Seksuaaliterapeutin puheille kenties?
Jos joku (mies tai nainen) kokee jonkin asian vastenmieliseksi, niin ei voi pakottaa.
Ei se auta, jos ITSE ottaa suihin tai ITSE kokee että se olisi myös HÄNELLE kivaa.
Aika julmaa minusta. Yksilöitä ollaan.
Jos ei puhuminen ja ulkopuolinen apu auta, niin olisiko parempi lähteä eri teille? Minkä ikäisiä muuten olette, jos saa udella?
Onhan monia muita tapoja, miten tyydyttää, nuoleminen vain yksi niistä.
yli 35 molemmat. Ja molemmilla lapsia edellisistä liitoista.
Mutta mitäs sitten jos minä en enää hänen kaluaan halua imeskellä? Tuntuu, että muutamien kommentoijien mielestä se on väärin miestä kohtaan, vaan se ei ole, ettei hän halua minua nuolla.
Olen kyllä sitä mieltä, että jos mies vetää herneen nenään siitä etten minä suostu enää ottamaan suihin niin sitten mennään omille teillemme. Onhan sekin kiristystä hänen puoleltaan, eikö niin?
Ap
Siis ketjun naisten kommentit.
Aikaisemmin täällä käsitellyissä suihinottoketjuissa mammat vakuuttavat kuorossa että munan suuhun laittaminen on ällöä ja inhottavaa mutta miehen pitäisi silti nuolla.
Nyt kun asetelmat ovat kääntyneet niin miestä haukutaan heti homoksi :D
Onko naisetkin, jotka eivät ota suihin automaattisesti lesboja?
hassuja olette...
Annanpa pari vinkkiä: ne, jotka eivät halua ottaa suihin ja ne, jotka ottavat suihin, ovat eri henkilöitä! Katsos, kun tämä on anonyymi palsta, niin voi olla vaikea erottaa, kuka on mitäkin mieltä. Mutta jos jossain vastauksessa nainen ilmoittaa imevänsä munaa, niin todennäköisesti hän ei pidä sitä ällönä tai inhottavana. Jos osasit lukea oikein tarkkaan, niin huomasit ehkä maininnan molemminpuolisuudesta? Ja kyllä, mies, joka ei halua nuolla, on todennäköisesti homo ja nainen, joka ei halua imeä, on todennäköisesti lesbo. En oikein muuta syytä keksi, miksei haluaisi harrastaa suuseksiä. No, ehkä aikaisemmin koettu seksuaalinen väkivalta, mutta normihetero tykkää antaa ja vastaanottaa suuseksiä partneriltaan.
osta koira!
tämä siis aloittajalle.
"Minusta olisi kiva jos..." ei vain mene perille. Asia pitää esittää tyyliin: "Haluan sinulta suuseksiä. Sinä pidät siitä, joten ymmärrät, että minäkin pidän." Seuraavan kerran, kun mies tuputtaa seisokkiaan suuhun, sanot iloisesti että "ei kun nyt on mun vuoro! Sä saat sit mun jälkeen." Teet miehelle erittäin selväksi, että nyt on sun vuoro saada nauttia suuseksin ilosta saavana osapuolena. Itse pidän suuseksistä ja onneksi miehenikin. En haluaisi seksisuhdetta minäkään ilman perusteellista nuolemista tasaisin väliajoin.
siis tuo että pyytää hoitamaan minut ensin ja sitten on sun vuoro! Silloin mies saa tilaisuuden itse päättää saako suuseksiä vai ei, eikä tuo ole kiristämistä missään muodossa:D
Mulla on varmaan joku alkukantainen tarve tuohon suulla kosketteluun ja kosketelluksi tulemiseen (siis muutenkin kuin genitaalialueelta), rakastan sitä kaikissa muodoissaan molemminpuolisesti
Onko tämä teidän mielestä oikein? Ollaan oltu yhdessä 8 kk, minä annan hänelle suuseksiä, mutta näin ei tapahdu toisinpäin. Hän ei siis oo kertaakaan nuollu mua mut mä olen toistuvasti ottanut häneltä suihin :(.
Mua on alkanu tämä tilanne häiritsemään. Olen sanonut suoraan, että voisi muakin nuolla, kun minäkin kerran hänen kalunsa otan suuhuni (ei sillä, ettenkö haluaisi ottaa, mutta kyllä hänkin voisi minulle suuseksiä antaa).
Olen siis todellakin puhtaudesta huolen pitävä ihminen, tuntuu että häntä vain ällöttää nuoleminen. Miksi hän ajattelee, että kalun suuhun ottaminen olisi jotenkin vähemmän ällöttävää?
ja ne valkovuotojöllit.... yyyyhhhhhhh... t.mies
Sheivaa.
Minä ainakaan en suostu nuolemaan karvatussua.
ja ne valkovuotojöllit.... yyyyhhhhhhh... t.mies
http://213.174.81.152/forum/forum.php?ryhma=gay&sivu=qun&tulo=gay
Sheivaa.
Minä ainakaan en suostu nuolemaan karvatussua.
niitä on joka haluaisin :) voi voi
leikkaa karvat ja käytää pesuun muutakin kuin vettä! taatusti nuolee ;)
Haluan imeä kyrpää, koska se on kiihottavaa, mutta haluan, ettäjoku nuolisi minua, koska kukaan ei ole sitä tenyt ja se on fantasiani nunero yksi!
Apua, kuin eksäni. Mua harmittaa että siedin sitä miestä kolme vuotta. Sen kohdalla se laiskuus seksissä ja itsekkyys kyllä korreiloi kaiken muunkin kanssa mitä ap pohtii. Tää on muuten pari vuotta vanha ketju, jos ap on täällä niin miten kävi?
Onhan se pillu aika limainen ja ällöttävä verrattuna penikseen joka on kuiva ja puhdas.
Ap, mulla ihan täsmälleen sama tilanne. Ollaan kohta oltu vuosi yhdessä. Mutta en saa nuolemisen lisäksi myöskäön sormetusta. Ri mitään kontakia tai kosketusta alapäähän kuin se perinteinen. Olen lohduttanut itseäni sillä että toista ei voi pakottaa. Ei naista eikä miestä. Onneksi mulla on hyvä vibra.
Ja juu, minä en tykkää suihin ottamisesta. Silti mies tykkää nuolla. Joskus saatan yllättää miehen ja antaa suuhoidon, mutta aloite lähtee aina minulta.
Miehelle asia on ihan ok, hän kun ei halua, että teen jotakin sellaista, mistä en pidä.
Ehkä ap:n kannattaa jutella miehen kanssa. Oli syy mikä tahansa, minusta ei ole reilua "käydä kauppaa" tai kiristää seksillä.