Mies haluaa että otan suihin mutta ei suostu nuolemaan minua.
Onko tämä teidän mielestä oikein? Ollaan oltu yhdessä 8 kk, minä annan hänelle suuseksiä, mutta näin ei tapahdu toisinpäin. Hän ei siis oo kertaakaan nuollu mua mut mä olen toistuvasti ottanut häneltä suihin :(.
Mua on alkanu tämä tilanne häiritsemään. Olen sanonut suoraan, että voisi muakin nuolla, kun minäkin kerran hänen kalunsa otan suuhuni (ei sillä, ettenkö haluaisi ottaa, mutta kyllä hänkin voisi minulle suuseksiä antaa).
Olen siis todellakin puhtaudesta huolen pitävä ihminen, tuntuu että häntä vain ällöttää nuoleminen. Miksi hän ajattelee, että kalun suuhun ottaminen olisi jotenkin vähemmän ällöttävää?
Kommentit (95)
jos mies pitää naisista ainakin minä nuolla
[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 11:06"]
"Minusta olisi kiva jos..." ei vain mene perille. Asia pitää esittää tyyliin: "Haluan sinulta suuseksiä. Sinä pidät siitä, joten ymmärrät, että minäkin pidän."
Seuraavan kerran, kun mies tuputtaa seisokkiaan suuhun, sanot iloisesti että "ei kun nyt on mun vuoro! Sä saat sit mun jälkeen." Teet miehelle erittäin selväksi, että nyt on sun vuoro saada nauttia suuseksin ilosta saavana osapuolena.
Itse pidän suuseksistä ja onneksi miehenikin. En haluaisi seksisuhdetta minäkään ilman perusteellista nuolemista tasaisin väliajoin.
[/quote] Tai jospa et pakota miestä mihinkään. Ei ole kivaa kummalekaan kun joutuu väkisin nuolemaan.
Epäilen, että lätty on hajukas ja hiivainen, ja siks tää urho ei siinä kitarisojaan uita!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 09:54"]
Onko tämä teidän mielestä oikein? Ollaan oltu yhdessä 8 kk, minä annan hänelle suuseksiä, mutta näin ei tapahdu toisinpäin. Hän ei siis oo kertaakaan nuollu mua mut mä olen toistuvasti ottanut häneltä suihin :(.
Mua on alkanu tämä tilanne häiritsemään. Olen sanonut suoraan, että voisi muakin nuolla, kun minäkin kerran hänen kalunsa otan suuhuni (ei sillä, ettenkö haluaisi ottaa, mutta kyllä hänkin voisi minulle suuseksiä antaa).
Olen siis todellakin puhtaudesta huolen pitävä ihminen, tuntuu että häntä vain ällöttää nuoleminen. Miksi hän ajattelee, että kalun suuhun ottaminen olisi jotenkin vähemmän ällöttävää?
[/quote]
Miehet on usein itsekkäitä idiootteja seksin saralla. Jos mies ei pyynnöistäsi huolimatta myös anna suuseksiä vaan ainoastaan saa sitä,lakkaa sinäkin antamasta.Teette sitten vain jotain muuta.Ei todellakaan ole OK yksipuolinen saaminen.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:24"]
[/quote]
Miehet on usein itsekkäitä idiootteja seksin saralla. Jos mies ei pyynnöistäsi huolimatta myös anna suuseksiä vaan ainoastaan saa sitä,lakkaa sinäkin antamasta.Teette sitten vain jotain muuta.Ei todellakaan ole OK yksipuolinen saaminen.
[/quote]
Noinhan se on evoluutio tarkoittanut, eli nainen lutkuttaa, ei kai se muuten olis tuollainen ulkoneva tötsö! Entäs pimpsa, höh, epämääräinen reikä pyllyn kupeessa!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:24"]
[/quote]
[/quote]
Noinhan se on evoluutio tarkoittanut, eli nainen lutkuttaa, ei kai se muuten olis tuollainen ulkoneva tötsö! Entäs pimpsa, höh, epämääräinen reikä pyllyn kupeessa!
[/quote]
Hah,ei evoluutio ole tarkoittanut sitä elintä "lutkutettavaksi" vaan lasten tekoon.Kaikki muu taas on ihmisten ihan itse keksimää,se nyt vain on loogista,että jos haluaa saada,pitää myös antaa :)
Tämmöstä tää on :/
Itse olen entisissä pitkissä suhteissani saanu Suuseksiä ja paljon ;) mielestäni Suuseksi molemminpuolin kuuluu Parisuhteen Seksiin ja on Supertaivaallista ♡ Mutta! ,nyt olen suhteessa, missä Mies EI nuole lainkaan,muuten Seksi on hyvää ja itse otan häneltä kyllä suihin...joten Asia todellakin vaivaa minua! En missään nimessä aio vuosia olla suhteessa, missä en saa Suuseksiä, se on varma, mutta koska Rakastan Miestäni ja Hän minua, niin suoraan kait tässä on sanottava, ellei tilanne muutu. Olen kyllä vihjaillut ja kyselly hiukan kautta rantain ja sen sain jo selville, ettei Hän ole sitä juuri ed suhteissaan tehnyt...mutta miksi ei? Arkaileeko, ettei uskalla vai iljettääkö häntä ylipäätään koko juttu/ ajatus nuolemisesta?? En tiedä, mutta minua alkaa pikkuhiljaa nyppii, koska tiedän pimppani olevan Herkullinen! Joten siinä ei ainakaan syy ole! Huh :( Yli Kolmekymppisiä ollaan ja tämä on ensimmäinen Seksin suhteen puutteellinen Suhteeni.
Saan orgasmin vain suuseksin avulla.Mies ei ole nuollut minua neljään vuoteen,joten seksielämää meillä ei enää ole.Nautin paljon enemmän suuseksistä kuin itse yhdynnästä.Pidän myös huolta puhtaudesta.
Ei ole reilua, äläpä siis ota sinäkään mieheltäsi ennenkuin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 10:24"]
Jos toinen ei seksissä kerta kaikkiaan halua tehdä jotain, eikö se ole OK? Ja jos toinen tykkää antaa suuseksiä, missä ongelma muka on?
Haluat jotain, mutta toinen ei halua - niinpä kiristät kieltämällä toiselta jutun, joka ei ole sulle merkittävä?
En tajua...mun mielestäni seksi ei saa olla pakottamista tai kiristämistä.
Vertaa:
Nainen ei halua antaa suuseksiä - se on ok
Mies ei halua antaa suuseksiä - se ei ole ok
Nainen ei halua anaaliseksiä - se on ok
Mies haluaa anaaliseksiä - se ei ole ok
Nainen tykkää masturboinnista - se on ok
Mies tykkää masturboinnista - se ei ole ok (käy naisen itsetunnon päälle)
yms yms
Öö, tottakai on ok, jos nainen ei halua ottaa vastaan anaaliseksiä. Naiseenhan siinä penetroidutaan. Ei ketään voi pakottaa ottamaan kehoonsa yhtään mitään.
Ehkä mieheltä voisi kysyä, miksei halua nuolla. Syitähän on yhtä monia kuin miehiäkin. Esimerkkejä voi olla pelko huonosta hygieniasta, aiemmat huonot kokemukset, pelko siitä, ettei homma suju, kokemattomuus. Itselläni oli 15v suhde, jossa mies nuoli kerran, ei vaan kuulunut meidän juttuun ja en odota sitä nykyiseltäkään, vaikka hän on aiemmassa suhteessa varmaankin jatkuvasti nuollut. Muutaman kerran olen antanut, mutta en saa siitä mitään. Mieluummin jotain muuta. Seksistä nautin todella paljon. Miehelle annan kyllä suukäsittelyä melkein joka kerta ja näin on hyvä.
En lähtisi mihinkään valtataisteluun eli jos mies ei nuole niin lopetan itsekin. Jos naisena sitä haluatte, niin senkus ehdotatte useamman kerran ja annatte opastusta ja hyvää palautetta. Kyllä se siitä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 10:05"]Ehkä tuo kertoo jotain siitä miehestä ylipäänsä tulevaisuutta ajatellen, siis että odottaako, että hän saa vaan nauttia elostaan ilman velvollisuuksia.
Olis kiva tietää, miksi herra on pitkästä suhteestaan eronnut.
Tuntuu, ettei kotitöissäkään voi auttaa (siis ei asuta yhdessä, mutta mä asutan omakotitaloa tällä hetkellä yksin lasten kanssa, ja siinä on aika iso puutarha, eikä tätäkään nurtsia esim. oo kertaakaan ehdottanu leikkaavansa. Siis olisi ihan kiva jos osaisi itse ehdottaa jossain jutussa, vaikka tossa nurmikon leikkaamisessa nyt esimerkkinä, auttavansa naista, mutta ei... Myöskään tiskaamisessa tai muissa hommissa ei auta. Entinen mies oli just tollanen ettei auttanut missään ja sellasta en tosiaankaan halua...
Pitäiskö heivata se vaan menemään nyt hyvän sään aikana...
[/quote]
Joo, HEIVAA!
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:40"]
Saan orgasmin vain suuseksin avulla.Mies ei ole nuollut minua neljään vuoteen,joten seksielämää meillä ei enää ole.Nautin paljon enemmän suuseksistä kuin itse yhdynnästä.Pidän myös huolta puhtaudesta.
[/quote]
Tällaista olen ihmetellyt monesti. Ymmärrän kyllä, ettei yhdynnässä välttämättä saa orgasmia ilman klitoriskiihotusta, mutta jos kielellä saa, niin miksei sormilla? Itse taas en saa nuolemalla lähellekään. On meitä moneksi.
Rohkea keskustelu seksistä ja siitä mitä odotatte seksuaaliselta kanssakäynniltä suhteessanne. Ihmettelen mistä näitä ykspuolisia nautinnon ottajia oikeasti vielä löytyy.
M21(-93) ja cunnilingus kunniaan :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 10:30"]
Mulla ex tuon kaltainen. Ei huomioinut mua / mun tarpeita / nautinota seksissä ollenkaan.
Seuraavalta mieheltä edellytän toisenlaista otetta.
[/quote]
Mun ex oli samanlainen. Kerran nuoli mutta sanoi että sen tekeminen tuntuu oudolta. HA! Ei ottanut kuuleviin korviinsa kun kerroin ettei se muna suussa yhtään luonnollisemmalta tunnu.
Kyseinen mies oli muutenkin huonoa parisuhdematskua eikä huomioinut mun tunteitani ja halujani juuri ollenkaan. Mäkin olin aina niin helvetin joustavaa ja ymmärtäväistä ettei painostuksesta kyllä voinut syyttää. Kyllä mä suosittelen ap:lla jatkamaan matkaa. Sentään vasta 8kk ootte olleet yhdessä. Mä tuhlasin elämästäni muutaman vuoden.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 10:44"]Että pitäisin siitä, että hän nuolisi.
En toki mieti suhteen tulevaisuutta siksi, ettei mies nuole :). Mutta pistäähän se miettimään, että kun ei halua mulle tehdä sellaista, mistä oikeasti tykkäisin, ja eihän sen nuolemisen oikeasti pitäisi ällöttävämpää olla kuin suihin ottaminenkaan on, niin tekisikö mitään arkisempiakaan asioita sitten...Musta on vaan jotenkin loukkaavaa, että hänen mielestään miehen kulli on niin puhdas ja naisen alapääkö sitten ei???Ja mun alapää on oikeasti ihan normaalin siisti ja pidän hygieniasta huolta :).
Kun nyt jo on merkkejä siitä, että ei oma-aloitteisesti missään kotihommissakaan auta, niin tuli vaan mieleen, että korreloiko tämä seksissä ei-millään-tavalla-miellyttämisen-halu omatoimisesti siihen, että tämä yksilö on sitten saamaton, laiska, haluamaton osallistumaan yhteiseen arkeen muutenkin...
Voi kun pääsis jutskaamaan ex-vaimon kanssa :).
Ap
[/quote]
Ota yhteyttä ex-vaimoon; veikkaan ettei kauan mene kun tulette kumpikin.
Kukaan ei nuole naista yhtä hyvin kuin miehen ex ;)
Mä nuolen aina pillun ja oikein kunnolla. Maistuisi kyllä nytkin.
t. m-50
olise kiva nuolla