Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa että otan suihin mutta ei suostu nuolemaan minua.

Vierailija
31.07.2012 |

Onko tämä teidän mielestä oikein? Ollaan oltu yhdessä 8 kk, minä annan hänelle suuseksiä, mutta näin ei tapahdu toisinpäin. Hän ei siis oo kertaakaan nuollu mua mut mä olen toistuvasti ottanut häneltä suihin :(.

Mua on alkanu tämä tilanne häiritsemään. Olen sanonut suoraan, että voisi muakin nuolla, kun minäkin kerran hänen kalunsa otan suuhuni (ei sillä, ettenkö haluaisi ottaa, mutta kyllä hänkin voisi minulle suuseksiä antaa).

Olen siis todellakin puhtaudesta huolen pitävä ihminen, tuntuu että häntä vain ällöttää nuoleminen. Miksi hän ajattelee, että kalun suuhun ottaminen olisi jotenkin vähemmän ällöttävää?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen ei seksissä kerta kaikkiaan halua tehdä jotain, eikö se ole OK? Ja jos toinen tykkää antaa suuseksiä, missä ongelma muka on?

Haluat jotain, mutta toinen ei halua - niinpä kiristät kieltämällä toiselta jutun, joka ei ole sulle merkittävä?

En tajua...mun mielestäni seksi ei saa olla pakottamista tai kiristämistä.

Vertaa:

Nainen ei halua antaa suuseksiä - se on ok

Mies ei halua antaa suuseksiä - se ei ole ok

Nainen ei halua anaaliseksiä - se on ok

Mies haluaa anaaliseksiä - se ei ole ok

Nainen tykkää masturboinnista - se on ok

Mies tykkää masturboinnista - se ei ole ok (käy naisen itsetunnon päälle)

yms yms

Näinhän se vähän on. Minäkin kovasti tykkään nuolla pillua ja exän kanssa sai olla sen puol vuotta ennen kun päästi nuolemaan ja senkin jälkeen kovin nihkeästi ”ei se tunnu kovin miltään”. Jos se ei tunnu miltään, niin mitä se sitten haittaa? Silti esim. exä ite tykkäsi puremisesta mikä nyt ei itselle ollut mitenkään hirveän kivaa, mutta annoin tehdä kun kerta itse tykkäsi.

Vierailija
82/95 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2012 klo 09:54"]

Onko tämä teidän mielestä oikein? Ollaan oltu yhdessä 8 kk, minä annan hänelle suuseksiä, mutta näin ei tapahdu toisinpäin. Hän ei siis oo kertaakaan nuollu mua mut mä olen toistuvasti ottanut häneltä suihin :(. Mua on alkanu tämä tilanne häiritsemään. Olen sanonut suoraan, että voisi muakin nuolla, kun minäkin kerran hänen kalunsa otan suuhuni (ei sillä, ettenkö haluaisi ottaa, mutta kyllä hänkin voisi minulle suuseksiä antaa). Olen siis todellakin puhtaudesta huolen pitävä ihminen, tuntuu että häntä vain ällöttää nuoleminen. Miksi hän ajattelee, että kalun suuhun ottaminen olisi jotenkin vähemmän ällöttävää?

Miehet on usein itsekkäitä idiootteja seksin saralla. Jos mies ei pyynnöistäsi huolimatta myös anna suuseksiä vaan ainoastaan saa sitä,lakkaa sinäkin antamasta.Teette sitten vain jotain muuta.Ei todellakaan ole OK yksipuolinen saaminen.

Noinhan se on evoluutio tarkoittanut, eli nainen lutkuttaa, ei kai se muuten olis tuollainen ulkoneva tötsö! Entäs pimpsa, höh, epämääräinen reikä pyllyn kupeessa!

Evoluution on miettinyt nuo vehkeet pikkasen muusta näkökulmasta kuin suuseksin kannalta. Toki, jos haluat luonnosta yleisemmin puhua, niin mietipä mikä tahansa nisäkäslaji harrastamassa seksiä - se on uros, joka nuolee naaraan ennen selkään kipuamista. Jopa lemmikkikoira tekee näin ja osa menee sekaisin pelkistä kiimaisen nartun virtsaläikistö (joita nuolee innoissaan).

Että mikäs se nyt olikaan sitä luonnollista ja mikä ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulle kynnyskysymys. Mies ei siis nuole, mutta minä otan suihin usein.

Harmittaa joskus toki että en itse saa suuseksiä, mut muita tunteita kuten katkeruutta tai kostonhimoa asia ei mussa herätä. Mun mies ei vaan halua nuolla pillua, eipä sille mitään voi eikä toista voi pakottaa saati uhkailla.

Ymmärrän kyllä niitä naisia jotka ovat tottuneet saamaan huippua suuseksiä, silloin ei varmaan millään tyydyttäisi enää ilman. Minä en tiedä millaista se on, joten en osaa samalla tavoin nuolentaa kaivatakaan. Kiva olisi kokea saada orgasmi niin, mutta ei taida minun elämän aikana semmonen toteutua koskaan.

N45

Vierailija
84/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-posti kiitos

Vierailija
85/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko tuorekelmun käyttäminen?

Vierailija
86/95 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on ihan sama juttu mä otan siltä suihin mutta hän ei ota

Vierailija
87/95 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla tuollaisen miehen kanssa, koska minulle tuo on merkki siitä, ettei mies rakasta.

Jos ällöksyy MITÄÄN kohtaa kehossani eikä halua koskea sinne suullaan, ei rakasta silloin minua enkä tuhlaisi aikaa mieheen, joka ei rakasta.

Vierailija
88/95 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla AP näyttää olevan miehen suuseksiin totuttamisen koulutusprojekti vielä vaiheessa. 

Vaikutat AP nuorelta naiselta. Moni kokeneempi aikuinen nainen osaa vaatia ja kertoa täsmällisesti miehelle, mitä tarvitsee ja mitä haluaa.

Jos oma mies ei nuole sinua, niin hanki rakastaja, joka nuolee naista mielellään. Jos rakastaja ei ole harkinnassa, niin hanki sähköhammasharja tai tärisevä vibraattori, ja pyydät miestäsi stimuloimaan klitorista vekottimilla.

Vierailija
89/95 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo kertoo jotain siitä miehestä ylipäänsä tulevaisuutta ajatellen, siis että odottaako, että hän saa vaan nauttia elostaan ilman velvollisuuksia.

Olis kiva tietää, miksi herra on pitkästä suhteestaan eronnut.

Tuntuu, ettei kotitöissäkään voi auttaa (siis ei asuta yhdessä, mutta mä asutan omakotitaloa tällä hetkellä yksin lasten kanssa, ja siinä on aika iso puutarha, eikä tätäkään nurtsia esim. oo kertaakaan ehdottanu leikkaavansa. Siis olisi ihan kiva jos osaisi itse ehdottaa jossain jutussa, vaikka tossa nurmikon leikkaamisessa nyt esimerkkinä, auttavansa naista, mutta ei... Myöskään tiskaamisessa tai muissa hommissa ei auta. Entinen mies oli just tollanen ettei auttanut missään ja sellasta en tosiaankaan halua...

Pitäiskö heivata se vaan menemään nyt hyvän sään aikana...

Autatko sinä oma-aloitteisesti häntä hänen pyykeissä tai tiskeissä? Vai nyt onko kyse niistä mystisistä miesten töistä?

Vierailija
90/95 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi olla tuollaisen miehen kanssa, koska minulle tuo on merkki siitä, ettei mies rakasta.

Jos ällöksyy MITÄÄN kohtaa kehossani eikä halua koskea sinne suullaan, ei rakasta silloin minua enkä tuhlaisi aikaa mieheen, joka ei rakasta.

Kai miestenkin pitäisi jättää kaikki naiset, jotka ei innolla ime ja niele. Eihän ne naiset rakasta, jos kerran ällöksyy.

Vierailija
91/95 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että pitäisin siitä, että hän nuolisi.

En toki mieti suhteen tulevaisuutta siksi, ettei mies nuole :). Mutta pistäähän se miettimään, että kun ei halua mulle tehdä sellaista, mistä oikeasti tykkäisin, ja eihän sen nuolemisen oikeasti pitäisi ällöttävämpää olla kuin suihin ottaminenkaan on, niin tekisikö mitään arkisempiakaan asioita sitten...Musta on vaan jotenkin loukkaavaa, että hänen mielestään miehen kulli on niin puhdas ja naisen alapääkö sitten ei???Ja mun alapää on oikeasti ihan normaalin siisti ja pidän hygieniasta huolta :).

Kun nyt jo on merkkejä siitä, että ei oma-aloitteisesti missään kotihommissakaan auta, niin tuli vaan mieleen, että korreloiko tämä seksissä ei-millään-tavalla-miellyttämisen-halu omatoimisesti siihen, että tämä yksilö on sitten saamaton, laiska, haluamaton osallistumaan yhteiseen arkeen muutenkin...

Voi kun pääsis jutskaamaan ex-vaimon kanssa :).

Ap

Herätys!

En koko ketjua lukenut, mutta vaikuttaa vahvasti siltä, että sinä olet itse päätellyt tämän että miehesi mielestä naisen alapää ei ole puhdas. Ja nyt sitten loukkaannut itse omasta päätelmästäsi?! Eikö mieleesi ole tullut, että hän ei vain pidä siitä nuolemisesta? Ehkä hänellä /kieli väsyy tai hänellä on jokin muu huono kokemus aiheeseen liittyen (ei osannut tms.). Voi myös olla tiukka kotikasvatus, josta jäänyt käsitys, ettei vain ole sopivaa.

Ja mistä tämä seksissä ei-millään-tavalla-miellyttämisen-halu sekä saamaton ja laiska nyt tuli? Nytkö hän onkin ihan täysi lahna vai? Minä kun ymmärsin, että ei vain halua nuolla. Niin ja ei ole tullut hoitamaan sinun pihaasi. Et tosin ole tainnut edes pyytää. Melko pitkälle on mennyt johtopäätökset. Miten mies asuu? Onko hänellä jo oma piha hoidettavana vai asuuko kenties kerrostalossa (koska ei halua pihaa hoidettavakseen)?

Jos ehdottomasti tarvitset suuseksiä tai muuten vaan et halua enää olla miehen kanssa, niin jätä se. Mutta älä rakenna tällaisia naurettavuuksiin vietyjä päättelyketjuja, joilla perustelet miehen olevan kaikin tavoin kelvoton vain siksi että hän ei tykkää antaa suuseksiä eikä ole vielä oma-aloitteisesti tullut ajamaan sinun nurmikkoasi. Voisi hänkin kääntää tämän niin, että pakotat seksissä asioihin, joita toinen ei voi sietää ja ylipäätään seurustelet vain saadaksesi talonmiehen.

Vierailija
92/95 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt jo on merkkejä siitä, että ei oma-aloitteisesti missään kotihommissakaan auta, niin tuli vaan mieleen, että korreloiko tämä seksissä ei-millään-tavalla-miellyttämisen-halu omatoimisesti siihen, että tämä yksilö on sitten saamaton, laiska, haluamaton osallistumaan yhteiseen arkeen muutenkin...

Ap

Miten voisi olla toisen huomioon ottava jossain asiassa ja jossain toisessa ei? Eri asia jos ei joskus huomaa auttaa jossain kuin ettei koskaan auta omatoimisesti. Jos haluaa olla toiselle huomaavainen ja hellä kaikilla tasoilla, niin eikö ruohonleikkuu ole aika pieni homma tehtäväksi? Sehän on vielä monessa perheessä 'miehen työ'. Voisi tehdä noita miehen töitä makuuhuoneessakin...

Pyykkääminen on monessa perheessä "naisen työ". AP on siis varmaan oma-aloitteisesti tarjoutunut pesemään miehen ja hänen lastensa pyykkejä? Vai eikö ap huomioi toista ollenkaan?

Vierailija
93/95 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai miestenkin pitäisi jättää kaikki naiset, jotka ei innolla ime ja niele. Eihän ne naiset rakasta, jos kerran ällöksyy.

Ei rakastakaan.

En ikinä alkaisi miehen kanssa, jonka vehkeet tai sperma ällöttäisi.

Tietenkään.

Kuten en alkaisi myöskään miehen kanssa, jota ällöttäisi minun alapääni.

Vain sellainen kelpaa, joka todella rakastaa ja himoitsee jokaista kohtaa minussa - ja vain sellainen kelpaa, jota todella rakastan ja himoitsen jokaista kohtaa hänessä.

Vierailija
94/95 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole mikään koira.

Vierailija
95/95 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivassa seksissä molemmat saavat mitä haluavat, tietyin rajauksin. Tasapeli pitää olla!